Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Ką būtų galima pakeisti rašyko taisyklėse?
2014-05-22 07:48

Pasvarstykime. Toks chaosas, kokį dabar sukelia kai kurie rašyko vartotojai, nieko gero neatneša – užgožia kūrybą, atstumia dalį vartotojų.

Būtų visai įdomu aptarti, kokie pokyčiai (NEREIKALAUJANTYS SVETAINĖS PERPROGRAMAVIMO) galėtų būti naudingi.

A. Gal vertėtų skirtingai vertinti komentarus po kūriniu, dienoraštyje ir asmenines žinutes. Galbūt po kūriniais turėtų būti beveik sterili, akademiška aplinka (kalbama vien apie kūrybą, o ne apie rašykus, vengiama asmeniškumų, trolinimo). Namus dažnas suvokia kaip asmeninę teritoriją, tad nors tam ir nepritariu, bet čia taip pat galėtų būti draudžiamas trolinimas, jei tam nepritaria šeimininkas. Neformalų bendravimą palikime asmeninėms žinutėms (jose leisčiau daugiausiai, nors irgi ne viską)?

B. Gal vertėtų kiek sugriežtinti webmasterio rolę? Man visai priimtina, kai įspėtas vartotojas ginčyjasi su vienu ar kitu adminu, bet webmasterio balsas turėtų būti nekvestionuojamas. Tuomet įspėjimas reikštų, kad jau nebebus antro įspėjimo. Tuomet webmasterio įsikišimas vienaip ar kitaip stabdytų nevaisingas diskusijas.

C. Man vis tik norėtųsi uždrausti ne tik tuos kūrinius, kurie skatina tautinę ar kokią kitą nesantaiką, gali būti žalingi vaikams ir pan., bet ir tuos, kurie akivaizdžiai trolina rašykus, tikrina sistemos lankstumo ribas ir t.t. Turiu omenyje ne vien simbolių kratinius. Suprantu, kad kartais labai sunku rasti ribą tarp meno ir šūdo, bet reikia bent jau nusimatyti kažkokį mechanizmą, kokiu būdų galėtume išvengti tuštumos propagavimo.

Čia tik siūlymai diskusijai (kuri galėtų būti visai kultūringa?). Ką manote?

Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-27 18:52
nevisada
________________ - šis prieš užsiblokuodamas nusiuntė labai daug žinučių Anai, jų turinys buvo kaip ir šios — iš burnos krintantys kakučiai. pžr. kiek kartų per paskiausias dienas tu tai darei ir tai darė kiti tavo draugai.
prašykis užblokuojamas, nes tai vienintelis šansas dar likti žmogumi.
tavo vienas pakakojimas skatina tai daryti ir tavo draugus, ir tai vyksta masiškai.
tai vadinama diarėjos epidemija omnios namuose.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 17:20
tictac_it
Tytskutsijos uŽdarymo proga - patstebėjimai after

a) 
kiekvienas turi savo požiūrį kuris yra jo - ne taip labai ir svarbu ar jis priimtinas kam nors dar (smagiau kai nepriimtinas)
b) sociologinės technologijos, metafiziniai mokslai, kvantinis daosizmas - niekas negali apspręsti žmogiškojo buvimo( j.n. sambūrio, subuvimo) ilgesniam laikui nei 5 min. - nei atskirai tas disciplinas pritaikius nei pavartojus visas kartu vienu metu.
c) taisyklės arba ĮSTATYMAS - tai programa (algoritmas išreikštas kokia tai sutartine kalba) sociumui (smulkiau jeigu - kad ir atskirai bendruomenei) veikia tik pataisomis, išnašomis, išlygomis ir interpretavimais (pasiklauskite advokatų) - patys teiginiai yra tik fasadas pastato kurio iš esmės nėra (ten gali būti bet kas - jūra, pelkė, labirintas kambarių ir t.t. ) todėl individui gali būti pritaikytas tik individualiai (pagal tai - jis žuvis, ar briedis, ar vaiduoklis 113 kambaryje.
d) durnių punktas nes iš - reikalauja atskiros monografijos primygtinai, bet nebūtinai nedelsiant.
ekadangi be asmeniškumų ir labai kultūringai (?) - tai ką čia daugiau ir bepasakysi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 14:42
Ati
Ati
Ir tsitą diitskuciją uzdarau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 14:15
omnia
„Čia tik siūlymai diskusijai (kuri galėtų būti visai kultūringa?)“
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 14:13
nevisada
Omniai 100 kanonų mažai būtų ar ne, gal atsakys.
man rodos tiek tik pradžiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 14:07
Laukinė Obelis
jovaras: "jeigu vėl trolina arba spamina- gauna bloką. webmasteriui būtų mažiau darbo, nes tai darytų programa."

Nejaugi jau išrasta sistema, kuri trolinimą automatiškai identifikuoja?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 13:57
Kadagys
Kažkiek su gerb. omnia sutinku, kad komentuojančių kūrinius yra mažai. Bet atvirai pasakius ne visus gali komentuoti. Todėl tikrai labai reikia atsirinkti ką komentuoti. Kiti mandagiai pasako geriau nekomentuok mano kūrinių, o kiti tiesiog grubiai ir nemandagiai to reikalauja. Ir dar viena labai didelė blogybė šioje svetainėje, kad vartotojai neapsaugoti nuo persekiojimų, piktybinių žlugdymų vertinimais. Tikrai po tokių dalykų publikuoti oficialiai nieko nesinori. Tokiems dalykams manau kažkokiu būdu turėtų būti užkirstas kelias.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 13:45
Ati
Ati
Tra lia lia lia lia lia, tra lia lia lia lia lia, o ats tsijoną nutsipirkau! Va ką tik per pietuts nupėgau ir nutsipirkau, tra lia lia lia lia lia! Ir va jumts:P Grauzkitėts uodegats!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 13:23
tictac_it
O kodėl Omniai nepaskelbus "Taisyklių klubo" , o gal ką nors ir įdomesniu pavadinimu, pvz. "Kanonistai" ? Omnia sukurtų taisykles, na bent kokius 101 paragrafų (gal jau jie yra?) ir pademostruotų asmeniniu pavyzdžiu kaip taisyklių laikomasi ir kaip puikiai nuo to gyvenasi. Tada, žiū, gal kas ir prisijungtų. Kitskis gal ne ... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 12:44
nevisada
ir kiek matau, vėl tie patys šlapimo nelaikymai. ne. užsikirskit kelią patys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 12:42
nevisada
Nežinau kas ką loja, aš matau negražumus ir viskas. tamsta nekreipi dėmesio į tai kas sakoma ir viską vadini lojimu, kiek suprantu. eilinė speculatia.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 12:07
omnia
Na, man atrodo, kad mes kalbame daugmaž apie tą patį, tik šiek tiek skirtingai, bet kaip bebūtų, dėl taisyklių ir žaidimų tu visiškai neteisi.

Kūryba ir yra ne kas kita, kaip tam tikras žaidimas (antraip ji tampa tik myžimuvaivorykšte).

Fantastai turi vaidmenų žaidimus. Juose taisyklės nėra griežtos, meistras nėra dievas, labai daug paliekama vietos fantazijai, ir taisyklės nėra kažkoks nepajudinamas rašytinis dokumentas (žaidimo metu jo nieks ir neskaito).

Bet taisyklių daugmaž laikomasi, meistras daugmaž vadovauja – ir rezultatas puikus: kūryba, fantazija, humoras, emocijos. Be taisyklių tas neįvyktų, sedėtų sau žmonės prie stalo ir be tikslo kreizėtų.

Lenkiu prie to, kad nėra susiformavusių bendražmogiškų reagavimo į svetimą kūrybą formų ir normų (įsivaizduok, laipini bobutę į troleibusą, o ji tau uždainuoja). Turime kurti savas. Iš esmės tą ir darome, bet tos kurios (tiek rašytos, tiek nerašytos) čia valdo, neveikia taip, kaip mes abu norėtume. Todėl ir siūlau kitas.

Hau. Duokim Kalbėjimo Kriauklę ir Kitimes?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 11:49
Ati
Ati
Tu manai, kad taisyklės gali paskatinti žmogų elgtis taip ar anaip, kad ir pavyzdžiui ryte pavalgius nusivalyti stalą, o aš manau, kad tai yra labai nepatvaru ir kad ne taisyklės tai turėtų skatinti, o reikia ugdytis savitarpio supratimą ir meilę, kada žmogus pats iš savęs nori tai daryti ir nieko tokio, jei kartais, kai kuriuos rytus praleidžia, palieka viską ant stalo:)
nes, manau, va tai, tai yra daug patvariau ir tikra, nes kai virš stalo kabo taisyklės, tada negali būti tikras reiškinio patvarumu, nes vieną dieną taisyklės apie tai, kad, sakysim,  negalima šaudyti į žmones, gali būti kažkieno nuplėštos, ar tiesiog nukristi, užkristi kažkur už spintutės ir jei pabusi per vėlai, gali rasti visą pasaulį jau iššaudytą. be to visada yra tokių žmonių, kuriems norisi laužyti taisykles, kurie vos pamatę kažką tai pakištą jiems po nosimi, kad ir kaip elgtis...sutik, jei tu dvidešimt metų nuleisdavai klozeto dangtį ir staiga vieną rytą randi virš jo didžiausią taisyklių raštą apie tai, kaip reikia tai daryti tai...tu tiesiog nelabai ir valingai gali ne tik jo nenuleisti, bet ir apsysioti visus kraštus. ir tyčia. ir nežinia dėl ko:D

O tai, kai pamažu bendruomenė tampa tokia bendruomene, kur taip nesielgiama, kai taip nesielgiama sąmoningai, ne todėl, kad yra taisyklės, o todėl kad pasimatosi, kad taip yra gera, ir kai paprasčiausiai nesinori skaudinti kitų, tai ir nauji žmonės atėję neilgai tekvailioja tada. ir tai yra patvaru. Ir to galima siekti. ir pasiekti. Ir aišku, kad neatsisakant visų turimų taisyklių, bet ne taip aklai pasikliaujant jomis. Taisyklėse nebuvo numatytas ir breivikas, bei visi kiti, bet jie atsirado, todėl tas kelias nėra teisingiausias, o - žmogaus ugdymo ir ugdymosi kelias yra pats teisingiausiais. ir visur. Bet kur. netgi ir literatūrinėse svetainėse. nes būtent tai, tie dalykai yra šaknys. Visako. Net ir literatūrinių svetainių. o visa kita, visos taisyklės, tėra tik išorinio, jau matomo medžio, ar krūmo vainiko apkarpymai. alyvos šaknys turi būti paveiktos, kad ji nesiplėstų, nes kitaip visą šimtą metų kaposit jos atžalas kiekvienais metais vis iš naujo va.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 11:08
omnia
„laikas pagalvoti ir apie tuos žmones, kuriems paprasčiausiai norisi tyliai sau ramiai rašyti ir kad kas atėjęs pakomentuotų, nesvarbu, silpniau ar stipriau parašė“

Tą ir darau. Galima tik galvoti, tikintis, kad mįslinga telepatijos (ar retorikos)jėga tikslas bus pasiektas; o galima kurti tokias žaidimo taisykles, kurios netrukdytų tyliai ir ramiai rašyti, bet skatintų atėjus pakomentuoti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 09:58
Ati
Ati
„Turiu kontrpasiūlymą – leisti kurti klubus, draugijas, almanachus – kuriuose norintieji vienytųsi pagal savo literatūrinius skonius, nuostatas, stilius, preferencijas.“

Pats nesuvoki ką darai. Pasižiūrėkit kiek dabar yra prisijungusių - 2 ar 3, o svečių kokie 25. Tai kiek čia išeis klubų iš tų dviejų vartotojų m? O jei ir tie 25 svečiai staiga sugalvos prisijungti, tai ką, baisiai jau daug - 25 klubai?
ach taip, dabar toks metas, rytas ir dar vasara, atsakysit jūs man, bet mieli žmonės, pasižiūrėkit ir kitu metų bei paros laiku, pats geriausiais maksimumas, kurio beje jau seniai nebebūna, yra 30 prisijungusių. - Labai daug klubų išeina? Čia jums yra daug žmonių? Didelis skaičius? mūsų klasė buvo 32 mokiniai ir tai tik per kelias pamokas skeldavo per pus...klubininkai.
Tai yra skaldymas. Nesakau, kad sąmonigas, bet nušviečiu padėtį. O skaldymas yra kas? - silpninimas. Gal dar jums dabar pasaką apie šluotą ir jos sulaužymą pasekti??? mąstykit. Mąstykit logiškai, vaikai mano.
Jei būtų koks nors šimtas, tai tada savaime, natūraliai atsirastų tie klubai ir tada jie gyvuotų, nes natūraliai. bet ir tai nebūtų jų per daugiausia, nes ir šimtas...nors, aišku, rašykams tai būtų o o o!
O dabar 25 ir jau pradėsim skaidytis. ir dar apsišlapinsim, kai kažkas įkels kūrinį ne ten kur reikia, kaip pavyzdžiui daro fantastai, lygtai jie vieni išgyventų be kitų, ir lygtai tai yra jau toks baisiai baisus dalykas, o kažkas, kas nevisai neša į fantastika, tai jau iš viso iš kažkokios tai kitos srities, nes elgiasi taip, lygtai būtų jau nebe literatūra, bet burokai. Apsimyžėliai. vietoje:D
ne skaldyti reikia, ne pramogomis rūpintis tokiomis ir tiek, kad užtektų dešimčiai tūkstančių, o pagalvoti, kad pramogų, žaidimų jau ir dabar yra pakankamai. na pagal tokį skaičių žmonių. tada jiems ir nebelieka laiko kūrybai, tik lakstyk po tas pramogas.
taip, taip, tovarišči, kaip Lionka sako:D Jūs tik visus, kurie kelis žodžius daugiau nei reikia jau iš karto trolinimu vadinate, o aš kuo puikiausiai galėčiau pasakyti, jei tik norėčiau (:D), kad jūs patys irgi kuo puikiausiai trolinat, tik visokiomis kitokiomis formomis, va.
Ar pagalvojot, mano mielieji, kada, kas tai yra kūryba, ir kokios ramybės ir tylos reikalauja kai kuri kūryba. jai ne visada reikia kutentis padus, nes dauguma, drįstu teigti, kad dauguma žmonių tiesiog atsisėda ir kuria, ir visokie kvietimai į renginius, klubus, nuolatiniai, pabrėžiu - nuolatiniai, kai vos ne kasdieną kažkur tai eik, juos nervina, išbalansuoja ir trukdo kurti. Ir va būtent tai, tas lakstymas ir stėbėjimas visoko to, visokių tų pasiūlų, kai visko pilna ir visi tik siūlo, ir viskas lyg ir su literatūra, lyg ir su kūryba susija, va tai jos ir paverčia troliais. kūs patys gaminat trolius su tomis savo nuolatinėmis pramogomis ir diskusijomis, nors kartais diskusijos gerai, kai girdit ir kitus, ne tik save, nes dabar pusės tų, kurie nurašyti į trolius net negirdit, nes net nesistengiat girdėti, nes jie jums jau nurašyti.
Taip, aš sutinku, kad tokiems sakysim fantastam, tikrai gal ir labai reikalinga visokios stovyklos ir visa kita, nes gal ten pasisemsi įdėjų, patirsi kokių nuotykių ir toliau rašysi tuo savo nuotykinius kūrinius. tai pat ekstravertiškiems žmonėms. bet kam leiskit paklausti kokiam nors poetui, kuris dar plius intravertiška asmenybė visa tai. taip, aš suprantu, jūs jo ir neverčiat, bet čia vyrauja tokia pažiūra, net administracijos pabrėžiama, kaip puikus dalykas, kaip privalumas, kaip pavyzdys - va fantastai kažką tai daro, va jie, o jie. Lyg tai būtų labai labai kūryba jau. Jeigu taip, jeigu jūs jau taip šitaip ant visų kitų, kuriuos galbūt labiau įkvepia kiti dalykai, tai aš irgi jums pasakysiu - tokių nuomonių propagavimas, tokie pasisakymai taip pat nėra apie kūrybą ir tai lygiai taip pat yra trolinimas - pamanyk, susirinko fantastai, pagėrė alaus, dar ką, gal su kokiomis čiupakabromis pergulėjo (ir tai jei pasisekė:DDD), pasitampė savo dešreles, apsvaigę pablevyzgojo kažką apie tai ką rašo ir ką - kur čia literatūra? kuo tai yra ne trolinimas? Kuo tai skiriasi nuo kitų, nuo sakysim poetų trolinimo?:D Tiek ten tos literatūros, kūrybos, kad susirinko tie, kurie rašo ir askui gal koks vienas parašė iš viso to kokią Čiupakabrą, o paskui visi jam po to sudėjo penketus ir viskas:D Lygiai tas pats, kas Herbera (atsiprašau jų) palakstė su Spygliu sijonus pasikėlę ir paskui parašė eilėraštį - kodėl taip myli, kodėl nebemyli, jei ožkyte vadinai. Skirtumas tik tas, kad jiems niekas neleis sukalti penketų, tuoj gausi administracijos įspėjimą.
visi esat troliai, žiūrėkitės į veidrodžius, tik vieni troliai kažkaip tai yra lygesni už kitus ir niekada nesusimasto tokie esantys, o kiti tol tikinami, kol įtikinami ir tada jau kaip ir savo noru pasitraukia, va.
Ne skaldyti reikia tą menką turimą skaičių, o vienyti ir vienytis. Mokytis gyventi drauguiškai, o ne vienam kampe įlindus verkti - aš poetas, o kitam neiti ir neskaityti poezijos, nes - aš gi fantastas. Fantastas tu ar subinastas, prozistas ar supi..a..na žodžiu, poetas tu ar kotletas, bet jei tu rašai, tai negali taip būti, kad tu jau apie kitus žanrus nė bū bū, nes toks tada tu ir rašantysis, ir reikia eiti ir draugiškai komentuoti, o ne tik klube kažkur, kur patenka geriausi, o jei tu atėjai naujokas, tai ir sėdėk kol kažkaip tai, kažkokiu tai būdu pats vienas tiek prigerėsi, be jokių komentavimų normalių, kad pateksi į klubą, ir tada mes tave jau pamokysim kaip rašyti, tada jau gausi komentarų. Ir nereikia sakyti, kad į klubą gali kas tik nori, nes taip nėra, nes nėra prasmės ten siūlyti prastus kūrinius, vadinasi dalis žmonių yra nurašoma į paribį.
Na taip, gal taip ir reikia, kad atsisijotų, išeitų, tie, kurie negabūs, kurie amžinai silpni, bet juk o kiek čia buvo tokių, kurie buvo silpni, o paskui tapo visai nieko, ir net išėjo patys, nes mes jiems tapom per silpni. O visa tai dėl to, kad gaudavo komentarų daugmaž visi, nesvarbu, kad baisokų kartais, bet visi, o dabar susirinkę fantastai komentuoja fantastus, dar dalis gerųjų, stipriųjų klube komentuoja klubo vertus kūrinius ir tai vadinama...Kaip tai vadinama priminkit man? - Komentavimo skatinimu? Kūrybos skatinimu? Kuo??? Nes jei komentavimo, tai tik tam tikros dalies žmonių, o jei kūrybos, tai irgi tik tam tikros dalies, o kai jau patys likusieji dasikapstys iki mūsų lygio, tada jau mes jus pagerbsim. Tik klausimas tada man iškyla kitas - ar tada jiems bereikės mūsų? Ar iki to laiko jie nebus išėję?
Nes pripažinkit, juk ateina ir nemaža dalis jaunimo, kuri tikrai turi galimybę tobulėti ir kažko tai pasiekti. Bet ne, čia turi kažko tai laukti, kažkokio tai priaugimo pagal kažkokią tai hierarchiją, ar jūs kada pagalvojot, kaip viskas jiems atrodo, jų akimis m? Ir tada, tų trolių komentarai jiems yra jau vis šis tas, daug daugiau, negu jūsų profesoriškai susuktos fizionomijos, kai jautiesi patekęs lyg į kokį seimą, marazminį tarp kitko, kai ne partijų vertybės, deklaruojamos pažiūros ir nuostatos yra svarbiausia, o visokios koalicijos, kad ir su pačiu velniu, kai priešingų vertybių partijos laisvai pagal reikalą tuokiasi ir skiriasi į visas puses kaip tik nori...
Ne skaldytis reiktų, ne prisikurti dar dešimt klubų ir dar dešimt žaidimų, nes tiems, kuriems reikia klubų ir žaidimų, jau to čia yra, gal laikas pagalvoti ir apie tuos žmones, kuriems paprasčiausiai norisi tyliai sau ramiai rašyti ir kad kas atėjęs pakomentuotų, nesvarbu, silpniau ar stipriau parašė. Pakomentuotų, o ne pultų už silpnumą, ar paplotų per petį už stiprumą. Tiesiog pakomentuotų. ir netrukdytų kurti. neaiškintų, kas jis turi įkvėpti ir nekaišiotų to jam nuolatos ant pagaliuko panosėn. Dabar visi tiek išsibalansavę, kad jokios kūrybos, keli žmonės bando, bet kai pasižiūri vertinimus, tai kartais atrodo jie, kaip durnių bandos...na jei palygini vienus kūrinius su kitais ir jų pavertinimus...na, tikėkimės, kad po tos fantastų stovyklos, bent jau fantastikos žanre pasipils čia kūrybos oi oi oi:D
Nu va, pasisakiau, pritrolinau, dabar galit rašyti, kometuoti vansi, o kad nesudaryčiau ponams didelių vargų, parašau pati, nes jau per tiek laiko ir skaitymo tokių komentarų beveik išmokau mintinai, taigi rašytkit:
„Paskaičiau tik pradžią, nes tokių dėmesio ištroškusių trolių  niekada neskjaitau ir neleidžiu sau leisti jiems siurbti mano brangią energiją - tiesiog išspjaunu visa tai, kaip kramtuškę iškramtaliotą iš kurios jau nieko gero. Ir manau, kad tokį trolinimą reikėtų uždrausti, o visus, kas parašo, sakysim, daugiau nei dešimt žodžių, tiesiog programiškai blokuoti, na kad pati programa tokius atpažintų ir tai darytų. o aš einu toliau ramiai sau iškėlęs galvą, tegul užsi...a visi troliai negyvai. kada gi pagaliau čia bus tvarka, kada visi bus užblokuoti ir tada mums visiems per visus galus pradės kristi tokie gėrybiniai kūriniai, kuri dabar vis užslaiko, nes supis.i troliai pastoviai nervina ir geria mūsų kraują su energija, jau greitai net pasi....i nebegalėsim per tuos trolius, taip išgėrė mūsų visą energiją. jau visa Lietuva baigia pražūti per trolius ir jei jų čia nebūtų, jei ta dalis žmonių, kurie trolina, būtų sunaikinti, mes padarytume ir klestinčia svetąinę ir visą savo tėvynę Lietuvą! tfuu“:D
:P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 07:16
Kadagys
Bet omnia klonai, viešos žinutės virstančios paskalomis ir diskusijos po kūriniais apie kitus ir apie patį autorių prie kūrybos gerinimo tikrai neprisideda.
Dėl almanachų gal ir gera idėja bet jį kurti ne tokiam kaip aš ir yra senesnių vartotojų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 06:08
omnia
Kadagy, jūs ir vėl apibendrinate. Anos siūlymas – leisti feisbukizuoti savo namus, yra įdomus, bet jis toliau tobulina socialinę rašykų dedamąją, niekaip neprisidėdamas prie kūrybinės.

Turiu kontrpasiūlymą – leisti kurti klubus, draugijas, almanachus – kuriuose norintieji vienytųsi pagal savo literatūrinius skonius, nuostatas, stilius, preferencijas.

Panašiai, kaip dabar almanachą daro saujelė idėjos entuziastų (kurių skoniai dažnai visai priešingi), panašiai susiburti galėtų literatūriniai bendraminčiai.

Susivieniję jie skirtų daugiau dėmesio būtent to žanro, stiliaus kūriniams, kurie jiems patinka, suteikdami jiems šiek tiek daugiau matomumo.

Užuot riejęsi po sau netinkančios kūryba, daugiau skirtume pastangų ir dėmesio tam, kas mums patinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 05:53
Kadagys
Sveiki gerb. omnia sutinku kad gerai kai diskutuojama šiomis temomis, beda tame kad jūs nepriimate tikrai gerų pasiūlymų. Ši tema tik nuleisti garą, kaip sakoma šuns balsas į dangų neina. Labai tikrai nesutinku su tais kurie sako kad kad šios svetainės taisyklės yra geros ir nieko keisti nereikia. Jos yra pasenusios, keistinos ir tobulintinos. Kitu atveju ši tema visai yra nereikalinga, jei nieko nekeisti. Čia yra visiška stagnacija arba sąstingis, viskas paralyžuota. Reikalingos reformos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-26 04:38
omnia
Chantall, na ko tu taip nerviniesi.? Mano galva, daug geriau, kai diskutuojama šiomis temomis, nei kai lojamasi tarpusavy?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-25 14:55
nevisada
Manau, kad nieko originalaus nepasiūlyta. Akademišką aplinką troliams regėti kaip savo ausis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2 3
[iš viso: 51]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą