Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vilniaus miestą, paryčiais, sudrebino motorų garsai. Dangų ėmė raižyti pavieniai, - iš ambasadų kiemų, iš gyvenamųjų mikro-rajonų, pakilę lengvieji Konteineria-kopteriai . Jie buvo pilotojami  benamių-Savanorių pilotų, iš BOMŽ sindikato. Jie skraidė virš miesto šukuodami padangę kvadratais. Nepageidaujamiems elementams, per šiuos išausts tinklus prasibrauti buvo neįmanomą, -būtų kaip voro Patricijaus suviniuoti į “lėliukę”. –Bet vienas praspruko... Tiksliau pasakius, - nepraspruko iš šalies, o tik bandė pakilti virš Vilniaus Universiteto. Laimei, pilotas Andriejus Lapinas, pajautęs, kad tai daryti yra neatsakinga ir beprasmiška, persigalvojo… Beprasmiška, nes XX amžiaus pradžios, alchemiko Jono Basanavičiaus sukonstruotas plasnuoklis Garlekys, nebuvo pritaikytas veikti didesnėmis grupėmis: nebuvo mobilus ir manevringas. Trumpiau tariant, nebuvo narus, -daugiau trukdytų, nei padėti šiuos Kruvinojo mėnulio nakties operacijai. Teko pilotui Andriejui Lapinui susitaikyti su likimo pokštu, ir nutupdyti plasnuoklį Garlakį ant Universiteto observatorijos dangaus stebėimo aikštelės ir laukti tinkamo momento; -Kam kišti galvą po Giljotiną?  balsu pagalvojo Andriejus…Laimei, jo Auksinė galvelė, suveikė, ... Teko pasiskraidymą atidėti apžvalginiam skrydžiui, - po visų pasmerktų “objektų”  likvidavimo operacijų.  Andriejus Lapinas žvelgė, į kruvinąjį  Mėnulį, susiėmęs už galvos rankomis, vaitojo: -Ojo-joi, -Kur buvo muna prots? - Norėjau  Samurajui Gipsiui užbėgti už akių su gremėsdišku Garlakių-plasnuokliu, - norėjau milijoną,  ordiną ir kitokius trofėjus gauti, o pasirodo  šis plasnuoklis, net nebuvo Krašto Apsaugos registere įregistruotas. Neregistruotas nei kaip Daktaro Jono Basanavičiaus nuosavybė, nei kaip palikimas jam, Andriejui, nei Historijos muziejuje. Užklausti Lietuvos Historijų detektyvo Savamuko, -nei Fredis nei Aleksandras jokių žinių nepatekė, -nepateikė nes neaptiko. … Testamentas nerastas. –Neaptiktas, nei Krašto Apsaugos Gnybos ministerijojje, nei  Lietuvos Paraleliniame Generaliniame štabe…
        -Kaip aš susimoviau…, -Negaliu dabar dalyvauti paskelbtuose Didžiosiuose, „Baltijos Piranija“ manevruose. Teisingai samprotavo Andriejus Lapinas. -Negalima kišti galvą po Giljotiną nesuderinus, -tuo labiau kišti  į savo paties užmegstą Mirtiną kilpą. –Gera, kad Dievas apšvietė mun protą. -Reks Arūną Valenski perspėti, kad, - susimovėm…Susimovėm, -nes, - plasnuoklio –Garlakio skrydis  nebuvo suderitas nei su NATo sausumos, jūrų ir oro pajiegų Vidurio Europos štabu…Nebuvo suderintas  diversiniams  veiksmams rengiamuose „Baltijos Piranija“ pratybuose. -Kokia laimė, kad laiku atšaukėm plasnuoklio-Garlekio skrydi, - būtumėm  buvę neatpažintais, - ir tikriausiaijis  būtumę palaikyti “žaliaisiais” įsibrovėliais, -Kolorado vabalais, -neteisietai įsibrovę į Aljanso oro erdvę . Andriejus Lapinas sėdėjo susirietęs ant plasnuoklo Garlakio grindų susiėmęs abiem rankom  už galvos, drebėdamas;-D-d-d-d, - raudojo iš laimės, kad liko gyvas…-Baisu pagalvoti, -Juk tikrai  būčiau pilotų  Zbygnėvo ir Čėslovo sunaikintas…-Sunaikintas kaip NSO-netpažintas skraidantis objektas… -Be perspėjimų. - Gera, kad išgirdo perspėjimo balsus, skirtus iš kažkur, -kaž kokiam Dominykui, -tai yra, Andriejui Lapinui: -Ko tus sėdi Dominykai, -Menesėnoj susirietęs, -Lėktuvėly ant grindų, -netikusioj vietoj… Išgirdus netikėtą paklausimą, -Lapinui nuo kaktos ant skrosto nukrito, kaip  pirmos vasaros šalnos, šalti prakaito lašai, …Kaž kas, skambiu balsu tęsė: -Jei taip bus pastoviai, -Aš už tavęs netekėsiu, -Tu neturi nieko, - Atsisėdęs lėktuviely, -Netikusioj vietoj.. . Kas čia dabar? - palausė savęs  Andriejus pakėlęs galvą, - žiūri į kruviną Menulį ir asakė jam…-. Nieko nepadarysi, Menuli- Kristotforai, -Toks yra Paralelinio Generalinio Štabo nutarims... Mėnulis jam atsakė: -Taip  taip, Andriejau, -Karas yra karas, -Klausykis žinių ir būk budrūs…. - Ęsi stebimis…
  Netikėtai Andriejus Lapinas išgirdo…Tikrai nepasirodė, o išgirdo: - Eik namo…-Eik namo, sakau… Andriejus pasipurtė ir pamatė, -kaž kas rankoje laikė žibalinį  žibintą-“liktarną”: -Skrendam, - Arba  eik namo…. Andriejus išlipo iš  Garlakio kabinos geriau apsižvalgyti, -pasirąžė, ir, - tik dabar, pilnai atsimerkęs, pamatė Rasyte su žibintu rankoje…. -Andriau, paveiziek į plasnuoklį: -tarė Rasytė. Andriejus pavejzėja ir: -Ai Gat……Plasnuoklis buvo nudažytas purpurine spalva su išpieštais baltais Maltos ordino kryžiais.  –Jiesss, -sušukęs, šoktelėjo aukštyn Andriejus, apkabino Rasytę per liemenį ir priglaudė skruostą prie skruosto… Staigiai sušokę į plasnoklio Garlakio kabana, pakūrę krosnelę, sukėlė spaudimą garo katile. Po pusvalandžio, Andriejus Lapinas atleido plasnuokliui stabdžius, -sparnai ėmė greitiejančiai plasnuoti…. Pagaliau,  Garlekys, kaip jauniklis varniuks-kranklys, nušoko nuo Universiteto observatorijos aikštelės ir lengvai plasnuodamas, nuskrido link Bernardinų sodo…
          Įsitikinus, kad virš Vilniaus miesto giedras dangus, lengvieji konteineria-kopteriai saugiai pasitraukė į miesto pakraščius, stebėti oro erdvę nuo bet kokių nepageidaujamų elementų. - Liko tik trys, -Konvojinės, -palydai skirtos skraidančios mašinos. Jie, kad pilotai vienas kitą pažintų, buvo nudažyti skirtingom spalvom; -geltona, žalia, mėlyną. Varikliai buvo dvitakčiai, kūrenami bio-kūru. Sindikato „BOMŽ“ pilotų brandolį sudarė aukščiausio klasės specialistai iš mažesnių, laiko patikrintų mini sindikatų;-BIX, XXL, ANTIS, SEL ir kitų mobilių, Dragūnų, Gusarų ir Ulonų eskadronų, -taip pat, laisva valia  prisijungę Savanoriai, kurie apsisprendė siekti  bendrą Laimės tikslą; -mylėti, būti visiem mylimėms ir laimingais.
      Rek pasakyti atvira, kad 50 metų tikrasis Jų vedlys ir Maršalas buvo iš garbingos Povilaičių giminės, tikras Scenos Riteris, - Stasys… Garbė ir Amžina Šlovė ištikimiems Lietuvos Karžygiams- Scenos Riteriams…      Karžygiai buvo, visisi aukštos klasės specialistai, -buvo ofecialiai pripažintų Lietuvos Partinių sektų nesutarimų rezultate, atlaisvinti nuo Valstybinių užsakymų ir įpareigoimų. Paralelinis, -Lietuvos Generalinis štabas, pasinaudojo šią, atsilaisvinusia niša…- Išlaisvinti inžinėriai, mechanikai, humanitarinių mokslų aukščiausios klasės specialistai; Mokslų daktarai, -bioenergetikai, kompiuternikai, Lietuviško Lazerio, Džiazo, Bardų specialistai, - numatomo pavojaus akivaisdoje, buvo mobilizuoti. Mobilizuoti ne metams, ne devynių mėnesių apmokymams, -bet, jie  buvo apsisprendę tarnauti neterminuotai, - iki Pergalės…Jie buvo gyvenimo patikrinti, užgrūdinti kovose už egzistenciją ir išlikimą. Todėl, Generalinis štabs, metė Inter-Bolševyk-Globolistams pirištinę, -Iššukį…-Metė grėsmingiausią, Poezijos meno ir Muzikos Garsų Kortą. Šią Kortą kontroliava nedidelis, tik kelių asmenų, - patikimų, Lietuvai atsidavusių Karžygių iš patikimos ir laiko patikrintos, Rašyk. lt. bendruomenės. Jie buvo  pagrindiniai, Lietuvos Paralelinio Generalinio Štabo konsultantai ir patarėjai.
Netikėtai, -šiuos Stebuklingos nakties įvykių stebėtojus, nustebino vibruojantis dangus, - nenustębino tik Samurajų Gipsį-Kamikadzę. Viskas vyko laiku, pagal Samurajaus išanksto, suderintą su Lietuvos Generaliniu štabu grafiku. Virš Bernardinu sodo, pasigirdo galingi sunkiojo „Apač“ tipo dviejų sraigtų konteiner -kopterio motorų garsai. Jį, šį neiprastą “stum-traukį” pilotavo patyrę pilotai Zbygnievas ir Čėslovas. Borto mechanikas Gūzikas ir Šturmanas Pūzikas, garantavo saugų skridimą ir operacijos „Gips“ sėkmę. Saugiai užskridęs konteneria-kopteris virš Kiaulės Micės Ices- Kilbasos, užėmė strategiškai patogią ir saugią poziciją, ėmė stebėti keistą pastatą. Išdaužyti stiklai buvo dar nepakeisti, ir plika akimi matėsi kas darosi Inter-globolistų štabe. Motorai, -taupumo ir ekologijos sumetimais, sukosi laisva eiga: -Pur-pur-pur…..
Pilotai tyliai, - kiekvienas sau niuniavo:
-Pėrvym dėlom, - Pėrvym dėlom samalioty, -Nu, a dėvuški, -A dėvuški potom.... /Pirmoje eilėje lėktuvai, - O mielosios merginos, - vėliau/... Paniuniavę vieną posmą iš audringos praeities, -  lūpos jau kartojo ir  svajojo kitą:  - Svajojoooo berniukai, -Beribio dangaus, - Liektuvo šturvalo ir skrydžio svaigaus…
                                                    -Vėl…. -Švėski man vėl….. Maestro….
2015-10-08 13:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą