jei kategorijos ir reiškimasis išsireiškimais
būtų ne šiai, t.y. daugumos auditorijai skirti, gal dar ir kalbėčiau. tamsta omnia, visi sau ne sau, kitam kaip sau geram, kaip savo paties draugui, sau kaip savo paties numylėtiniui ir visi kiti pradmenys lai tęsia jūsų kuo palaimingiausią diskusiją be manęs.
atsiprašau, kad man tenka nusišalinti.
aspkliaudime tai ką išties narėjau apsakyti (bendrąjį lygį reikia kelti neatsižvelgiant į nieką (kalbėjimo bei rašymo lygį o ir visa kita), nes kitaip bus pašnekesiai tik su savimi ir apie save).
Atsiprašau, kad pasipainiojau, jums reikėtų auklėti vaikučius, ne mane. atsiprašau.
Tikriausiai todėl geriausius pasaulio romanus parašo žmonių nėkart nematę maugliai?
Tai rimta klaida, pride_of_angels. Literatūra kaip reiškinys yra gimusi iš bedravimo, o kaip mąstymo būdas, reikalauja patirties (įskaitant ir skaitymą).
„Rašau pirmiausiai sau, o tik paskui skaitytojui“ ir „esu pats sau kūrybos šaltinis“ reiškia beveik tą patį, kaip ir „esu nepripažintas genijus“, „jūs durniai, jei manęs nesuprantat!“ ar „nežudykit mano saviraiškos daigų!“.
Tai rimta liga, kuria serga 90% čia besilankančiųjų.
Bet aš visai ne apie tai. Galaxy plius reikalauja loginio mąstymo, todėl kiek persistengiau su jo viešinimu, o štai renesanso karalystės yra visai kitoks žaidimas.
Jo mechanika minimali (maistas, ūkis, pinigai, bažnyčia), virš kurios šis žaidimas turi didelį RPG (vaidmenų žaidimų) antstatą, pastaruoju metu itin proteguojamą žaidimo adminų (naujausi pakeitimai padaryti taip, kad paskatintų tuosd žaidėjus, kurie ne tik egzistuoja, bet ir rašo).
Iš esmė foruminių vaidmenų žaidimų bandymų būta, bet jie susiduria su viena - žaidėjų problema, vieni meta, kiti neranda ir taip toliau - žaidimas išsikvėpia.
Renesanso karalystės yra didžiulė bendruomenė žaidžianti virtualiuose 1461 metuose nuo Novgorodo iki Airijos ir Portugalijos, todėl kurti grožinio teksto fragmentus, įsiliejančius į žaidimo sistemą, iš esmės gali kasdien.
Deja, dar neturime LDK. Mėgindamas suburti lietuvius aptikau vieną iš seniau išlikusią grupelę Škotijoje, pats gyvendamas Anglijos pietinėje dalyje sukviečiau kelis naujokus (į mano miestą jau yra atvykę trys), kuriuos remiu informacija, pinigais ir tekstais.
Kasdien parašau vaidmenų žaidimo, visaip mėgindamas juos išjudinti. Todėl ir rašau čia, kūrybingų žmonių svetainėje. Jei pajėgtumėte nusimesti nepripažinto genialumo ir kūrybos išskirtinumo skraistę nuo akių, tai gal Jums visai patiktų susikurti sau vaidmenį, pabendrauti su tautiečiais, rašyti beveik kolektyvinę prozą.
Žiūrėkit į tai, kaip į rašymo pratybas. Taip, tai tik žaidimas, o ne tikras romanas. Bet geras žaidimas, jo ribas diktuoja tik dalyvių fantazija ir kūrybiškumas.
Kitame žaidime mano personažas staiga sugalvojo ir ėme rašyti knygą (http://rzu.lt/rk/knyga.php).
Be savo įspūdžių ir žinynų vertimų jis ketina dėti kai kurias įdomias savo bendravimo su lenkais, portugalais patirtis (pirmieji siūlo atkurti dvikalbę kunigaikštystę, antrieji yra labai aktyvūs kartografai
(http://rzu.lt/rk)).
Manyčiau, kad Omnia neteisingai šiai diskusijos temai pasirinko "sausą" matematinį reklamos metodą. Tai, kas tinka kurti žaidimui, netinka kurti reklamai. Todėl aš pabandysiu kitaip ir apie kitą žaidimą.
"Ar yra tokia vieta realybėje, o gal virtualiame žaidimų pasaulyje, kur nei mes patys, lietuviai ir lietuvaitės, nežemintume savęs, kaip priklausančių savo tautai, o greta esantys žmonės žvelgtų į mus, kaip į susibūrusią bendruomenę, su pagarba? Tokia vieta yra. Viename žaidime. Ten nereikia stebėtis, jei tau bėgant puošnaus miesto gatve ar tolimos, lavos upėmis pasipuošusios, provincijos keliu priešais sutiktas žaidėjas, nesvarbu ar jis anglas, ar vokietis, ar rusas, staiga tau sušunka "labas", šį žodį išmokęs iš googl translate. Kai ateina laikas stoti į karą globale online ir real laiko režimu, kur susirenka žaidėjai iš viso pasaulio, yra laikoma garbe atsiliepti į lietuvių kvietimą prisijungti prie gildijos visiems draugams, kad kartu galima būtų įveikti programos tau šį vakarą parinktą priešininkų gildiją. Tai nėra idealus pasaulis, nes čia viskas kaip realiame gyvenime: skolinamasi ir kartais užmirštama grąžinti, įsimylima ir bandoma išskirti kitas, ne tik žaidime, bet ir realiame gyvenime esančias poras, pykstamasi, piktžodžiaujama,rezgami slapti sąmokslai. Čia viską į savo vietas sudėlioja tik kova, kai visiems šalia vienas kito tenka stoti į kovą prieš kitus žaidėjus, nes vienas mūšio lauke tu čia tikrai ne karys. Čia kartais visos lietuvių gildijos puolimą palaiko viena vienintelė gydytoja, keistai atrodanti su savo vargana melsva suknele šalia didingais šarvais pasipuošusių riterių, kurie, apimti žudymo aistros, pastoviai išsibėgioja po visą mūšio lauką, suardo darnią rikiuotę, o į atsiradusią spragą įpuolą iš karto bent trys priešininkai, ieškantys jos, nes jie žino - kol gyva gydytoja, gyvi ir kiti. Čia tu esi didingu kariu arba jauti neprasimanytą silpnumą, kai tau sudėjus visas pastangas gali tik bejėgiškai stebėti, kaip tavo ginamos pilies vartus apima viską ryjanti liepsna ir jie griūvą, pasidavę už jų stovinčių spaudimui, o per ugnies liežuvius, laidydami strėles, svaidydamiesi burtais ir mosuodami kardais į vidų įsiveržia priešai..."
Ar toks pasakojimas iš kasdienio lietuviškos gildijos gyvenimo gali tapti literatūros kūrinio pagrindu? Bent jau, manyčiau, kad jis yra šiek tiek vaizdingesnis už reklaminį Omnia pagarsintą žaidimo administratorių priminimą.
Žaidimus žmonės vertina labai įvairiai. Kas teigiamai, kas tiesiog negali jų pakęsti. Gal kam ir atrodo šventvagyste tvirtinimas, kad kompiuterinis žaidimas gali būti įkvėpimo šaltiniu meno kūriniui, tačiau yra kūrėjų, kurie taip negalvoja. Kawahara Reki ir Nakamura Tamako 2010 metais išleidžia knygą "Sword Art Online". 2012 metais Ito Tomohiko šį darbą ekranizuoja. Kawahara Reki darbai vienaip ar kitaip yra susiję su kompiuteriniais žaidimais. Tais pačiais metais šis autorius drauge su Aigamo Hiroyuki parašo ranobe "Accel World". Režisierius Ohara Masakazu 2012 metais šį kūrinį taip pat ekranizuoja. Tiek knygos, tiek serialai yra verti fantastikos mėgėjų dėmesio. Ir visa tai atsirado žaidimų pagrindu.
Pasaulio pradžia (laiškas iš galaxy.lt):
-------------------------------------------
Garbūs rasių valdovai ir valdovės!
Su nedideliu virpuliuku rašau šias eilutes. Tikiu, kad Jūs su nedideliu virpuliuku jas skaitote. Po tikrai daugelio metų nelabai kas tikėjosi, kad "Galaxy Plus" gali atgimti. Bet kartais nutinka tai, ko nesitikėjo niekas.
Serveris dar nėra 100% parengtyje. Dar liko suprogramuoti kelias orderių apdorojimo komandas, o taip pat - išgaudyti visas klaidas, kurių, tikiu, kažkiek liko. Tačiau kalendoriaus magija "12-12-12" paskatino pirmosios atgimstančio serverio testinės partijos Alpha4 pirmąjį turną sugeneruoti būtent šiandien. Lengva prisiminti, smagu švęsti ;)
Senais gerais laikais Galaxy Plus buvo PBEM žaidimas - žaidžiamas emailu. Naujos technologijos ateina ir pas mus - žymiai paprasčiau ir patogiau padaryti "Play-by-Web" - ėjimus, preparserius ir diplomatinį paštą gausite naršyklės pagalba. Emailu gausite tik svarbius pranešimus, tokius kaip šis. Pradžioje apie įvykusius ėjimus (kurių reguliarumas dar nenustatytas, nes tai priklausys nuo randamų klaidų ir jų taisymo spartos) taip pat informuosiu el. paštu. Kviečiu nuo šiandien www.galaxy.lt lankytis kasdien ;)
Ir dar - labai svarbu! "Roleplaying" aspektas. Noriu, kad serveryje vykstančiose partijose būtų laikomasi šių taisyklių:
* Žaidėjas privalo išsaugoti savo inkognito. Visas bendravimas - tik per serverį, jokių asmeninių žinučių per email / Skype / telefoną, etc. Net jei partijoje dalyvaujate kartu su savo kolega iš darbo - išlaikykite intrigą, nepasiduokite pagundai atsiskleisti.
* Žaidėjas privalo išlaikyti savo, kaip rasės valdovo įvaizdį. Geras jis ar blogas, bet jis yra valdovas, jaučiantis savo vertę ir orumą, nenusileidžiantis iki to lygio, kai necenzūra ar priešininko žeminimas yra laikomi norma.
Serveris yra mūsų visų - linkiu, kad partijos būtų įdomios, o priešininkai - verti kiekvieno Jūsų ir kiekvienos Jūsų praleistos valandos žiūrint įvykusių mūšių įrašus, skaitant ir rašant diplomatinius pranešimus, planuojant ir strateguojant.