Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nuobodžiame gyvenime, tarp niūrių, bejausmių sienų sedėjo mėnulio apšviesta mergina. Jos skruostais tekėjo ašaros. Nes ji nenorėjo gyvenimo tokio koks jis yra, ji nenorėjo jo ašarų, jo liūdesio, jo skausmo, jo neišsipildžiūsių svajonių, jo vienpusės meilės, ji nenorėjo jo nesekmių... Ji sedėjo ir verkė... Nes jau nebegalėjo sustoti.. Ją slėgė viskas kas ją supa... Buvo tik viena siela, kuri buvo artima jai, buvo vienintelės akys kurių akių šviesa įžiebdavo šypseną jos veide... Buvo vienintėlis kūnas kurio jai reikėjo…
Beprasmiškos, liūdnos mintys vis sklandė galvoje nerasdamos sau vietos... Širdis vis sruvo krauju…Akys skendo ašarose... Ir taip diena iš dienos, naktis iš nakties... O tas žmogus vis neatėjo kuris turėjo priklausyti jai... Aš noriu prie jos prieiti ir ją paguosti, pasakyti, kad reikia laiko... Kad ji negalvotų apie išėjimą iš čia kaip apie geresnę išeiti... Aš jai noriu įrodyti, kad gyvenimas yra gražus... Ir tai įrodysiu. Įrodysiu, kad tie kas laukia sulaukia…Bet aš negaliu jos pasiekti... Negaliu... Įeiti į jos pasaulį... Nes mergina dingo... Išnyko... Mėnulio šviesoje... Liko tik tuščias jos kambarys... Ir liūdnas, daiktų portretas virš jos lovos...
2003-07-01 11:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-21 20:04
ErikOote
Labai patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-01 19:15
nejausk nudesiu
dekui osbcene;**** :) tikrai labai patiko..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-01 15:02
Akiduobė
kazhkas sedi, kol ishnyksta pats, o kazhkas - kol ishnyksta menulis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-01 11:57
becukraus
Šitas kurinys yra sukurtas vienai merginai,kuriai ji pati žinos...Čia mintys apie tave..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą