Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Ar tu manęs klausai?
- A... taip.
- Tai va, kadangi tave taip myliu, turėčiau pasakyti, kad mes važiuojam prie ežero. Na, aš ir Justas. - Tęsia jinai.
- Ir... Prie ko čia aš?
- Noriu pasiimti tave kartu.
- Ir ką aš turėčiau padaryti?
- Nieko. - ramiai atsako.
- Žinau, kad esi lapė. Ko tau iš manęs reikia? Nori pasirodyti prieš Justą nuostabia sesute?
- Manyk ką nori.
- Hmm... negraudink. - pamaiviškai atrėžiu.
- Ten važiuos ir Modestas.
- Tuo labiau... - sušnibždu.
- Na, kaip nori.
- Kaip noriu.
Staiga man šauna geniali mintis.
- Karina, atleisk, kad taip su tavimi kalbėjau. Aš važiuosiu kartu. Gerai? Tik ar galėsiu pasiimti Terą?
- Žinoma, kodėl gi ne.
- Gal gali man pasakyti, kodėl Modestas bučiuojasi su kiekviena pasitaikiusia?
- Jis bando sukelti tau pavydą. - nusijuokia.
- Kodėl?
- Nežinau. Jis man taip sakė.
- Tai pasakyk, kad kviečiu jį į pasimatymą. Tik nesakyk, kad sutikau važiuoti.
- Jei jis paklaus tavo numerio, aš jam duosiu.
- Gerai. Užsirašyk naują mano numerį. 01. Pasakyk, kad kai paskambins, šauktų, dega mano jausmai.
- Gerai, pasakysiu. - sutinka.
- Kada išvažiuojam?
- Rytoj. Trečią.
- Kai pavalgysim pietus.
- Ne, naktipiečius. - ramiai atsako.
- Šmaikštuolė.
- Aš rimtai. Ežeras toli, tai reikės gerą gabaliuką pavažiuoti, kad galėtume maudytis.
  Kaip aš miegosiu? Taigi negalėsiu remtis į Modestą. O aš dar muistausi. Fu. Jei neišlaikiusi liksvaros nukrisiu jam ant kelių, jis nuspręs, kad jį įsimylėjau. Kaip šlykštu. O jei jis pasiūlys draugauti... Ak, geriau apie tai negalvoti. Taip.
- Mišele, pas tave atėjo.
- Kas?
- Agnė.
- Labas, pupa, - taria ji ir ima keistis. Staiga iš jos galvos išlenda Modesto pakaušis ir jis...
  Brrr... vėl prisigalvojau visokių nesąmonių, nes tos tėčio rungtynės visai neįdomios. Pasižiūriu į savo pirštą imu kvatotis. Jei tas kvailelis taip ir padarys, t. y. paskambins numeriu 01 ir pareikš, kad dega jo jausmai, turbūt nulūšiu. Ne, jis ne toks. Jis mergišius. Jam panelės yra skirtos tik pasilinksminimui.
  Sesers balsas pažadina mane pusę trijų. Labai tingiu keltis.
  Sapnavau stulbinantį sapną- aš, Modestas, mano sesuo ir Justas, išskrendame į Majamį. Ten labai gražios gatvės, nuostabūs gėlynai, parkai, miškai. Jūroje vandens temperatūra siekia trisdešimt laipsnių, o smėlis toks įkaitęs, tiesiog degina pėdas ir nėra nė vienos šaltos vietos kojoms padėti.
2005-09-28 13:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą