Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







išsvajotasis vertybių pervertinimas įvyko ir taip ilgiai dabar žiūrime į laikus kai durniai negalėjo viešai demonstruoti  savo durnumo . (pagaunant? durniai, viešai cha cha). bet sunku patikėti, kad mentalitetas gali būti toks žemas, (tokia ir slapyvardžio ėsmė, kad neatpažintu tai ir leidžiu sau būt žemos vibracijos primatu) kad žmonės šliaužioja žemę nes taip daro kaimynas, nu jo gal Lietuvoje biški (truputi) kitaip: - O tu protingas, važiuojam pasaulį pamatysi. - toks pulkauninkas (taip vežė ilgai, ne tik sovietai nu krc rusas vežė, oj jo .. valdžia juos irgi išvežė). ir vežė, pora šimtu metu lauk visus mąstančius nu gal ne visus, bet dali ir ypač tuos kurie klausinėjo. Ir išgert  visada papygiai pylė ir dabar dar pila. Prigimdė gimdyves tų kurie išgert kviečia, pačios matyt neatsisakydamos, atsisakyti nesveika ir visada juk sako į sveikatą, juk neveltui, tuos kur paklausti galėjo išvežė . (stilistika džinė). Tai pervertinome vertybės ir ko jos vertos, ir kokios išvis jos yra man nedašunta niekaip... kas ko vertas, dantis už dantį? NE, ne, dantis už ieškinį penkiems tūkstančiams litų . Marozai už tad vis dar ant gaidžio pasirašinėja ir savo normalumu gina įsitikinimus - normale sakau, ant gaidžio pasirašau-. Man kartais būna, kad galvoju, kad visi tie skustagalviai sportininkai ir yra vienas lietuviškiausiu dalyku nors visa rytu europa tokia. Bet gina jie jos vardą, grinai meškos paslauga daro, neišaiškinsi  jiems, kad būtu visiem geriau jei nusižudytu net jam būtu geriau (juokauju niekam nereikia žudytis). O kas dabar dedasi ar matete laida „24 valandos“ kai pirma karta pamačiau taip supykau, parašiau pikta laišką lnk televiziajai, kaip jie drįsta tokį brūdą rodyti tokiu laiku ir išvis kaip drįsta. Tokia zlastis suėmė ir ką patinka visiem, juokiasi iš girtu, bent tiek galėjo padaryt girtiem neleisti rodytis, ai nesinervosiu .
Nu nemačiau kaip buvo, nežinau kas privedė prie šito, nejau laisvė (pfu nusipjaut ant to žodžio)? Kaip jus rusuose maištavot, kaip rock n rollo klausėtės ir jautetes  didvyriai, nežinau, net negaliu įsivaizduoti kokia emocija sklandė tuo metu kai atrodė, kad viskas bus gerai, va aš įrodimas, kad ne, ne viskas ...
ir dabar juk turėtu būti kitaip juk jus norėjot, nieko aš irgi noriu, norėti nedraudžiama.
2014-02-06 23:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą