Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Laimingo gyvenimo garantija
I scena
INT. Biuras
Biuro kambaryje, ant stalo, matyti gulintis lankstinukas, žadantis laimingą gyvenimą. Kviečia atrasti gyvenimo meilę, be jokios rizikos būti paliktam ir įskaudintam. Vaizdas be fokuso, bet galima įžvelgti skirtingų merginų nuotraukas. Prie stalo sėdi tvarkingai apsirengęs vaikinas. Jis vogčiomis vis žvilgteli į ant stalo gulintį lankstinuką. Kitoje stalo pusėje niekas nesėdi.
FADE OUT
II scena
INT. Automobilis
Tas pats vaikinas sėdi automobilyje su šviesiaplauke mergina. Jos veido nematyti. Ji vairuoja. Naktis, lauke neseniai lijo ir kelyje telkšančios balos spindi įvairiomis spalvomis. Mergina dėvi ryškiai raudoną paltą. Girdisi kaip automobilis važiuoja šlapiu asfaltu.
FADE OUT
III scena
INT. Biuras
Tas pats biuro kambarys. Kambaryje esančios durys atidarytos, už jų nieko nematyti, tik tamsa. Iš tamsos ateina šviesiaplaukė mergina. Ji šypsosi, žiūri į vaikiną. Jos akys pilkos spalvos. Vaikinas iš lėto atsisuka į ją, žiūri, taip pat nusišypso. (Girdisi spartūs žingsniai koridoriuje)
FADE OUT (Girdisi tie patys žingsniai)
III scena
INT. Tamsus koridorius
Vaikinas greitu žingsniu eina tamsiu koridoriumi ir už rankos tempia merginą. Ši vos spėja dėlioti kojas, girdisi tankus jos alsavimas. Jie prieina duris. Čia vaikinas praleidžia merginą ir už nugaros uždaro duris.
INT. Operacinė
Kambarys didelis švarus ir tvarkingas, viduryje operuoti skirtas metalinis stalas. Mergina pamačiusi jį susiriečia iš skausmo.
                            Vaikinas
Gulkis
Vaikinas parodo į stalą. Mergina atsigula. Matyti jos veidas, nerimas, ji tankiai kvėpuoja, mėgina nusiraminti.
                            Mergina
Ar tu išmokytas nustatyti ligas?
Vaikinas nieko neatsako, kažką tvarko, girdisi metalo žvangesys, tačiau jai paklausus atsisuka ir matosi pusė jo veido – be jokių emocijų. Tada prieina prie jos, uždeda rankas ant stalo.
                              Mergina
O man skaudės?
                              Vaikinas
Aš tik pažiūrėsiu, tau tikrai nėra ko jaudintis
Vaikinas pirštais liečia jos pilvą, kai kur paspaudžia, kai kur tiesiog perbraukia. Lėtai eina į viršų.
                              Mergina
Bijau
Vėl girdisi metalo žvangesys. Nuo metalinių įrankių atsispindi lempų šviesa ir „zuikučiai“ šokinėja ant vaikino veido. Šis mainosi. Vaikinas pasilenkia prie merginos. Jos rankos sugniaužia operacinės stalą. Pakaitomis matyti abiejų veikėjų veidai. Mergina išsigandusi, vaikinas lengvai pravėręs burną, mergina praveria burną šauksmui. (metalo žvangesys)
FADE OUT
IV scena
INT. Namai
Mažas, tvarkingas kambarys, virtuvė, miegamasis toje pačioje patalpoje. Tamsu, naktis. Mergina pabunda iš sapno. Pro žaliuzes sklindanti mėnulio šviesa apšviečia jos veidą. Vaikinas sėdi ant fotelio, jo veidas skendi tamsoje. Mergina pašoka ir greitu žingsniu nubėga į tuoletą. Užsidaro. Vaikinas pakyla ir žengia kelis žingsnius link tuoleto durų. Už jų girdėti kaip nukrenta keli daiktai.
                              Vaikinas
Tau viskas gerai?
                              Mergina
Taip, aš atsiprašau.
Vaikinas stovi ir žiūri į tuoleto duris. Jo siluetas mėlyname mažo kambario fone – paveikslas.
FADE OUT
V scena
INT. Namai
Balsas
Nauja diena – nauja pradžia
Tas pats kambarys, tik dabar šviesu, rytas. Kambaryje stovi stalas, skirtingose jo pusėse – kėdės. Mergina ir vaikinas sėdi vienas prieš kitą, valgo. Mergina vis žvilgčioja į vaikiną, o šis šakute lėkštėje stumdo maistą. (metalo žvangesys)
                              Mergina
Nevalgysi?
Vaikinas tik pakelia akis į ją, tačiau nieko neatsako.
                              Mergina
Tau viskas gerai? Jei nori galim pasikalbėti. Aš čia tam ir esu.
Mergina ištiesia ranką per stalą, siekdama jo rankos. Tačiau stalas per didelis, jog pasiektų. Ji taip ir lieka laikydama ištiestą ranką. Žiūri į vaikiną, nutaiso liūdną miną. Vaikinas tyli, jo ranka nė nesujuda.
                              Mergina
Neužsiverk vėl
Vaikinas žiūri tiesiai į ją ir pasuka galvą, lyg mėgindamas suprasti. Mergina atsilošia kėdėje ir suneria rankas ant krūtinės.
                              Vaikinas
Valgyk
FADE OUT (girdisi soundtrack)
VI scena
Šokis
VII scena
INT. Namai
Pasibaigus šokiui ateina naktis. Mergina atsigula į lovą, ruošiasi miegui. Pirma atsigula užimdama visą lovą. Guli užsiklojusi, matyti tik jos veidas. Ši žiūri į vaikiną, kuris sėdi ant to paties fotelio. Mergina pasitraukia, palikdama jam vietos ir padeda ranką, kviesdama atsigulti šalia. Tačiau vaikinas nejuda ir mergina po truputį užmiega. Tuomet vaikinas nuo fotelio nusileidžia ant žemės, susiriečia į kamuoliuką ir taip pat užmiega.
FADE OUT
VIII scena
INT. Namai
Tas pats kambarys ir pusryčių stalas, tačiau jau praėjo nemažai laiko, daiktai sudėlioti be įprastos tvarkos, matyti juos nusėjęs dulkių sluoksnis. Mergina ir vaikinas sėdi prie stalo. Mergina nervingai žvilgčioja į vaikiną, o šis savo dėmesį nukreipęs kažkur kitur, vis blaškosi, stengiasi į ją nežiūrėti.
                                Mergina
Aš nežinau, kaip gerai tu galvoji mane pažįsti, bet aš galiu būti ir ne tokia švelni tau.
Vaikinas kiek nustebęs pakelia akis. Jo demėsys vėl nukrypsta kitur.
                                Vaikinas
Taip ir turėtų būti.
                                Mergina
Nebandyk
Vaikinas žvilgteli į ją ir pakyla nuo stalo.
                                Mergina
Pažiūrėk į mane
Vaikinas nusisuka eiti link tuoleto.
                                Mergina
Pažiūrėk į mane!
Vaikinas atsisuka.
                                Mergina
Kažkas yra ne taip
Vaikino veidas, prieš tai visą laiką nerodęs jokių išskirtinių emocijų, dabar sujuda. Jis sukanda dantis. Ir rankomis nustumia stalą. Mergina sudreba ir pradeda trauktis. Vaikinas seka ją.
                                Vaikinas
Tu esi ne taip
Vaikinas, įsiutęs, eina link merginos. Ši iškelia piršta, lyg mėgindama sustabdyti jį.
                                Mergina

Vaikinas numuša jos ranką, ši vėl iškelia pirštą. Vaikinas vėl jį numuša, stumteli jos petį, vieną, po to kitą. Mergina atsiremia į sieną.
                                Vaikinas
Aš noriu išeiti
                                Mergina
Tai kodėl norėjai sugrįšti?
                                Vaikinas
Ne čia
Vaikinas nueina (girdisi cypimas)
FADE OUT
INT. Nematytas kambarys
Vaikinas stovi prieš akliną sieną. (cypimas nedingsta) Pasisuką į vieną pusę, į kitą. Abiejose tokios pačios sienos. Apsisuka ir eina link durų. Pro jas patenka į namus.
INT. Namai
Naktis, nuverstas stalas taip ir guli. Mergina guli lovoje, užsidengusi galvą. Vaikinas atsigula šalia. Lėtai nutraukia nuo jos galvos antklodę. Mergina – negyva. Jos akys pramerktos. Vaikinas neišsigąsta, žiūri į ją. Šalia merginos guli knyga. Vaikinas atverčia ją. „Atsiliepimai“ – skelbia užrašas.
Balsas
Jūs esate laisvas eiti.
FADE OUT
IX scena
INT. Automobilis
Automobilis sustoja šalikelėje. Mergina pasižiūri į vaikiną. Tai ta pati mergina, matyta anksčiau. Tik čia jos akys rudos.
                          Vaikinas
Kada dabar vėl tave pamatysiu?
                          Mergina
Oi... Nežinau, gal už mėnesio, gal dviejų, o gal už poros savaičių.
Vaikinas išlipa ir lieka stovėti. Nuvažiuojančio automobilio galinės šviesos tolsta ir susilieja.
FADE OUT (Girdisi nuvažiuojančio automobilio garsas)
2017-05-11 11:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą