Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Valkas Valkas

Likau

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Suklupau. Vožiausi dantimis į žemę, akys pribiro smėlio, o sulaužyta nosis vėl ėmė nemaloniai tvinksėti. Pabandžiau keltis - nesisekė. Rankos visiškai atsisakė klausytis, kojas maudė lyg po mėsmalės... Bet eiti reikia. Kiti išgyvenę nubėgo toli į priekį - jiem gerai, jie gyvent nori. O man tas noras ką tik dingo, palikdamas tik keistą apatiją. Koks skirtumas, kiek dar pratempsiu? Vistiek visi mirsime. Ak taip, reikia vietinius gyventojus įspėti... Jei tokių dar liko. Ta bjaurastis sklinda geitai, kokia penkiasdešimt kilometrų spinduliu tikriausiai visiems jau šakės.
Šiaip ne taip atsikėliau. Paėjau žingsnį, kitą, ir vėl teko keltis. Ne, taip nieko nebus. Nurėplioti dar bent kiek man jėgų nepakaks, o likti vietoje neglima. Priekinėje eilėje sėdėjęs vyrukas prieš pat galą spėjo pasakyt, kad vienas iš aktyvios užkrato veiklos požymių - mieguistumas. Tai reiškia, kad prigulęs pailsėti ir užsilaižyti žaizdas jau neatsikelsi. Naujienos nedžiugina.
O kam gi stengtis? Rodos prieš penkias minutes aš mirt nusprendžiau. Keistas padaras tas žmogus - nuosavų ketinimų neprisimena.
Va, taip jau geriau. Prisėdu ant nedidelio kupsto, išsitiesiu. Sulaipės paskutines jėgas pasirąžiau. Kaip gerai būtų dar pora minučių taip pasėdėti... Tik kupstas kažkoks nepatogus. Lyg minkštas...
Žvilgteliu per petį. O aplink tokių kupstų pasirodo dar daug. Ir kažkokių vienodų... Na, dabar bent žinau, kad vietinių gyventojų į priekį išėjusi grupė neįspės. Tik ne čia gulėdami ir pusiau užnešti smėliu. Tai kaip išeina - aš vienas likau? Įdomu. Tai yra būtų įdomu, jei taip miego nesinorėtų... Prigulsiu čia pailsėti...
2007-06-18 15:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-15 08:53
molis
Aš geriau namuose mokysiuosi, o tave kytruti tegul luopina
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-20 11:17
Haldir
"atsisakė klausytis" - jos ka, su ausim? = Klausyti.

"kokia penkiasdešimt" - kas kokia? = Kokių.

Pastebejimas: tavo kurinukuose visi pagrindiniai-mirstantys herojai nesveikai linksmi :) Va tas man patinka :D

2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 21:28
Fantomas Nemiga
Rankos visiškai atsisakė klausytis, kojas maudė lyg po mėsmalės...

Bet eiti reikia.

Ta bjaurastis sklinda geitai, kokia penkiasdešimt kilometrų spinduliu tikriausiai visiems jau šakės.

Šiaip ne taip atsikėliau. Paėjau žingsnį, kitą, ir vėl teko keltis.

Sulaipės paskutines jėgas pasirąžiau.

o dafai bent rašyt išmok?.. na bent gramatiškai taisyklingai. apie stilių ar kažką sudėtingesnio net neverta turbūt kalbėti.

p.s. Vertinimas: 5 (1)
xex, imbicilai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 19:56
kondensofkė
šia tema yra nerealus bredberio su saulės kupolais veneroje, paskui kingo dvikova :) ir ee superkūrinys kuris yra pats geriausias siaubekas kokį man gyvenime teko skaityt - ambrose'o bierce'o "čikamoga", va ten tai pavaizduoti mirštantys žmonės... supernerealiai.

šito teksto trūkumai:
1. per trumpas --> todėl nespėja nei sudomint, nei sujaudint, nei apskritai kaip nors paveikt skaitytoją. nesimato tragedijos esmės. nu jauti, kad ten viskas labai tragiška situacija bet nors užmušk man visai vienodai kas nutiks tam slenkančiam ropojančiam pagr veik.
2. jeigu tarkim trumpas dėl to, kad atseit čia nereali idėja, kuri turi pritrenkt savo originalumu, tai labai gaila deja tokių idėjų jau n plius k buvo ir karoče viskas jau nuo antro-trečio sakinio aišku visiškai.
paprastas eilinis neišvystytas neaišku kas. kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 19:55
hipiai_žaidžia_karą
chaltūra: spausdinimo, skyrybos ir žodyno klaidos. stilius prastas. idėjos nėra. apimties nėra.
yra tik paaugliškas "angst" ir "angst"
nedaryk chaltūros. juk gyvename jau trečiosios kartos kapitalizmo aušroje. -_-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 19:02
L0KI
Rankos ir negali klausytis - jos ausu neturi.
Neblogai, kaip pradziai, izangai, bet kurini sudaro ne tik izanga.
Ar bus tesinys? jei ne tada daugiau 2 nesukrapstau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 16:21
sesė_mėta
na, kažkaip dabar konstruktyvi kritika nesigalvoja. Pasakysiu tik tiek kad įdomu. Visai smagiai parašyta :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-18 15:41
Valkas
O velnias, rašyt nemoku. Mieli skaitytojai, priešpaskutinėje pastraipoje vietoj 'sulaipės' turėtų būt 'sukaupęs'. Atleiskit man, seniui...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą