Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 37 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-10 15:27
  Na, counter'istai, prisikalbėjote... Trumpai apie Steyr AUG (Armee Universal Gewehr). Kaip jau turėjote suprasti, tai universalus armijos šautuvas. Ginklas - automatinis, veikia dujų nuvedinmo principu. Konstrukcija modulinė. Kitaip pasakius, ginklas yra savotiškas LEGO. Vamzdžio ilgiai svyruoja nuo 350mm iki 621mm. (To pačio kalibro snaiperiško šautuvo Sig550 Sniper vamzdžio ilgis 650mm) Ginklas su ilgiausiu, pasunkintu vamdžiu ir bėgiu skirtu tvirtinti optikai (Steyr AUG HBAR-T) yra naudojamas kaip lengvasis kulkosvaidis arba kaip snaiperiškas šautuvas miesto kautynėse. Atkreipiu dėmesį, maniškis snaiperis darbuojasi mieste.
  Kalbant apie šūvio garsą... Pripažinsiu, Steyr AUG šaudyti neteko. Na, bet visada galima daryti logiškas išvadas. Automatinio ginklo šūvio garsą įtakoja trys veiksniai: kulkos greitis, išsiveržiančios parako dujos, ginklo mechanizmo veikimas. 5.56NATO kalibro kulkos greitis gerokai didesnis už garso. Čia jau nieko nepadarysi, tenka susitaikyti, kad kulka pereidama garso barjerą sukels garsą. Parako dujų sukeliamas garsas priklauso nuo jų išėjimo greičio. Taigi, jei vazdis trumpas, jos išlekia didesniu, jei ilgas - mažesniu greičiu. Be to, yra toks išradimas kaip duslintuvas. Ginklo mechanizmo veikimas... Na, visi automatiniai ginklai turi specifinį užtaisymo garsą.
  Naudojantis duslintuvu ir ilgiausiu ginklo vamzdžiu, garsą tikrai pavyktų smarkiai sumažinti. Žinoma, garsas kaip šūvio, bet ne toks stiprus. Miesto salygomis (automobilių triukšmas, minios šurmulys ir pan.) šaudant naudojantis duslintuvu, šūvio galima ir nepastebėti.
  Beje, kalbat apie tą likimą kurčiu... Standartinis Steyr AUG vamzdis 508mm. Amerikiečių M4 (mažesnysis M16 brolis) - 370. Negi nori pasakyti, kad Amerikos spec. pajėgose visi apkurtę?:)
  Na, jei ką nors domina daugiau smulkmenų, rašykite į el.paštą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-10 13:01
Domas
Taip.. Na, galiu ir klysti, tačiau AUG Steyr, nors ir komplektuojamas su optiniu taikikliu, netinka preciziniam šaudymui :) Galų gale, tai juk automatinis kulkosvaidis, ne snaiperinis šautuvas... Ir net užspringau, paskaitęs kaip jis "tyliai sukosčiojo"... Nuo AUG Steyr kostelėjimo kurčiu likti galima, šiaip...
  Be šito kliuvinuko, apsakymas nuostabus :) /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-15 16:02
Calm Box
hah..geras!..keistai teigiamas žudikas.o visgi žudikas..ir knyga stora
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-14 16:50
pirmyn atgal
po velnių, man labai labai patiko.
turbūt ši idėja nėra nauja, bet pateikimas man patiko ir bent jau man buvo netikėta.
labai patiko.

      o dėl diskusijų- manau, kad diskutuoti- nieko bloga ir kūrinio tai negadina ir neturėtų įžeisti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-09 13:27
SIR_Arton
ka jis tikrai nusishove????????
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-10 14:55
Kraupiai geras zhmogus
tikrai geras kurinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-30 17:04
viena skruzdėlė
brangioji klimbingupthewalls, labai atsiprashau, kad kritikuoju, ir kad rashau, - nes artimiausiu metu neketinu pateikineti savo kuriniu rasyk.kitoks... na, tiesiog gal jie keliauja - jei keliauja - kita elektronine kryptimi:), o ash shioje srityje konservatore;]p
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-27 16:22
klimbingupthewalls
ak, atsiprašau, kad neskaičiau taisyklių, kurių čia neradau, palyginus esu naujas žmogutis šitam kitokiam pasaulyje ir negalėjau žinoti, kad negalima diskutuoti apie kūrinį ir savo nuomonę reikia pasilaikyti sau. dėkui šventąjam už kūrinį ir dėmesį pakoslaujant. anyway jaučiuosi dėl skruzdės teisi ir nesigailiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-27 12:30
St Sebastianas
Kaip šventasis privalau pasakyti, kad pirma išsitrauk rąstą iš savo akies, o tik tuomet ieškok krislo savo brolio akyje. Malonu, kad prisimenate, jog čia rašyk.kitoks.lt, tačiau noriu priminti, kad čia ne diskutuok.kitoks.lt. Jei norite išreikšti nuomonę apie kito išreikštą nuomonę, būkite geručiai ir palikinėkite vienas kitam žinutes. Skyriuje, kur surašomos nuomonės apie kūrinį diskusijoms ne vieta. Jei norite ką nors pasakyti apie kūrinį, prašau, tačiau jei norite pasibendrauti su kitu vertintoju, tam skirtas el.paštas ar žinutės. Be to, kiekvienas turi savo nuomonę, kuri gali nesutapti su kitų. Ir visiškai nebūtina pačiam rašyti, kad turėtum savo nuomonę apie literatūrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-26 16:12
klimbingupthewalls
vienai_skruzdeliai priminsiu, kad labai laukiam jos kūrinių vertų 10 ir be gramatinių bei stiliaus klaidų.
Primisniu ir tai, kad čia yra rašyk.kitoks.lt, o ne kritikuok.darniekopatineparasius.kitoks.lt :)
tikros skruzdes dirba kurdamos, o ne niekus tauškia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-14 16:06
viena skruzdėlė
xixixi, vaikai, vaikai... ish snaiperio reakcijos, gavus nuotrauka, buvo aishku kaip dukart du, kad tai jo paties fotke:) gal jus detektyvu neskaitet gyvenime, ar trileriu nezhiurit? na ash irgi nelabai ziuriu, bo ten viska numatyt galima... bet nepaisant to, ideja gera, tikrai geresne, nei Vetuschio kuriny 'ash laukiau laukiau, shveichiau shveichiau', nebeprisimenu, kaip jis ish tiesu vadinasi;). na ka, tiems visiems vyrukams snaiperiukams smarkiai truksta psixologinio portreto aprashymo, bet per jega, aishku, neishspausi. ir dar.
"- Taip. – šaltai atsakė ji. – Tikiuosi, jūs esate toks profesionalus, kaip kalbama." tiesiogines kalbos skyryba butu kablelis brukshnys, o ne tashkas brukshnys. (- Taip, - šaltai atsakė ji"). tai tiek. ginchykites;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-12 12:48
Marie
Daviau draugei perskaityti.Nuo jos ir kartu nuo manes po 10...Rasyk tokiu kuriniu daugiau...jei esi vis dar gyvas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-10 13:00
Marie
Labai geras kurinys.Manau sis kurinys vertas aplodismentu!!!Rasyk taip ir toliau ir nepamirsk savo kuriniu ideti i interneta.Sekmes!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-06 11:14
klimbingupthewalls
labai gerai parasyta. mintis nuosekli ir pabaiga netiketa. liux :) taip ir toliau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-24 12:59
Coliuke
geras..........
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-13 13:15
Ciurlionis...
9/10! (desimto niekada niekas negauna). Bravo. Jei ir dar pasirodys tokiu kuriniu i uzsienio rasytojus net neziuresiu. Bravo. Gerom 10 minuciu nutruko visos mintys. Mano pagarba zmogau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 36]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą