Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kažkur kažkas kažkam dabar kažką pasakė.
Galbūt tasai kažkas kažkuo ir netikėjo,
Tačiau kažką tą labai kažkaip aistringai įrodyti sugebėjo.

Kažkur kažkas kažkaip labai aukštai pakilo.
Nors saulė leidosi, širdis kažkaip jo skrido.
Ir kažkodėl skraidyt kažkaip nemandagu,
kitiems gyvenant kažkur ten po ledu.

***

... kažkur kažkas gyvena ... kažkas švilpauja ... kažkas dainuoja ... kažkas pučia muilo burbulus ... kažkur žydi rožinė tulpė, ant jos tupi laumžirgis ir žiūri į kažkur ... kažkas vakar pargriuvo, bet iškart pakilo ... kažkas myli ... kažko nekenčia ... kažkur yra dangus (šalia ... už pečių, po ranka, ant vokų ... ) ... kažkas mėgsta poeziją ... kažkas, bet nevisi ... kažkas išėjo, išsiskyrė ir atsidūrė kitam krante (jeigu atsidūrė ir jeigu esama kito kranto) ... kažkas už dyką ... kažkas už pinigus ... kažkur yra laimė (kodėl ne čia? ne, yra ir čia, taip ... yra!) ... kažkas vaikštinėja ... o kai kas skraido ... kažkur gyvena gnomai ... o uldrai gyvena po žeme ... kažkur tik ką kažkas paėmė kažkieno ranką ... juk kažkur yra kelias į viduje tvyrančią šviesą! (kažkur čia) ... kažkodėl aš nieko nesuprantu ... kas aš?.. ir kas esi tu?.. ir kodėl mes čia?..
2003-07-04 22:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-05 18:14
Rasa Jusionyte
Man labai patiko! Jusu kurinys tiesiog vercia nusisypsot. Toki kurini paskaicius ir diena prasvieseja. Trumpa ir linksma! Uh kaip man patiko!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-04 23:20
Baltas vilkas
kazkam patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą