Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Žaidimas-konkursas „Prozos kalnas“
2014-05-05 10:09

Nagi nagi, gal jau atėjo metas naujam prozininkų raumenų pramankštinimui?
Mes sakome „taip“ ir kviečiame visus į dviejų etapų žaidimą – treniruotę – konkursą „PROZOS KALNAS“

Pirmasis etapas. „Išgriebk akmenėlį iš gilaus šulinėlio“.
Labai paprastas, niekuo neįpareigojantis, greitas ir dinamiškas. Jam reikės prisiminti kiek pamirštą siužetų generatorių (jį rasite čia), kuriame vieną savaitę laiko visi norintys dalyvauti, ar šiaip pajutę įkvėpimą, išdykėlišką ugnelę, turėtų parašyti po sakinį, pagal nurodytoje diskusijos gijoje aptartas taisykles.
Lygiai po 7 parų, gegužės mėn. 12 d. 9:00 val. etapą baigsime ir pradėsime graibstyti akmenėlius iš dugno.
Kiekvienas, kuris norės dalyvauti antrajame etape, privalo per nurodytą 7 d. terminą paskelbti bent vieną sakinį siužetų generatoriaus diskusijų gijoje.

Antrasis etapas. „Akmenėlis prie akmenėlio ir štai jums dvarelis ant aukšto kalnelio“.
Čia jau rimčiau. Iš visų per savaitę, aukščiau nurodytoje diskusijoje paskelbtų įrašų, kiekvienas norintis dalyvauti, turės išsirinkti vieną, labiausiai žadinantį vaizduotę, ir juo vadovaujantis parašyti prozos (tinka esė, scenarijai, fantastika, kiti prozos žanrai) tekstą.
Reikalavimai kūriniui:
> Pasirenkamas bet kuris sakinys iš siužetų generatoriaus, paskelbtas po pranešimo. Negalima rinktis savo sukurto sakinio.
> Turi būti panaudotas pasirinktasis sakinys (galima panaudoti keletą, tačiau tekstas bus vertinamas pagal tą, kurį autorius nurodys savo komentare, žr. žemiau taisykles) ir tekstas turi su juo glaudžiai sietis.
> Teksto sukūrimui ir paskelbimui bus skirtos 2 sav. (iki gegužės mėn. 25 d. 23:59 val.).
> Tekstus skelbsime įprastiniu būdu, jiems tinkamiausioje skiltyje (proza, esė, scenarijai...), su prierašu prieš pavadinimą „Prozos kalnas“.
> Teksto apimtis iki 10.000 ženklų be tarpų.
> Autorius komentare po tekstu pakartoja sakinį, pasirinktą iš pirmojo etapo siužetų generatoriaus žaidimo ir to sakinio autorių.
> Darbus skaito ir vertina komisija, šturmuodama visus dvarelius, pastatytus ant Prozos kalno, mėgindama išrinkti patį tvirčiausią, patį gražiausią ir visa kaip „ausią“. Žaidimas baigiamas Prozos kalno karalaičių iškilminga karūnacija bei apdovanojimu.



 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą