Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Valentino diena.
Mokyklos sporto salė.
Ričardas, neįprastai vyriško kūno sudėjimo paauglys, daro atsilenkimus, ant kaktos valentinkės širdelė, klasės draugai sėdi ant suolelio, maigo tačskrynus, filmina, fotkina, merginos dirba nuošaly su savo mergaičių trenere, ši nesuvaldo merginų koncentracijos, kurios nenustoja žvalgytis į patrauklią berniukų pusę. Vaikinų treneris laiko Ričardo kojas ir tikrina chronometrą.
TRENERIS: Tu gal nesidairyk, užsimerk.
Ričardas užsimerkia.
TRENERIS: Pajusk save.
Ričardas net susiraukia bandydamas pajusti.
TRENERIS: Nori kad praneščiau gerą naujieną, čempione? Jei taip mirktelėk.
Ričardas mirkteli.
TRENERIS: Liko dvi minutės ir tu jau turi šimtą vie... šimtą du atsilenkimus.
Ričardas atsimerkia, išplečia šnerves treneriui, klasės draugams, merginoms, vėl užsimerkia ir lankstosi iš paskutiniųjų, įraudęs kaip po pirties.
Staiga Ričardas sustoja. Atsimerkia, pažiūri į trenerį, kažką bando pasakyti, tačiau girdisi tik tylus šniokštimas. Jo oda raudona, tvinkčioja iššokusios gyslos.
RIČARDAS: Chuuuėėėė.... pchuuuuooot....
TRENERIS: Ką čia darai?
Krenta atbulas ant žemės, nagais įsikibęs į trenerio uniformą. Treneris pripuola prie Ričardo, pliaukšteli per veidą, pliaukšteli dar kartą. Pamažu aplink susispiečia vaikų būrys. Ričardo akys užsiverčia, į baltus obuolius nuo antakių briaunos liejasi susikaupęs prakaitas. Treneris, atplešia Ričardo nagus nuo savo treningiuko ir išbėga iš salės. Prie vaikų artinasi mergaičių trenerė.
TRENERĖ: Į vietas, pašlemėkai! Kas nutiko?
Vaikai nesitraukia. Trenerė prastumdo vaikus ir pritupia prie dūstančio Ričardo.
TRENERĖ: Neškit vandens! Staigiai! Deimante, nubėkit su Laura vandens!
Deimantė nubėga, paskui ją nubėga ir Laura.
Ričardas atgauna kvapą, akys grįžta į vietą, tačiau paauglys nejuda iš vietos, žvilgsnis įsmigęs tarp dangaus ir žemės.
TRENERĖ: Vaiki! Kvėpuoji? Pažiūrėk į mane. Pasakyk savo vardą.
Trenerė padaužo vaikui per skruostus ir griebusi už pečių - pasodina.
RIČARDAS: Ri... Viskas... gerai..
TRENERĖ: Nejudėk, palaikysim tave šitaip.
TRENERĖ: Kur treneris? Bernai, kur jūsų treneris?
BERNAI: Gal kviest pagalbos... vandens gal... nežinau... parūkyt...
TRENERĖ: Mergos, laikykit berną.
Gintarė pritupia ir atsargiai apkabina Ričardą iš nugaros, suspaudžia savo lakuotais piršteliais šlapią čempiono krūtinę. Trenerė išbėga iš salės. Šviesūs Gintarės plaukų galiukai prikimba prie šlapio Ričardo veido, mergaitė prisitraukia dar arčiau Ričardo ir atsisėda už nugaros apžergdama abejomis kojomis ir apkabindama pavargusi pilvo presą taip, jog atrodytų, kad ji savo rankose laiko raudoną gigantišką naujagimį, o ne peraugusį vaikiną su valentino širdele.
Klasės draugai ima skirstytis, Deimantė parbėga su vandens indu, spuoguotas ir ryžas berniukai filmuoja sceną. Gintarė žliumbia.
GINTARĖ: Eikit iš salės! Pasitraukit!

Mokyklos koridorius.
Į tuščią koridorių įžengia šiek tiek skubantis treneris. Jo rankoje tuščias vandens butelis. Netrukus iš už kampo išlenda ir medicinos sesuo, ji nuseka paskui. Prie tualeto durų Treneris sustoja ir pamoja seselei, kad eitų toliau. Treneris pasislepia tualete. Stovi prieš veidrodį, dėbso į tai vandens čiurkšlę tai į savo atvaizdą. Atvaizde jis itin baltas ir išmuštas prakaito.
Niuniuoja dainelę ir pila vandenį į butelį. Šliukšteli šlaką vandens sau į akis, išsitrina veidą ir atsidūsta.
TRENERIS: Eina na... Vaikas blet.
Treneris išeina iš tualeto ir tuoj pat kaktomuša susiduria su trenere.
Akimirką atrodo, jog jiedu taip paprastai ir prasilenks mostelėję vienas kitam, tačiau trenerė sugriebia treneriui už treningiuko.
TRENERĖ: Kur tu dingai? Kas tam bernui yra?
TRENERIS: Viskas gerai, aš jam parnešu vandens, pakviečiau seselę. Atsigaus, vyras yra, nieko baisaus, paduso tik.
TRENERĖ: Nieko baisaus?
TRENERIS: Nieko. Man taip irgi buvę.
TRENERĖ: Povilai, tu nuvarei tą vaiką.
TRENERIS: Paskui pakalbėsim.
TRENERĖ: Aš negaliu patikėti.
TRENERIS: Aš neturiu tau ką pasakyti.
Trenerė stipriai pliaukšteli treneriui į veidą.
TRENERĖ: Tu neturi atsakomybės.
TRENERIS: Dar kartą trenk!
Pliaukšt!
Treneris pačiumpa trenerės rankas, kurios įsismarkavusios ėmė trankytis į šalis.
TRENERIS: Nusiramink, Lina, kas tau?
TRENERĖ: Paleisk mane!
TRENERIS: Ko taip draskaisi? Nesikišk, kartoju tau, nesikišk į mano darbą, kaip ir aš nesikišu į tavo!
TRENERĖ: PALEISK!
TRENERIS: VA, prašau.
TRENERĖ: Tu nukankinai tą berną!
TRENERIS: Jis čempionas, vyras, stiprus...
TRENERĖ: Kai direktorius sužinos... Žinai, tau sunku suprasti, bet mane labai nuvylei. Nebežinau...
Treneris sukniumba, atsišlieja į sieną ir susiėmęs už galvos nervingai mirksi, sunkiai alsuoja ir aplamai atrodo mirtinai perbalęs.
Trenerė pritūpia šalia.
TRENERĖ: Tu neturi atsakomybės. Tu pabėgai iš salės, ar taip? Pabėgai?
Treneris krusteli nuo žodžio „Pabėgai“.
TRENERĖ: Gerai, kad buvau aš. Bernas vandens jau turi, tavo nereikia, gali išgert pats. Man labai liūdna ir baisu.
TRENERIS: Kodėl?
TRENERĖ: Man sunku tavimi pasitikėti.
TRENERIS: Ką tu kalbi? Ne čia, prašau tavęs, pakalbėsim vėliau, namie. Tik ne čia, prašau, gerai? Labai prašau.
TRENERĖ: Prašau prašau... viskas keičiasi, Povilai... TU PABĖGAI.
Treneris sukruta nuo žodžio „pabėgai“ ir stveria trenerei už kaklo.
TRENERIS: Nutilk.
Paleidžia rankas.
Trenerė atsistoja, besikeliant nulaša pirmoji ašara, žengia žingsnį į priekį, atgal, ir pasislepia tualete.
2015-11-04 21:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą