Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







2 skyrius: Praradimai

2015-ieji

„Štai taip, ponios ir ponai, “ rėkė komentatorius per staugiančią minią, „Daktaras Spydo su Audi R10 TDI laimi 24 valandų Le Mans lenktynėse. “

Aš stebėjau, kaip ant mano vyruko uždeda laurų vainiką ir įteikia milžinišką auksinį trofėjų.

Vaizdo įrašas. Senos naujienos. Daktaras Did-supista-sis Spydo.

Štai ir jis. “Penkių žvaigždučių viešbutis, o praleidi – kiek? – valandą vonioje, kankindamas kanalizacijos sistemą savo išmatomis? ”

Daktaras šypteli. “Senas geras Liuciferis. Ką tavo Mama pasakytų? Kad užmušei Dievą ir visa kita”

„Nevaryk velnio į medį, Bozo. “ Iškeliu pirštą. „Nežinai su kuo prasidedi. “

„Taigi. Žinau per daug gerai. “ Daktariūkštis apsivelka juodą kostiumą. „Kokso. Dabar. “

„Tavo noras – man įsakymas. “ Šiandien paskutinė mano tarnavimo diena, nors šaunusis Daktaras to nežino, ir jo siela bus mano. Visgi, nepasakyčiau, kad pastarieji 5 metai su šiuo vaikiu buvo kad ir kokie, bet tik nenuobodūs: narkotikai, seksas, pinigai, ginklai, greitis ir sėkmė.

Išskyrus šį vakarą. Operos rūmai. Spydo čia dėl Violetos.

Jos ranka buvo šilta manojoje, kol mes stebėjome veiksmą scenoje, kaip 2 PK veteranas baubė apie savo meilę jaunai gražuolei balkone. Aš ketinau pasipiršti.

Liuciferis skraidė virš žiūrovų, bet tik aš galėjau jį matyti, todėl vėl nukreipiau akis į vaidinimą ir suspaudžiau mylimosios ranką.

Užsimerkiau ir įkvėpiau pilnus plaučius oro. Galbūt dabar paprašyti Violetos rankos, kai tas aktorius daro tai scenoje?

Atsimerkiau ir dešinė siena išsprogo ir keturi blyškiaveidžiai archangelai įsiveržė į salę kaip viesulas.

„Anksčiau ar vėliau, jie turėjo mane susekti, “ pagalvojau. Senasis Michaelis su raketsvaidžiais šaudė į žiūrovus, kol Gabrielius liejo įniršį ugniasvaidžiu juos čirškindamas, kol Rafaelis pliekė kulkosvaidžiu, o Samaelis pasileido į mane su dviem vakizašiais.

„Liuciferi! “ sustaugė Samaelis ir vos nenukirto mano galvos. Jo du kalavijai susikryžiavo su mano ugnies kardu.

„Sveikas, O Dievą Matantysis. “ Aš nusišiepiau. „Ką Šventosios Dvasios tribunolas išrinko nauju Dievu? “

„Kai sedėsi tamsiausiame Tartaro požemyje ir gausi šūdą vietoj maisto, net ir tada nesužinosi, “ atrėžė Samaelis ir nusistūmė mane Hefaisto ašmenimis.

Aš niekada nepalieku savo Sidabriavamzdžio namuose ir, Šventoji Marija, kaip dabar tuo džiaugiausi.

Vyrai ir moterys, degantys, pašauti ar be galūnių, yrėsi per minią, lipdami vienas per kitą, link vienintelių išėjimo durų, kol aš ištuštinau apkabą į vieną iš archangelų, kuris smaginosi su ugniasvaidžiu.

„Į ką tu šaudai, Daktare? “ paklausė Violeta.

Aš pagriebiau ją už rankos ir patraukiau ją link scenos. Užkulisiuose turėjo būti kitas išėjimas.

Scena sprogo ir nubloškė mane į priešingą pusę, ausys skambančios, bet aš nepaleidau Violetos.

„Gonzalesai, “ išgirdau pažįstamą balsą pro ūžimą, „griebk mano ranką ir laikykis! “ Liuciferis iškėlė mane į orą ir mes, jam kažką sumurmėjus, įskridome į mėlyną portalą.

Tai buvo tarsi Alisos krytis į duobę, tik su žiauria Boscho aplinka: negyvais kūdikiais, kuriuos krušo ir ėdė antropomorfiniai paršai, robotizuotais, lazeriais šaudančiais dinozaurais ir rykliais su meškomis ant nugarų ir čirpiančiomis kaip lakštingalos stalais su snapais, paslėptais po dujokaukėmis...

Aš užsimerkiau.

Mes išnirome pro oranžinį portalą raudonoje dykumoje ir nukritome į smėlį.

Liuciferis nusipurtė žvyrą nuo sparnų kaip šuo ir paklausė: „Kiek laiko dar laikysi tą nutrauktą ranką? “

Violetos nebebuvo.

Nieko nebebuvo.
2010-04-21 12:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą