Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ukraina: Rasieja, tu ten neužsikrienijai?

Rasieja: O kas atsitiko? Aš tik ką iš olimpiados Sočyje, nieko nežinau.

Ukraina: Nieko nežinai? O čia kas? (rodo nuotraukas iš Simferopolio).

Rasieja: Supratimo neturiu. Tavo Simferopolis, tu ir aiškinkis.

Ukraina: Koroče, šaipaisi iš manęs? Aš net gi nežinau, kas štai čia? (rodo fotkes iš Kijievo).

Rasieja: Tai nėra ko su kuo papuola maidanytis. Iš pradžių bent kaip vardas pasiklausk.

Ukraina: Tu man dantų neužkalbėk. Pasakyk, kas tai, nes aš USA pasišauksiu.

USA: Manęs nereikia šaukti. Aš čia atsitiktinai jau trečias mėnuo kaip sėdžiu ir jau apsikrieninu.

Vokietija: O aš čia, apskritai, dar nuo keturiasdešimt pirmųjų. Atsitiktinai. Ir taip pat jau apsikrieninu.

Rasieja: Adelina, Sotnikova y-y-a-a, y-y-a-a, Rasieja, pirmyn...

Ukraina: Ei, klausyk, užtenka idiotę vaidinti. Aš konkrečiai klausiu. Kas čia tokie?

Rasieja: (kruopščiai apžiūrinėja fotkes) Pagal mane žmonės kažin kokie.

Ukraina¨Aš jau kantrybės netenku. KAS TAI PER ŽMONĖS?

Rasieja: Tikriausiai – geri. Štai saugo kažką...

Ukraina: Ša, Rasieja. Užtenka. Tai tavo „griobana“ desantūra.

Rasieja: Mano? Negali būti. Nors visko pasitaiko. Praeitais metais po apmokymų Juodojoje jūroje, dviejų pulkų trūko. Gal būt išplaukė čia? O jie kaip fontanuose maudosi ar barus laužo?

Vokietija: Na ne... mandagūs tokie. Netgi labai mandagūs. Kai Ukrainai į užpakalį įspyrė netgi atsiprašė.

Rasieja: Tada jie ne mano. Jeigu jie mandagūs ir dar atsiprašė, tai jie ne mano, šimtas pūdų, tai amerikiečiai.

JAV: Ką? Tai ar tu jų aprangą matei? Ir apskritai, jeigu nesibučiuoja, tai ne mano.

Rasieja: N-e-e-e-a... nemačiau. Tose fotkėse nei velnio nesuprasi. Bet kaip gi nesibučiuoja? Štai žiūrėk, griebė už kaklaraištės, sviedė į krėslą ir „čmook“.

JAV: Idiotė. Tai Sašokas Bilyj prokurorą baudžia. Laisvė, lygybė, herojams šlovė.

Rasieja: Na, ir reikia gi... o elgiasi kaip jūsų pasiuntinys. Jūs tikrai įsitikinę, kad tai ne jis?

Ukraina: Taip, Rasieja, nenukrypk nuo temos. Aš tau siunčiu ultimatumą. Kad po paros mano teritorijoje neliktų tavo nei vieno „griobano“ desantnyko. Ar aš aiškiai išsireiškiu?

Rasieja: O jeigu ne, tai ką?

Ukraina: Tada mes pas jus paimsime kreditą ir „gazą“.

Rasieja: O jeigu taip, tai kas?

Ukraina: Tai mes tada tiesiog paimsime kreditą ir „gazą“.

Rasieja: Reikia pasitarti.

Ukraina: Na ir tarkis. Štai JAV, štai GHermanija, tiesiog čia ir tarkis. Kad aš girdėčiau.

Rasieja: Taip, be problemų. Kinija, klausyk, čia Ukraina nori dėl kreditų pasikalbėti.

Kinija: #$! ˆ*$! $! $!!!

Ukraina: Nu, blyn.

JAV: Dabl blyn.

Vokietija: Main, tu mano kamf.

Kinija: %@#$% (&@#$%^ (*

Ukraina: Ką jis pasakė?

Rasieja: Supratimo neturiu.

JAV: Vokietija, Ukraina, Analogija.

Rasieja: Tą patį dėl pasitarimo. Kinija-san, pradėk.

Kinija: $%^&! $!!

Pasieja: Na, aš einu. Olimpiada! Visus nugalėjome. Ura-a-a-a-a...

Ukraina: A nu sustok! Aš dar nebaigiau. Reiškia taip, jeigu aš dar pamatysiu nors vieną Uralą savo teritorijoje, aš padarysiu atominę bombą.

Rasieja Nu klasė. Ilgai ruošiesi daryti?

Ukraina: Na, kažkur apie pusmetį.

Rasieja. Kokia šaunuolė, matyti, su techniniu išsilavinimu? Pašauk, kada baigsi.

Rasieja: Atvyksiu, kartu pažvengsime...

Ukraina: Aš nejuokauju.

Rasieja: O plutonį, kur gausi, rimtuole, mano?

Ukraina: Rasieja, parduok, ką?

Afganistanas: Na parduokite kas nors Ukrainai galų gale! Pas mus jau ir hašišas, ir britaniškas  kontingentas baigiasi, nuo nuobodulio liaudis iš proto kraustosi.

JAV: N-e-e-e-e-e, jokio plutonijo, Ukraina! Eik atvėsk, leisk aš su Rasieja babalakinsiu. Štai tau pyragėliai ir arbata. (Ukraina uosto arbatą ir išbėga dainuodama: „Koks gražumas šio pasaulio, pažiūrė ė ė ė ė ė ė k... “

JAV: Taip, Rasieja, dabar pasikalbėkime kaip rimti žmonės su rimtais žmonėmis. Kokį velnią tu sugalvojai su tuo Maidanu?

Rasieja: JAV, tu kažką maišai. Pas mane olimpiada buvo, tu neįsivaizduoji kiek visokių reikalų reikėjo sudrožti. Aš apskritai, apie jūsų Maidaną iš jūsų pasiuntinio sužinojau.

JAV: Na taip mūsų pasiuntinys buvo. Bet jam niekas nesigavo. Interesna, kodėl jam niekas nesigavo? Nežinai, kartais?

Rasieja: Kaip nesigavo? Pasižiūrėk, kokia Ukraina patenkinta? (Pro šalį prabėga Ukraina su padanga ant kaklo šūkaudama: „rožinis drambliukas viens, rožinis drambliukas du, rožinis dram, bliukas trys!)

JAV: Na taip, drambliukai pavyko, čia aš nesiginčiju. Bet kodėl jūs sudeginote tą nelaimingą administraciją? Ką kuria jūsų Janukovyčius mes apskritai nesuprantame. Pas mus ant jo terpės susiginčijo du analitikai – profesorius-rusistas iš Pentagono ir karinis psichiatras iš JTO ir abu išprotėjo

Rasieja: Mes, garbės žodis, taip pat nesuprantame, ką dfaro jūsų Janukovyčius. Pas mus jo tokioje terpėje Kadyrovas rusišku patriotu tapo, ir niekas nežino kaip jį atsupti.

JAV: Iš vis, aš tau pasakysiu taip. Arba tu palieki vargšę Ukrainą patikimose laisvės ir šlovės rankose, arba aš visiems pasakysiu, kad tu čia už visko stovi.

• Rasieja: Ir po to, kai tu prie žmonių Ukrainą pyragėliais maitinai? Nu-nu. Tavimi net Turkija ir Liuksemburgas netiki.

Turkija: Ką-ą-ą? Ne tikiu JAV??? Jūs ką čia, aš kuoktelėjusio pagal jus???

Rasieja: O tu pabandyk, patikėk.

Turkija: (pasimetusi) ... velnias ... blin... tavo tą mauzerfaker... kxmmmm... JAV. Atleisk. Nepavyksta. Aš ne specialiai...

Rasieja: Matai. Tu dar Liuksemburgo neklausei. Jis iš vis po pabandymo tavimi tikėti staiga pradėjo ir kalbėti apie nenykstančias tradicinės šeimos vertybes. (iš toli pasigirsta Liuksemburgo balsas) Tėtis, mama ir aš esam draugiška šeima.

JAV: Visiškai jau susipyko su protu senatvėje.. Aišku. Tada taip. Štai čia –Krymo vandentiekio planas. Aš tuojau jį parodau Ukrainai ir jinai njį atkirs. Ir viskas chana jums visiems.

Rasieja: Aišku. Tada taip. Štai čia bilietas lėktuvui į Sevastopolį. Ir aš jį atiduodu Žirinovskiui. Ir viskas. Chana Indijai.

JAV: ... ... ... Kodėl Indijai?

Indija: ... ... ...

Rasieja: Na, kaip gi, jūs atkirpsite vandenį Krymui? Štai prie Krymo prijungimo prie Indijos bus chana Indijai.
2014-03-05 20:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą