Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





DarJa DarJa

Grožis - tai ne svarbiausias ginklas

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Mano manymu, vonioje gimsta originaliausios mintys ir gražiausios dainos. Šiltame vandeny grimzdamas kūnas ne tik palengvina savo svorį, bet ir kartu dugnan nusineša dienos vargus, nerimą, kamuojančias retorines mintis, neretai - ir vienišumą.

Galėčiau paskambint ar parašyti, bet neišdrysčiau,
Galėčiau ir vėl aš atsiprašyti, bet išdavystės,
Lyg krentančios žvaigždės man sužeidė širdį, tau neišpirkti...


Išlydėjus paskutinį svetį, kambariuose suskamba muzika. JI vėl liko viena su savimi. Už baltų medinių durų, mažais lašeliais išaustas garų tinklas, nusėjęs keramikines sienų plyteles, ovalų veidrodį. Šiltame vandeny panyra sustingusios kulkšnys blauzdos, sėdmenys, ištiesiami keliai, nuleidžiamos rankos, tarsi rugių puokštė lėtai išsiskleidžia ilgi plaukai. JI užsimerkia, o už langų apsistoja tamsi tyla. Tesigirdi už sienų beaidintys dainos žodžiai ir čia pat, visai arti, ties kojų pirštukais mažučiais lašiukais krapnojantis vanduo.

Tu NEŽINAI, koks jausmas manyje gyvena,
Tu NEŽINAI, kodėl aš kartais taip verkiu,
Tu NEŽINAI, kodėl pasaulyje tiek melo...


Vandeny viskas atrodo tarsi sumažinta. JOS laibos švelnios kojos, mažučiai apvalūs pirštų galiukai, skaidriais lašeliais žibantys nagučiai, stipriai užmerktos akys, ant veido besileidžianti švelni šviesi dulksna. Iškvėpiant orą, po vandeniu lėtai panyranti krūtinė.

Dairaisi aplink, šaukiesi likimo, lyg užkimimo,
Išeisiu ramiai, nes tu nematai, kad likimas tai tik laiko gaišimas,
O aš netoli, buvau netoli, bet dabar esu naujam kely...


Dauguma bando įtikėti, jog nors gyvenimas ne pasaka, tačiau galų gale iš bjauriojo ančiuko visvien išauga dailutėlė gulbė. Taigi net jeigu dar ir nesinori tikėti, jog gyvenimas NE pasaka, galbūt jūs dar tiesiog nespėjote sulaukti tos stebuklingos pabaigos... Lygiai taip pat naiviai JI tikėjo, jog grožiu galima bus viską pasiekti, tereikia tik sulaukti tinkamo momento... O kaip ji klydo. Gražuolė, protinga, draugiška, sąžininga, galbūt tokia ji ir turėjo pelnyti ne tik aplinkinių pagarbą bei sukaustyti savo išrinktojo dėmesį, tačiau... Ne visada tai turi būti išimtis.

Jos išrinktasis jau kelerius metus buvo pakerėtas svetimos merginos paprastumo. Jo šiluma ne paskutinę naktį lovoj plaikstėsi su baltutėliais patalais, o JOS viltis ne pirmą naktį skausmo traiškoma žvilgsniu stebėjo jų žvilgsnius, jų meilę, jų žodžius ir buvo palikta likimo valiai mirštančiu grožiu ir geismu sudrąskyti savo kūną, vardan pastebėtų žmonės paprastumą. Ši grožio kaukė, kurios neįmanoma nusimt, kankino ją ir vandens gilumoje degino skausmingu karščiu plakančią širdutę, jog ilgai kentėtas meilės skausmas ateity - praeis. 

Tu NEŽINAI, koks jausmas manyje gyvena,
Tu NEŽINAI, kodėl aš kartais taip verkiu,         
Tu NEŽINAI, kodėl pasaulyje tiek melo,
Nes mano ašaras sukūrei tu...


Sekundę regis, jog tas tyliai muzikalus kraptonimas ją pražudys. Tačiau ties paskutiniu akordu, iš JOS akių lėtai pabyra du dideli juodi burbulai. Juoda skysta masė vinguriuoja šviesiais paakiais, rieda skruostais, stabteli pasmakrėje ir tarsi šokdami prarajon, išsisklaido vaniliniam vandeny. Ir fone telieka skambėti paskutinis sakinys.

Nes mano ašaras sukūrei TU.
2007-03-14 10:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-15 18:50
Burn the Books
odė dievams?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-15 12:11
Plogutits 518
:)2:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-14 17:00
johny rubber
oh my god its him that was eminem :)
šaize
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-14 12:21
kva
kva
oh mai god, kas čia dabar? paskutinis gulbės šokis? :> tolyn nuo tokių dainų ir visokių mažulyčių apvalučių lašiukų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą