Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





chaose chaose

Gyvenimas-dovana

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Ech... Tas išdaigingas gyvenimas. Štai vieną minutę sukies kaip vijurkas, kad visur spėtai, o kitą mirk iš nuobodumo. Bet tai tik laikini gyvenimo siurprizai.
  Kaip tu dažniausiai atsakai į paprastą klausimą: „ Kaip gyveni? “? Aš pasimetu ką atsakyti, vėliau suprantu, kad nėra tokių nelaimių, kad užgožtų gyvybės troškimą siekti tobulumo...
  Kliūtys, kurios pasitaiko mūsų kelyje yra niekis prieš tą didingą žmogaus viltį, suteikta Dievo meilės. Aš pati įvertinau savo gyenimą didžiausia vertybė priimti viską taip, kaip yra ir nebijoti būti tuo kuo esi- maža pasaulio dalelytė, į kurią atverus širdies vartus pamatytume rojų. Mes amžinai augantys meilės vaikai, lyg gėlės siekantys saulės. Žmonės visada yra mylimi ir laukiami Dievo, todėl jausdami jo gailestingumą negalime būti akli pasaulio grožiui, mes turime kuo džiaugtis, mes galime suvokti pasaulį!
  Ir viskas, kas pasitaiko kely tik augina mus, mūsų sielos gilumą.
  „Nebijok mirti, bijok negyventi. “ Šia frazę radau atsitiktinai. Argi galima bijoti mirties nepažinus gyvenimo?
  Laimė- ta, kuria tikime, kurią išsivaizduojam, ji būtų niekas be mūsų kančių- tai visų mįslė, turime atsakyti, kad suprastume savo vietą po saule, kad suteiktas gyvenimas atvertų tą siurprizą, laimę- gyvybę. Kiekviena gyvenimo akimirka mums dovanja kažką naujo, kažką nematytą- tai meilė, todėl gyvenimas- dovana, kurią reikia atsargiai atidaryti. Patikėti (pasitikėti) pirmiausia turim savimi, o tada tikėsim kitais.
2007-05-05 14:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-17 22:45
Rūtititata
tikuosi kadanors išleisi savo knygą ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-07 00:54
vilnelė vėl
visa tai mes jau girdėjom. kitą kartą pasakyk ką nors naujo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-05 14:24
Tommis
Klaidos truputį trukdo skaityt :-) Minčių gerų yra, aišku saldoka kaip "irisas kis-kisas" :-)
bet tikrai mintys geros apie gyvenimo vertybę, mirties baimę, laimę, pasitikėjimą. Pasitikėti visų pirma turi savimi, tada ir kiti tavim tikės ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą