Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną šaltą dieną, kai kieme snigo didelėmis snaigėmis, iš dangaus pradėjo kristi snaigė. Nors ir tai yprasta, lauke buvo daug snaigių, bet šita buvo nepaprasta.
Ji leidosi žemyn labai po truputį manydama, kad kai nusileis, atsidurs ant sniego kalnelio, nuo kurio slidinės daug vaikų, bet taip neatsitiko.
Nepaprastoji snaigė nutupė netyčia pro šalį ėjusiam vaikui ant delno. Ji šiek tiek ir nudžiugo, tik po truputį jautė, kad silpnėja. Jai norėjosi vėl pakilti į orą, ir išskristi, bet jai niekaip nepavyko.
Vaikas pradėjo bėgti, o snaigė jautėsi taip blogai, kad jai atrodė, jog nebeišgyvens, bet staiga ji atsiplešė nuo vaiko rankos.
Pradėjo pūsti stiprus vėjas, todėl snaigė skrido vis tolyn, ir tolyn, kol atsidūrė prie didelio kalno, nuo kurio slidinėjo daug vaikų.
Ji pradėjo vel po truputį leistis, nes vėjas nurimo lyg norėdamas specialiai ją čia nunešt.
Snaigė nusileido ant pačio slidžiausio ledo, ir pati virto ledu. Jai buvo labai gera, nes jos svajonė išsipildė.
      Baigėsi žiema. Nuo kalnelio niekas nebečiuožinėja jau visą mėnesį. Ledas jau baigia ištirpti.
  Ant kalno pradėjo vaikščioti vaikai, kurie vaikščiodami spardė ledą. Snaigė labai išsigando, kad jos nenuspirtų, bet tuo metu vaikas kaiptik priėjo prie tos vietos, ir kiek galėdamas spyrė į ledą. Tada snaigė jau buvo ledo gabalėlis, ir jis skrido nuo kalnelio, kai atsitrenkė į ledą, ir čiuožė ištirpusiu ledu, kol pagaliau nuriedėjo į vietą kurioje nebuvo nė lopinėlio sniego.
  Snaigei atrodė, kad tas kalnas mažėja, kol kalno visai nebeliko. Visur aplinkui nesimatė nė vienos snaigės, tik ji.
  Jai vėl pasidarė blogai, ji mažėjo, kol pavirto į vandens balą.
Toje vietoje dabar auga didele saulėgrąža pavirtusi snaigė, ir ji gyvena ir žiemą, ir vasarą.
2006-11-14 17:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-20 20:49
puge
k1 tik ie6kojau bet gaila neradau.skaiciau beweik toky kaip sita rasiny
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-17 21:35
Veidrodis
"kieme snigo didelėmis snaigėmis, iš dangaus pradėjo kristi snaigė" - nelogiška.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-14 19:42
zebr slepiasi nuo rašyko
ė nū.
žiū čia prasidėjo kažko panašaus į mokyklinius rašinius krūvos.

pati idėja tikrai daug kartų (ap)rašyta. netgi pati esu labai panašiai rašius ;) taigi - nieko įdomaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-14 19:15
Lengviau Jaustųsi
ahm... neblogai tik va užkliuvo keli sakiniai, kuriuose per daug pasikartojančių žodžių. nors šiaip nematau ko nors tokio kas labai sudomintu....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-14 17:30
KatinasBazilijus
kaip rastamanui tai sakyciau nuobodus...:(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą