Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Veikėjai;

Basia Kaciupa- de la Noche - Susana Gonsalez (main protagonist)
Jonas Balsys - Mauricio Islas (main protagonist)
Kristy Levy - Lucero (main antagonist)
Mykolas Treščenkinas - Sebastian Rulli (main antagonist-protagonist)
Vytautas Bytautas - Fernando Colunga (main antagonist)
Elena Melikhova - Gabriela Spanic (main protagonist)

taip pat vaidina:

Rimualda Sipienė - Edith Gonsalez (antagonist)
Arūnas Sipas - Arturo Peniche (antagonist-protagonist)
Marius Šakys - Roberto Blandon (antagonist)
Gintarė Karaliūtė - Iran Castillo (antagonist)
Edita Tutliūtė - Thalia (antagonist)
Jessa Mae Farrin - Aracely Arambulla (protagonist)
Violeta Lisovaitė - Marlene Favella (antagonist-protagonist)
Mantas Zamackas - Sergio Goyri (antagonist)
Elisangela Prado - Laura Flores (protagonist)
Narimantas Miliauskas - Cesar Evora (antagonist)
Aušrinė Šiaudvytytė - Ludwika Paletta (protagonist)
Beata Ignatavičiūtė - Angelica Rivero (antagonist)
Tomas Levickas - Juan Soler (antagonist-protagonist)
Jurga. K - Lorena Rojas (antagonist-protagonist)
Jurgita - Adela Norriega (protagonist)
Justas - Victor Norriega (protagonist)
Valentino - Eduardo Santamarina (protagonist)
Kęstas - Sergio Sendel (antagonist-protagonist)
Eduardas - Rafael Rojas (protagonist)
Donatas - Ernesto Lequardia (antagonist-protagonist)
Vida - Lisette Morellos (protagonist)
Landsbergis Vytautas - Eric de Castillo (antagonist)
Vladimir Putin - Roberto Balestteros (antagonist)
Dalia Grybauskaitė - Alejandra Avalos (antagonist)
Andrzej Duda - Jorge Salinas (antagonist-protagonist)
Petras Gražulis - Pablo Montero (antagonist-protagonist)

Tai istorija apie meilę ir apie karjerą.
  Jonas (Mauricio Islas) mokykloje buvo tikrų tikriausias „moksliukas“. Jis taip pat lankė ir muzikos mokyklą - nuo mažumės buvo gabus muzikai. Tiesa, su moterimis jam nesisekdavo - bet ne todėl, kad jis būtų nepatrauklus, tiesiog todėl, kad jis kaip „užkietėjęs moksliukas“ negalėdavo „už save deramai pastovėt“. Jis patyrė seksualinį priekabiavimą iš kaimyno Mariaus (Roberto Blandon) ir todėl, kad Jonas buvo heteroseksualios orientacijos ir jam labai gerai sekėsi mokslai, jis užsitraukdavo pastoviai kaimyno rūstybę - Marius pastoviai Jonui kenkdavo. Moterų dėmesio Jonui taip pat žiauriai pavydėdavo ir „marozai“ Mantas (Sergio Goyri) bei Narimantas (Cesar Evora). Tiek mokykloje, tiek muzikos mokykloje Jonas pastoviai kentėdavo psichologinį bei fizinį terorą...
  Bet Jonas vis dėlto mokyklą baigė. Jis ruošiasi studijuoti ir sutinka Aušrinę (Ludwika Paletta). Jie vienas kitą įsimyli, tačiau... Juos išskiria atstumas... Visam laikui...
  Studijų metais Joną suvilioja Gintarė (Iran Castillo), tačiau jos kėslai yra niekšiški - suviliojusi Joną, ji jį iškart palieka. Norėdamas atsigaut, Jonas bando ieškoti meilės Editos (Thalia) glėbyje, tačiau šiai terūpi tik Jono piniginės storis.
    Vėliau Jonui tenka pažinti koketę aktorę Violetą - ji labai protinga, tačiau vėliau paaiškėja, kad ji yra tikra beširdė. Studijų metais Jonas 'susideda su nelabai gera gatvine šaika“, kuri nuolatos „plauna Jonui smegenis 'kaip turi gyvent tikras'  vyras“; Tomas Levickas  - gatvės režisierius (Juan Soler) ir be abejo operos primarijus, Jono konkurentas akademinėje arenoje Mykolas Treščenkinas (Sebastian Rulli). Konkurentas ne tik akademinėje arenoje, bet ir dėl moterų. Tiesa, Joną ir Mykolą vienija idėjinė kova prieš „žydruosius“ - universitete operinį vokalą studijuoja ir Marius Šakys (per „blatą ir kyšį prastumtas į studijas), taip pat ir Muzikiniame Teatre yra toks operos primarijus Vytautas Bytautas (Fernando Colunga), kuris siaubingai neapkenčia Jono (pavydi jam labai balso ir tai, kad jis nėra tos pačios orrientacijos kaip jis). Vytautas taip pat priklauso masonų ložei (jis save skaito alle bajoru) ir persekioja visus, kurie yra daugiau ar mažiau krikščionys, tuo tarpu Mykolas tiesiog yra dendis, bet visai ne gaidys. Muzikiniame taip pat dirba ir Arūnas Sipas (Artūro Peniche) - buvęs tikybos mokytojas, dėl savo silpnavališkumo, anksčiau išmestas iš mokyklos. Jis daug kalba apie teologiją, tačiau yra „po savo žmonos padu“ ir dargi įtraukia Joną į bohemą. Tuo tarpu Rimualda Sipienė - tikybos mokytoja (Edith Gonsalez) slapčia simpatizuoja Jonui, bet, kai šis ją atstumia, ji jį prakeikia.
    Prabėga keleri metai - Jonas galvoja sugrįžt į savo darbovietę, tačiau jam sutrukdo Vytautas; jis grasina Joną nužudyt. Jonas kuriam laikui atsitraukia, bet skriaudos tikrai nepamiršta.
    Vėliau Jonas susipažįsta su Elena Melikhova (Gabriela Spanic). Tai nuostabi moteris - Jonas ją pamilsta, bet Elena nenori įsipareigot ir kolkas šiek tiek atsitraukia (Eleną ir Joną skiria didelis atstumas), tačiau ji kupina draugiškos meilės Jonui. Tokia pati istorija ir su Elisangela (Laura Flores) bei Jessa (Aracelly Arambula)
    Visgi po visų ieškojimų, Jonas sutinka Basią Kaciupą (Susana Gonsalez) - savo mūzą ir, turbūt, tą vienintelę, su kuria yra visada pakeliui - ilgainiui jie pamilsta vienas kitą ir nebegali vienas be kito gyventi.
    Tačiau Joną atkakliai bando suvilioti prostitutė-kurtizanė Kristy Levy (Lucero), dirbanti mafijai - ji stengiasi įpainiot Joną į savas pinkles, o vėliau, perduoti banditams, kad Jonas būtų apiplėštas ir nužudytas.
    Ar Jonas atsilaikys prieš Kristy gundymus bei Vytauto terorizmą?
    Ir dabar jo kelyje pasitaiko fake draugų, bet... Vis daugiau ir tikrų bičiulių.
    Ar Jonas bus kartu su savo mūzą bei „viso gyvenimo atradimu“ Basia Kaciupa?
  Kokie Mykolo ketinimai Jono atžvilgiu?
  Ar Elena norės vėl susigrąžint Joną (bent jau kaip gerą draugą)?
Pamatysime netrukus. Nepraleiskite tęsinio.
2018-02-19 15:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą