Rašyk
Eilės (78172)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Man taip liūdna, žiūrint į jus, tik pilkas dangus ir nurudusi žemė, jūs augat greta, bet tokie vieniši. Stovit, nuleidę šakas, gairinami vėjo, kaitinami saulės, prausiami lietaus ir negalit vienas prie kito prisiglausti, pasiguosti, pasidžiaugti...
Jūsų gyvenimo kelias vienodas, jus taršo tas pats vėjas, plaka nusvirusias šakas tas pats lietus, šviečia ta pati saulė, žiūri į jus tas pats dangus ir tie patys debesys... Lyg tai ir dviese, juk kartu augat, lyg tai greta, bet taip nutolę vienas nuo kito... Dviese vienatvė... Tokie svetimi, tokie tolimi...
Jūsų niekas nejungia, tik viena - augat greta, jausdami tą slegiančią vienatvę, kartais pamodami vienas kitam, augat dviese, atskirai kovodami už savo būtį, už vietą po saule, už mėlyną dangaus lopinėlį ir susėdusią greta jūsų debesų šeimyną...
Siūbuokit vienu ritmu, kabinkitės kartu į gyvenimą, pakelkit savo nusvirusias šakas ir jūs pajusit vienas kitą. Susikabinkit šakomis kaip rankomis, jums atsivers visai kitas pasaulis, jus sups  dvigubas lopinėlis to paties dangaus, nebus tokie baisūs vėjai ir lietūs. Jūs galėsit šnabždėtis, pasakodami vienas kitam kaip čia patekot, kaip sudygot, kaip pirmą kartą pamatėt saulę, pajutot vėjo dvelksmą, kaip nutūpė pirmas paukštelis, išspausdamas  džiugesio ašaras  ir užgiedojo jums, sveikindamas kylančią saulę, gaivų ir rasotą rytą... Kaip pirmą kartą jums virš galvų sužibo milijonai žvaigždžių ir nušvito auksinis mėnulis, kaip pirmą kartą jus pagirdė lietus, nuplaudamas visas žemes ir dulkes nuo jūsų glęžnučių kūnelių... Juk šitas jausmas dar neišnykęs, jis tūno giliai jūsų širdyje, jis lydės jus visą gyvenimą. Tai kaip vaikystė...
Taip viskas buvo seniai... Dabar stovit nuliūdę, nuleidę šakas, atsiduodami savo likimui, pasiduodami esamam gyvenimui, debesims, vėjui, lietui ir saulei...
Nejaugi taip ir reikės vienišiems dviese ir toliau gyventi? Darykit ką nors! Ištieskit vienas kitam šakas, šnabždėkitės, lieskit vienas kitą švelniu vėjo dvelktelėjimu, nepaleiskit rankų...
Kaip baisu. Vienatvė dviese...
2010-05-30 13:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą