Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (5)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Good-Bye-Blue-Sky

Kada tai prasidėjo?
- Vos gimus?
- Kai pradėjau lankyti mokyklą?
- Kažkada ten miške, kai buvau dvylikos?
- Bendrabutyje?
- Galbūt gyvenant ant kalno, pas senį, užsidarius vonioje?
- Ar čia? Mėlyname kambaryje?

Kada buvo padėtas pirmas žingsnis ar įvyko esminis lūžis?
Mes tai vadinome ecoforija, kiti tai vadino gonzo.
Bet į ką be įvilktum, tema esti apie asmenybės pasidalinimą
It kreivą veidrodį ar veikiau dvigubinantį stiklą,
Kuris vykdo tam tikrą atspindžio neatitikimą, o tuo pačiu ir tikrovės iškraipymą.

Oi tai išties įvyko seniai, net nekalbant apie tai kaip seniai išprotėjau,
Veikiau apie tai kada mes pradėjome kurti alternatyvią istoriją,
O dar tiksliau kalbant - suvokėme, jog istorija - norime ar nenorime to -
Rėžiasi civilizacijos laike, o mes anksčiau ar vėliau - būsime pakviesti liudyti.
Ko gero jau tada mes pasirinkome patys spręsti, ką ši istorija pasakos apie mus.
Patys rinkomės kokios bus reprodukcijos, portretai, biografijos.
Sakytumėt, mūsų laikais tai daro visi, tačiau, mūsų atveju - mūsų būtis būta nuolatos ribinė.
Kiekvieną akimirką mes bijojome būti atskirti, o gal net išspirti iš šio sociumo, šio pasaulio, civilizacijos.
Čia pats keblumas, slypėjo tame, jog mes nuolat kūrėme ir tai ką veikėm būta tiesa.
Rodos jau nekartą sakiau netgi Jums - bet jie netikėjo, o mes gyvenome.
Galiausia mes ir nemėginame kam nors ką įrodyti, tai giliai asmeniškos istorijos ir naratyvai kuriais mes atkeliavome čia - į dabartį.
Mes tai saugome, it kažką brangaus, vien dėl to - jog tai niekada nepasikartos.

Kodėl aš vėl apie tai pasakoju?

Nes jaučiu, jog šią akimirką galiu atstovauti žmogų kuris gyvena Mėlyname Kambaryje, ko negalėčiau padaryti dėl žmogaus, kuris savo naktis leido senio vonioje, ar tų kurie basomis klajojo barako koridoriais.
Nes tai apie ką pasakoju, sunkiai kada bus suprasta be vertėjo, kuris išties matė, buvo, jautė ir suprato šį prabėgusį laiką. Ir kiekvienas prisidėjęs prie šio projekto savaip jį iškraipys.
Nes tai apie ką eina kalba, esti veikiau fikcija negu tiesa, nors kiekvienam faktui, kurio iki galo nebeįmanoma patikrinti - galite atrasti įrodymus.
Nes tų žmonių - iš tiesų kaži ar kada būta, o šie mūsų fantazijos vaisiai gimė kažkur mainuose realybe tarpusavyje.
Pavyzdžiui Šlajus, Kosmosas, kas ten galėtų nusakyti kas slypi po šiais vardais ir ar jie išties indikuoja fizinius asmenis, ar veikiau tik fantazijos vaisius, kurie vedė už rankų anų kūnus.
Tokiu būdu aš kalbu apie mėlyną kambarį ir jaunuolį su geltona Minnesota, apie kurio egzistenciją negalima būtų išpešti nė žodžio, nebent kalbintume tą kuris buvo įsikūnijęs ir gyveno su šio personažo kauke.
Nepaslaptis, jog prieš nepilnus pusę metų pristačiau Mėlyną Kambarį viešai ir pasakojau kaip apie fikcinę erdvę į kurią patenkama per portalą ir ne kūnu - nebent mentaliai - tikint. Jog ten prabyla paveikslų veikėjai, o tu gali akimirkai tapti amžinybės dalimi. Šiuo atveju amžinybės it dalyvių, svečių, atminties fragmentu.
Aš atvėriau duris, portalą į Mėlyną Kambarį, o čia svečiavosi tie patys veikėjai. Jei būčiau pakankamai drąsus, sakyčiau, jog pats ir sukūriau šią fikcinę erdvę, tačiau nedrįstu po savu asmeniu prisiimti nuopelnų, kurie ko gero priklauso Jaunuoliui geltona Minnesota.

Aš palieku žydrą kambarėlį. Tuo pačiu ir užveriu vartus į Mėlynąjį. Galite juoktis, bet žmonės vėliau paliudys, jog po to kai užversiu, niekas nebebus taip kaip būta.

Būtent dėl to rašau šį tekstą, it liudijimą iš vidaus, kol mano rankas jie dar gali vesti, nors ir Jie netekę valios, įtakos, teisės belstis į mano sąmonę.

Aš kursiu filmą, kuris iliustruos ką visa tai reiškė. Ko gero iliustruos visą kelionę, kaip tapau tuo kur paklydo, kaip bendravau su Kosmosu ir kaip mes išvedėme savus demonus ten į mišką, ten ant kalno.


Viskas tik mūsų galvose.

112701172017
2018-01-17 11:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą