Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įvertinkite komentarą:

Geras

Blogas







Traliavodamas, Prusijos kunigaikščio, grafo Zirza-Mirza daugiatautis Lietvos skautų-žvalgų burys iš Visagino, mušdami būgnais, nekliudomas, praėjo per kaimą ir dingo kelio vingyje. Kamikadzės-Samurajus Gipsis mostelėjo ranka pašto karėtos vadeliuotojui Pranui, - pirmas su raitais palydovais žengė Dubysos tiltu, į kitą krantą, netrukus pasiekė gyvenvietę.
Prijojus, pirmus, apsamanojusius rąstinius namus, -išaiškėjo, kad čia ne šiaip namai, bet kaž kas daugiau, - visa ulyčia.... Pamatę atvykstantį karavaną, pirmiausiai juos pasitiko lojantys šunys... Šunys loja- karavanas eina... ir, kad juos bala, -juos pasitiko. Pasitiko, - aukščiau alkūnių, -rankas atsiraitoję, vyrai pasitiko. Vyrai kaip vyrai, -svarbu, kad be lazdų, biznų ir be šakiu, - kaip dainoj, -Riestos kojelės, -kietos rankelės.
-Lab dien, -žemaite, - mandagiai pasisveikino Dipsis Samurajus... -Sveks, -Jei nemelūji, - atsakė vienas jų, - už visus... -kiti, -neatsiklausę, -reikia ar nereikia- tylėdami griebė žirgams už apinasrių, nusodino raitelius, o žirgus, - į aptvarą nuvedė, -nusodinę raitelius už ilgo stalo pasodino. Pašto karietą iškinkė, -gerai apžiūrėję, -ir... -į garažą, - kartu su Gintaro Bebro „Mersedesu“... Padarę paslaugą, - po geros apžiūros, garaže išlaipino keleivius iš karietos, pasodino už ilgo stalo, -po ąžuolais, -prie visų  pasodino... Susodino ir... - sustoję  vyrai, atraitytom rankovėm, - kaip sargyboje, - stovi ratu, ir tyli. Tikras pasiutimas ima, -tyli... -panašu kaž ką laukia... Pagaliau vienas iš jų, atsišaukė... Atsiliepė į iš girios atsklidusį pelėdos ar apuoko ūkavimą: U-ūūū, -U-ūūū, -U-ūūū... -Trys kartus. „Šis tipas, matomai yra vyresnysis, arba ryšininkas“-pagalvojo Gipsis Samurajus, - toliau rymo ranką pasirėmęs... -Kas dabar būs?. Klausti nėra jokios prasmės... -Ką atsakys?... -Atsakys: -Jaa.... -Taigis... -Ar mun saką... -Ar ne perdaug saką... ir viskas. Samurajus pažvelgė į keleivių veidus... Veidai pas lietuvius buvo normaliai ramūs, bet septynių Pašto karietos keleivių, veiduose matėsi kaž koks nerimas ir rūpestis, -Europos krepšinio –rinktinės, čempionų medalių pakabintų ant krūtinių nesimatė, - sėdi išpūtę žandus tyliedami žvelgė nusivylę į Pašto karėtos vedeliuotoją bebalsį Praną ... o šis sėdi nuleidęs akis žemyn, - ir nieko, - suvalkietis tyli kaltai...
Pagaliau pasigirdo duslus kanopų kaukšiejimas ir bėgančius, pasitikti šunelių amsėjimas;-Au-au-au... Pagaliau iš girios, - gal iš žygio, gal iš medžioklės, gal šiaip iš kokio eilinio nuotykio, -parjojo burys raitelių, -su eglute rankoje. Atsivėrė visų namų durys, ir iš jų, - mėtidami aukštyn kepures, išbėgo vaikai. Bėgo pasitikti grįžusius raitelius.... vaikai mėtė aukštyn kepures ir šaukė: -Kalėdos, -Kalėdos, - Kalėdos atvažiavo
... Nušokę nuo žirgų, raiteliai keliems vaikams nušluostė išbėgusias nosis, priėjo prie sulaikytų atvykusių. ... Pžvelgė į visus trumpai, - vienas, ilgiau sulaikė žvilgsnį ties Kamikadze Gipsiu Samurajum. Žvilgsniai susitiko, - ilgai žiūrėjo vienas į kitą, -tyrinėjo ir... - tylėjo... Samurajus Gipsis nei sekundei nenuleido akių, -atlaikė žvilgsnį taip kaip pridera Samurajui... Kaip Cezorius į Antoniju žvelgė... Žvelgė tol, kol šis tipas pagaliau, nukabino nuo juosmens vienintelį sumedžiotą zuikį, ir neatlaikęs, - pagaliau, -kaip dera šeiminminkui tarė:
-Su Šv. Kaliedom, anūkėli Unti... -Su Šv. Kalėdom, mieli tautiečiai lietuviai, žemaičiai ir svečiai iš Europos....
-Linksmų Šv. Kalėdų, -Laimingų Naujųjų metų, broliai... -Morta... Neški Kūčių vakarienę...
  Miestelis sujudo; atsidarė namų durys ir su sidabriniais padėklais, iš kiemų spieriai sukosi jaunos, gražios žemaitukės ir pagyvenusios, -parištom baltom skarelėm moterėlės, -krovė ant drobulinių baltų staltėse Kūčių vakarienę. Kaip  prikluso Lietuvoje, Žemaitijoje, -kaip minimumas 12 patiekalų. Per vidurį satlo padėjo Betliejų uždegė pašventintas vaškines žvakes, prie kiekvieno, ant lėkštutės plotkelę-Bernelio pyragą. Visi  susikaupė  savp mintyse, linkėjo sau, savo artimiesiems, Lietuvai ir Pasauliui Meilės, Taikos ir ramybės. Vyriausias atsistojęs prisistatė: -Esu Žemaitijos, -Saulės dinastijos paskutinis palikonis, - Katkus iš Blažių giminės. -laiminu Jus visus, ir leiskit užskaityti jo Šviesybės, Popežiaus Pranciškaus kreipimasį į visą Pasaulį: “Nugalėkit abeingumą- siekit ir laimėkit Pergalę“. Visi sustojo, vienas nuo kito atsilaužė plotkeles ir palinkėjo vienas kitam Ramybės... Kamikadzės -Gipsio Samurajaus palydovai sustojo po ąžuolais, - sugiedojo Kalėdinę giesmę: -Linksminkimės ir džiaukimės, -visi pritarė, - skambiausiais, - kaip varpeliai, skambėjo vaikų balsai... -Garbę duodami giedokimęęę.... –Sveiki sulaukę Šv. Kalėdų ir Laimingų 2016 metų, visi Lietuvoje, ir Pasulyje....
2016-01-08 07:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą