Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jaučiu mėlynos pievos kvapą... Padūkęs ir susijaudinęs vėjas bėgioja smilgų stiebais ir vilnyja žolės paviršiumi. Mėnesiena išsiliejo gyvu sidabru ant miegančio pasaulio užmerktų akių. Sukaustė akimirkos žavesį ir nutildė tylią vakarykštės dienos raudą. Per nuogą kūną nubėga virpuliai. Šaltis žaidžia stiklinėse akyse, žibančiose nebyliu mėliu. Spalva prarado vardą. Ištirpo tuštumoje. Naktis sutraukė kiekvieną nepermatomu garu virtusį orą.

Tamsa žaidžia veidmainiškus žaidimus... O aš tik laukiu... laukiu, kol...

Staiga pajuntu kūnu šliaužiančią vienatvės šmėklą. Jos alsavimas atsiduoda ašarų dusuliu, o ilgi, ploni, kaulėti pirštai gniaužia mano riešus.. į plaukus įsisuka nerimastingas, mirtimi dvelkiantis jos kosulys. Akis užsiuvo nerimas ir baimė. Viskas paskendo vaizduotės sugyvintoje tamsoje. Pro drebančias lūpas veržėsi žodis.. Jis irgi buvo beprarandąs vardą.. tylus atodūsis.. morfejus audžia tinklą.. kad pagautų kitą bevardį žodį..

Žaidžiame dviese dėliodami žilagalves pienes... jų pūkai visur..tavo plaukuose, ant blakstienų... net mintyse. lyg debesys... lyg rojuj... tarytum mirę...

Kartais mirtis ateina vaiko veidu. Nušluosto ašaras, juokiasi, šnabžda beprasmius žodžius... Jai viskas - tik žaidimas, net ne žaidimas.. nes ji nebeturi ko pralošti...

Tylus vaitojimas pažadina iš sapno, kuris pasitraukdamas dar spėja nutverti alpstančią kūno ramybę. Vagis. Pramerkusi akis, jaučiu rasą ant blakstienų... žemė verkia, apsipylusi žaros krauju. Kūnas po truputį vaduojasi iš sustingimo sarkofago įkvėpdamas naujos dienos kvapo.. kitam sapne.
2003-07-16 01:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 26 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-22 21:52
Piew
sarkofagas, morfėjus, mirtimi dvelkiantis kosulys - gotiškos nuotaikos. "tamsieji" matyt dūsauja skaitydami [iš malonumo]... me irgi prisideda. patinka man jūsų proza.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-29 14:52
Stiglu
nžn, man vasara asocijuojasi su trupučiu laisvės, kai visi pagaliau nuo manęs atsiknisa.. kai priklausau sau nors akimirką. nešlykšti ji.. irgi turi daug veidu. galima pasirinkti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-29 11:20
katalike
kaip šaunu, kad ta šlykšti vasara išnyko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-17 13:52
Kirvoboica
jaučiu kažkas piktas bando "vasarą nudžiaut", per nagus jam, per nagus...
;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-16 18:43
Jonas Hinča
taškas. jau pasimečiau čia panašiai kaip parfūmerijos parduotuvėje uostant kvepalus... po keliolikos minučių viskas kvepia vienodai. Vat panašiai bus ir su vertinimu. Bedi maksimalų plunksnakočių skaičių į tamstos darželį. Nors aišku tai tik bereikšmė simbolika. Bet tebūnie taip :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-16 14:51
Stiglu
na, visų pirma, pavadinime yra zodelis 'lyg'.. antra, rojus - labai jau reliatyvi savoka. Priklauso, kaip kas ji supranta ir ko tikisi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-16 02:14
Andrius
agam, tik kur cia rojus?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą