Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







S U S I T I K I M A S

      Ankstyvas rytas. Gedimino aikštė, vieta, prisimenanti beveik visų Lietuvos žmonių, pabuvojusių čia, siluetus. Kai kurie galbūt kirto tik kamputį, kiti, prisidengę veidus nepermatomom kaukėm, nuskubėjo saulėlydžio link. Visi paliko pėdsakus, net kojas statantys į svetimas pėdas, kartojantys svetimus žodžius, bandantys pritapti ir tapti. Ar jie susilieja su ryškiais pėdsakais, ar palieka savitą šliūžę, dažnai išterliojančią švaresnius kontūrus? Fui. Lenda į galvą visokie niekai.
        Antai žingsniuoja Vacys, iškėlęs galvą, atrodo, jis vienas ir svarbiausias šioj aikštėj. Sustabdysiu. Pasikalbėsim, prisiminsim senus draugus.
      - Sveikas!
      - Labutis. Seniai matėmės. Kaip gyveni, kaip vaikai? Aš einu pirkti  šuns. Viena tokia legendinė asmenybė supažindino.
      - Su šunimi?
      - Eik tu, su legendiniu veisėju.
      - Šuns veislė legendinė?
Nesuprato Vacys mano ironijos, atsakė kuo nuoširdžiausiai:
      - Žinoma. Toks mano gyvenimo būdas. Mėgstu iššūkius.
      - Kaip sūnus? Gabus buvo vaikis.
      - Vaikis! Legendinis aktorius ir dainininkas. Sekasi jam pritraukti žiūrovą. Dabar užeisiu apsipirkti. Reikia legendinio sūrio “Džiugas“ šuniui dresuoti.
      - Dar nebėk, papasakok, kaip laikosi žmona, atsimenu buvo...
      - Taip, taip, legendinė gražuolė, bet dabar yra, kaip yra. Mes visi turim, ką turim. Tiesiai šviesiai tau pasakysiu: gyvenimas yra gražus. Čiaaau.
      Nuskubėjo Vacys nešdamas prieš save neabejotinai legendinį autoritetą, o man tenka mintyse užbaigti šį trumpą interviu.
      Žiūrim, ką turim. Turim, ką žiūrim. Ogi žiūrim televizijos laidas, kurios palieka mūsų sąmonėj savitą šliūžę.
2013-11-23 16:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą