Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-30 07:04
Algimantas Piesaris
Gal tiesiog nuotaikėlė nekokia buvo, užtai ir tuščias kūrinėlis išėjo. Išeis ir į šiukšliadėžę, ir niekad nebegrįš.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-14 23:09
manukoshe
mzzz...vaikuchiu prigimtis turbut buti perwazhiuotiems prisiedusiu plastmases geruchiu mergaichiu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-14 02:31
Tokeiito
nemanau, kad vaikuciu prigimtis, begti ish mokyklos, uostyti klijus ir tapti elgetomis. tai supuvusios visuomenes ishkreipta prigimtis. daugiau kaip ir ner prie ko kabintis. nebent.. o kodel tu valgai "PLASTMASE" tam McDobalde? o geru zhmoniu nebuna. buna tik kitu geras pozhiuris i zhmogu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-14 02:25
Odinas (gerute mergiukste)
na gerai, aiskinu. isivaizduok, vargsai vaikuciai praso is manes centu. as esu ziauriai gera ir mirtinai noriu juos sushelpti. bet antra vertus, zinau, kad vaikams yra ziauriai zalinga gatveje duoti pinigu, nes nuo to jiems praeina noras vaikscioti i mokykla ir atlikineti kitas savo vaikiskas pareigas. pvz, jei jie gauna pinigu ir praeiviu, tai pripranta prasineti, meta mokykla, pabega is namu ir pradeda uostyti klijus. tokia yra vaikuciu prigimtis.
del to as, ilgai svarsciusi, priejau saliamoniska sprendima: jei vaikuciai gaus pinigu ne siaip sau, o uz gerai isspresta uzdavini, tai gal panores matematika mokytis? zodziu, daeis jiems, kad protinis darbas apsimoka, bet tam reikia proto.
tai va todel as juos priverciau isspresti uzdavini, daviau babkiu uz tai ir labai savim patenkinta nuejau esti i McDonalda. ir as vis galvojau ir galvojau, kokia as gera, ir kiek laimes tiems vargsams vaikams suteikiau. ir nepakenkiau ne kiek, nes per mane jie tikrai nepabegs is namu.
nu zodziu, paskui as vaziavau is ten velniop ir sankryzoje vos neuzvaziavau ant kazko, pamaniau, kad tai laisvai galejo buti tie patys vaikuciai, nes jie ten netoli kazkur lakste. ir tada pamaniau, kad butu ziauriai ironiska juos suvazineti. visas mano geras darbas butu nubrauktas velniop. o TADA man daejo, kokias gi as kvailas mintis, i save koncentruotas ir savimi patenkintas, mintijau apie savo begalini geruma ir protinguma pastaraji pusvalandi, kol edziau plastmase MsDonalde.
O kad nepavaizdavau visko tinkamai, tai gal todel, kad truputi geda buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-14 02:08
Tokeiito
o chia kas meginta pavaizduot? vargzhai vaikai? neturintys pinigu? zhiopli vairuotojai? ar tiesiog situacijos tushtumas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 19:19
Odinas (gerute mergiukste)
btw, mano broliui 12 metu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 17:11
Odinas (gerute mergiukste)
Uz tai mano broliui kaip juokinga pasirode :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 16:46
trinkit acc
kol jie ta uzdaviny sprende viskas buvo gerai, bet uztekio kazkam uz vairo sest "i tut poshlasty nachelys"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 16:45
Toras su kūju Mjolniru
Na, paprastai man nepatinka happy-endai, bet šitas pasitaikė teisingas. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 15:21
Odinas (gerute mergiukste)
vaikai - musu ateitis, o tai niekaip negali buti i gera.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 12:22
Giedrė
Ai.. susilaikysiu. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 12:20
viena skruzdėlė
aikit jus, tai, kad vaikelius suvažinėjo ir centus susirinko, pats cinkas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 08:57
Maumaz
Mmmm... Sorry, Odine, nebus iš mano pusės komplimentų. Jeigu nori rašyti ironiškai - absurdiškai, tai ir rašyk ironiškai, o dabar velnias žino kas išėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 08:28
manukoshe
gerute..ar tai geresne=) susimildama, liaukis...ir taip, zhiek, Lietuvoj demografine krize...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 07:08
silence
apie ka mes karta kalbejom: biblija, ko jezus moke... turbut melstis viesai nelabai grazu, bet vaikucius vazineti visai kitas reikalas...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-13 02:52
Baltasis Drakoniukas
Ziauru, nehumaniska, teiesiog atviras smurto propagavimas. o taip pat pasityciojimas is vargseliu vaikuciu. jie duonyte norejo nusipirkt, o tu visokias bereikalingas matematikas i galva jiems kisi. cia matyt tas plastmasinis makdonaldo maistas itakojo tavo polinki atviram smurto propagavimui. geriau requiem vargseliams parasytum...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 36]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą