Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kodėl žmonės praranda gebėjimą motyvuoti savo kūnus velkančias sielas ir savo sielų velkamus kūnus gyventi?
"Elemetaru!",- pasakytų Šerlokas Vatsonui. Taip, elementaru. Matyt, kažkas kažką blogai velka?! Tada kūnas tampa Judu sielai arba siela tampa Iskariotu* savo kūnui. Gausybė priežastinių ryšių..
Mano kūnas taip pat turi sunkumų su motorika ( vilkimu ). Tiksliau, jis linkęs vilkinti. Viską. Norėtųsi, kad KMI ( Kūno Masės Indeksas ) spėtų paskui skrajojančią dvasią. Arba pastaroji būtų kiek statiškesnė kūno atžvilgiu. Nors šiaip, aš palaikau kūną.
Sakau, įsidarbinsiu. Ruoškis, kūne, permainoms! Dirbsim. Daaaug uždirbsim. Svarbiausia tikėjimas! Tik gal visų pirma reiktų apmąstyti motyvaciją. T.y. kam mums tas darbas? Kam mums tie pinigai? Kam mums ta motyvacija? Kam MES tai motyvaicijai?.. ir pan..

Man atrodo, kad mano sielai atrodo kiek kitaip nei man. Ji vis stengiasi save papenėti. Egocentrikė! Sako darbas pardavėja/konsultante jai, švelniai tariant, - "nelabai". O aš mąstau kitaip!
Mąstau, kad gi gražių rūbų parduotuvė! Mąstau, kad nuolaidų gražiems rūbams parduotuvėje gausim! Na, aš ir mano kūnas. Dar gi, gal kokių gražių žmonių sutiksim. Gerai nusiteikusių, gerų žmonių...
Gerai jau gerai. Nieko ypatingo tas darbas. Visgi... Darbas kaip tik puikiai motyvuoja gyvenimą. Dirbi žmogus dirbi dirbi... uždirbi. Uždirbęs  - išleidi. Išleidęs - dirbi... dirbi dirbi. Uždirbi.. Išleidi.. Ciklas.
Antras pagal svarbumą gyvenime reiškinys po motyvacijos - cikliškumas. Kai kūnas įsisuka į kokį ciklą - jis tampa pakankamai pajėgiu kovoti su laiku. Nepalikdamas laisvo laiko, jis uždaro sielą į stacionarą. Ten jai - geriau. Na, tik mano nuomone! Stacionare gi saugu?! Ramiai tieki peną sielai per lašalinę. Ji gyva. Netrukdo kūnui vilktis. Nusivilkti. Apsivilkti. Stacionare tamsu. Todėl siela ramiai sau guli, nemąsto apie jokias motyvacijas, jokius pomirtinius/priešmirtinius ar šiaip gyvenimus. O kūnas sūkuriuoja įvairaus plauko cikluose. Argi ne gyvenimo idilė?
Daugėlis šiuolaikinių Judų taip su savo lėkiojančiomis sielomis elgiasi. Svarbu neatsilikti nuo mados!!!
Taigi, mano kūno tikslas - realizuoti save mados rinkoje. O tikslas ir yra pagrindinis motyvas gyventi.


*Iskariotas - galimas žodžio Iskariotas kildinimas iš lotyniško sicarius – samdomas žudikas.
2007-03-17 19:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-04-10 21:41
_Tėja_
man patiko.Gal pradzioj truputeli perdaug fizikos,bet geras geras...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-19 22:30
Une
Une
patikėk manim, stacionare visai nėra saugu, be to, ten gana retai  būna tamsu. o šiaip čia jau šioks toks sielos ir kūno skilimas. reikia saugotis, kad šis procesas nepažeistų asmenybės giliau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-18 21:00
roco alu
ne norėtųsi, o trūks plyš reiktų gilesnių pakrapštymų. pagadinai orą ties vandens paviršiumi, tik tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-18 17:20
Nemunėėlis
taip - norėtusi, 4
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-18 14:28
Prozerpina
neblogai. pabaigos gal kiek išbaigtesnės norėtųsi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-18 12:08
va va va
visai neblogai.
gal kiek per daug emocinis tekstas, norėtųsi dar ir gilesnio minties pakrapštymo, o ne tokio, kaip pati sakai, cikliško bėgimo.
vienaip ar kitaip mintis aiški ir ganėtinai lengvai skaitėsi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-18 02:05
johny rubber
nesutikčiau su antras pagal svarbumą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 21:44
Ogio
Kažin, kaip tai sielai ambulatoriškai sektųsi...? ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 21:17
Asilogalva
To sum up... šis mano darbeliūkštis yra sarkastinis. Aš tikrai neketinu realizuotis mados rinkoj:) Nemano gabaritams tai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 21:12
Phurija
geras :D realizuoti mados rinkoje?! tada mano tikslas realizuoti save maisto pramoneje issaugant savo kaip antropologes oruma. nelabai imanoma... mat truputi kliuvo stilius, ne mano skoniui, ir zodis siela man ne prie sirdies, bet visgi neblogai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 20:10
Asilogalva
:/ raÅiau esÄ—. Paspaudžiau ÄÆkelti, o ÄÆkÄ—lÄ— tik tiek. Dabar keikiu sistemÄ… ir bandau situacijÄ… taisyt. Ne mano iÅmislas ar mÄ—ginimas darkytis tos nuotrupos. Sorry.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 20:08
Phurija
wha?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-17 19:59
Asilogalva
Sistema sucks!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą