Bet ką galvot tada, kai perskaitai kūrinį, jis tau pasirodo geras, o poto matai komentarą, kad čia reik būt gerai prisprogusiam, kad tokį briedą suprast? Apkarsta tas atradimo džiaugsmas, neetiška nei skaitytojo nei autoriaus atžvilgiu. Ir tai pastebima sistemiškai.
Kitą vertus esu čia dar neilgai ir nežinau, ko tik nėra išbandžiusi administracija, kad to nebūtų. Kažkaip įtariu, kad ir tas blokavimas ne panacėja.
Ir sporos žodžiai geri.
Bet kaip bebūtų, į uostelio vandenis tuštintis nederėtų.
einu geriau parašyt ką nors kol jūs kalbates apie tai, kaip lochneso pabaisa tanklaivius, taškytojus, banglentininkus ir visą kitą linxmai suryja sėkmės : D
vien dėl sporos komentaro galiu padėkoti, kad pradėjai šią diskusiją. tik Tau bevertis, nes Tu neigi realybę?
čia labai vertingtas patarimas visiems, kas ateina pas webmaster, vietoj to, kad šypteltų ir priimtų pasaulį tokį, koks jis yrA: Geriau jau pasidomėkite, kaip padidinti savo plaukimo priemonės stabilumą vandenyje, nes rašyko baseinėlis tai yra bala, palyginus su plačiuoju pasauliu. Jei jau čia jus taip greitai užsupa, tai baisu pagalvoti, kas gali nutikti už šio mažutėlio uosto.
vistiek čia kiekviena diskusija kažkokio insecure žmogaus dėka tampa būtos/nebūtos erudicijos demonstravimu nevykusiais pokštais ir sarkazmu aš šiaip norėčiau būt plekšne visiems duočiau po gabalėlį savęs per snukį
o dėl sporos komentaro - bevertis (manau), nes: 1 bet šiuo atveju pagrinde: 2 veikimas labai akivaizdus ir lengvai perprantamas - bet kuris kaip pasirenka stumti laiką a la įprasminti tai komentaras filosofinės vertės turi 0
Jei rašykas būtų didžiulis baseinas, tai jame tikrai būtų:
A) Taškytojai – tie, kurie teliūškuoja vandenį ir kelia bangas. Kai kurie jų epizodiniai, kiti – etatiniai senbuviai, bet visi jie panašiais būdais reikalauja dėmesio ir mėgaujasi matydami, kai kažką pagauna jūros liga.
B) Banglentininkai – tie, kurie mėgaujasi sukeltomis bangomis ir išnaudoja jas pasilinksminimams.
C) Plaustininkai – kurie nelabai moka plaukti ir neturi geros įrangos, tad bet koks vandens siūbtelėjimas sukelia paniką, pyktį ir žinoma kažkieno taip norimą jūros ligą.
D) Kruiziniai laivai – turi savo maršrutą ir ramiai sau plūduriuoja jo link, mažai kreipdami dėmesį į bangavimus.
E) Tanklaiviai – daugiausia tai adminai, kurie dėl taisyklių ir prievolės jas taikyti objektyviai yra apriboti, be to taškytojų ir plaustininkų jau yra taip ištreniruoti, jog visas tas krūvis triumuose juos daro beveik nepajudinamais sunkiasvoriais.
Taip, taškytojus ir plaustininkus galima greitai išgaudyti ir išvaikyti, tačiau be jų vanduo bus labai ramus. Nykus štilis – kas jo nori? Geriau jau pasidomėkite, kaip padidinti savo plaukimo priemonės stabilumą vandenyje, nes rašyko baseinėlis tai yra bala, palyginus su plačiuoju pasauliu. Jei jau čia jus taip greitai užsupa, tai baisu pagalvoti, kas gali nutikti už šio mažutėlio uosto.
Nors dėl manęs – galima įvesti ir griežtą diktatūrą. Galėsim sau mėgautis retkarčiais suūkiančiomis kruizinių laivų sirenoms, sveikinančioms tolumoje ramiai sau slenkantį vieną ar kitą tanklaivį ir nebus to pastovaus besitaškančiųjų fono. Gal irgi neblogas variantas - nors man visaip gerai, pasiimu, ko reikia, kas ne mano - palieku ;-)
paimkim pavyzdį, nesusijusi tik su svetaine. paimkim sąvoka Įžeidimas. BK straipsnis, beje, bet neišmanantiems niuansų, neverta įsižeidus bėgti į teismą, nes patys ir padengs teismo išlaidas greičiausiai. taigi apie sąvoką ir reiškinį Įžeidimas. kas tai? supranti, ką noriu pasakyt?
1. Dvasinis komunizmas. Remiasi prielaida, kad visi žmonės gilumoje geri, tik per tam tikrą klaidą jie egoistai. Ši strategija prasideda, kaip moralizavimas, o baigiasi, kaip koncentracijos stovykla.
2. Dvasinis kapitalizmas. Remiasi prielaida, kad visi autoriai yra užkietėję egoistai. Ši strategija prasideda kaip prekyba, o baigiasi kaip prostitucija.
3. Žaidimai. Vienas iš jų – trynimasis. Remiasi prielaida, kad pasaulis – tai sapnas. Ši strategija prasideda, kaip grasinimas išsitrinti, o baigiasi, kaip grasinimas grįžti.
4. Kūryba. Remiasi skaitymu ir rašymu. Prasideda kaip atradimo džiaugsmas, baigiasi kaip dar vienas atradimo džiaugsmas.