Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Baisiausio žmogaus rinkimai. Dar vienas „realybės šou“ ar visgi kažką čia galima įžvelgti?
  Mūsų tendencingai modernėjančioje ir „tobulėjančioje“ visuomenėje tapo įprasta prasimanyti pinigų, svaigiais, drąsiais ir skandalingais išsišokimais. Viena iš tokių išsišokimų scenų yra televizija. Jos pagalba vos per kelias minutes gali tapti žmogaus etalonu kuriai nors visuomenės daliai - viskas priklauso nuo tikslo. Tad kaip visuomenė sureaguotu į išsišokėlio idėją surengti baisiausio žmogaus rinkimus?
  Ogi reikia paspėlioti. Tauta susižavėjo „Akvariumu“, Minedu, Olialia mergaitėmis, ežio bei „bla bla bla“ reklamomis. Susižavėjo „Vanish purple oxy action super power“ skalbinių minkštikliu (atsiprašau jei kažka sumaišiau ir jei tai ne minkštiklis) ir negana to dar „5in1“. Manau baisiausio žmogaus rinkimai būtų dar vienas mados blyksnis televizijoje. Argi tai ne toks pat šou kaip prieš tai minėtieji? Jis turi bevertę idėją, amoralų turinį ir leidžia pasityčioti iš kitų. Na jei visa tai nepadėtu pridėtumėm „5in1“.
  Na gerai išsiaiškinę, kad šis projektas susilauktų dėmesio visgi grįžkime prie esmės. Pakalbėkime apie tuos baisius žmones.
  Visiem mum gražus žmogus asocijuojasi su simetrišku žmogumi. Tai jau nenuginčijamas mokslo įrodytas faktas. Faktas kuris visiškai nesusijes su dvasingumu.
  Nesvarbu koks tai bebūtų žmogus: ar išaukštintas iki gražaus, ar pasmerktas pabaisai - jis visada turi būti dvasingas. Nors šioje visuomenėje dvasingumas mums jau beveik nenaudingas, visgi tai yra žmogaus pradas ir tikslas. Visi mes gimėme nuogi ir be noro užkariauti pasauli. Visi mes šypsojomės mamai už ką buvome apdovanoti dėmesiu, rupesčiu, pienu ir šypsena. Tad kam vogti iš supančio pasaulio ydas bei blogybes? Juk sugebam išgyventi ir be jų. Juk gėrėm mamos syvus tik su skaidriom mintim ir užaugom stiprūs bei sveiki.
  Bet kuris pasirodes šou „Baisiausias žmogus“ manau būtų dvasios galiūnas. Nes kuris iš mūsų - gražių, sugebėtų nueiti į šou pavadinimu: pats didžiausias melagis arba garbėtroška? Neišvaizdūs žmonės pripažintų kokie jie yra ir neišsigastu minties, kad jie ne tokie kaip visi. Tai tvirtos valios ir širdies įrodymas. Žmonės kurie nebeturi kaip puoselėti savo išorės rūpinasi svarbiausiais - vidiniais dalykais.
  Tad nebesugebėdamas suregzti rišlios minties noriu pasakyti paprastai ir buitiškai: Ir į gražiausio, ir i baisiausio žmogaus rinkimus, reikia kviesti visus pasaulio gyventojus. Kiekvienas turėtų šansą laimėti.
2007-11-10 00:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-15 16:30
Phurija
taip, taip, visi kvaili isskyrus jus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-12 19:03
Morta
Bet kuris pasirodes šou „Baisiausias žmogus“ manau būtų dvasios galiūnas.

Autoriaus naivumas žavi ir tiek:)
P.S. - o reklama "bla bla bla" mane rauna net iš vonios, kad perjungčiau (rūpestis apie sušlapintą parketą jau lieka nuošaly).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-12 13:39
berniukas lapės plaukais
Kai sugalvosiu , kaip išaiškinti šešių metų sesėms, atspaudinsiu ir perskaitysiu. Puikus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 16:11
Terrasima
labai patiko. galiu prisipazinti net keleta ideju sis tekstas pametejo- o tai jau geras zenklas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 15:49
Crysta
Labai teisingai patebėta, dvasingu būti šiais laikais nenaudinga.
O TV , gyvenimo "šūdo" žurnalai bando mums įpūsti naujas vertybes. Jei žmogus dar nesubrendęs ir neturi gyvenime jokiu taisykliu sau, tai labai lengvai tokius pasuksi norima linkme.
Sakyčiau, kad palietėte labai aktualią temą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 00:21
Žalioji Arbata
skaičiau ir prisimeniau viską apie ką rašai, apie kišamą TV š... net apsidžiaugiau, kad mano kambary teliko nėr, dar suspardymas jam gresia :) o jei rimtai, gražiai mintis dėlioji, tik gal pabaigoje trūko šiek tiek vientisumo, bet puiku ir sėkmės kuriant toliau..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 00:16
a lukosevicius
mūsų visuomenė nori būt socealiai remtina.kaip pirmas esė tai visai gerai...pats jų nerašau-man per sudėtinga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 00:11
Caspar le Bobo
Nezinau, tiesiog pirmas esė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-10 00:10
a lukosevicius
išvaisda nieko neįrodo...va jei pažvelkt į sielą...baisiausios sielos rinkimai,-a?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą