Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







http: //www. youtube. com/watch? v=MSmXrIKSXGk

„Nežinau, ar kas nors gali šiam vaizdui prilygti. Turbūt niekas. Ji gyva muzika, o muzika gyva ja. Atrodo, jog jos gyvena viename kūne - supranta viena kitą... Jų neįmanoma išskirti, to, ką atlieka Emilė... Norėtųsi klausytis ir klausytis, be galo be krašto... „ - tai buvo pirmoji kilusi mintis, kai išgirdau. Visa dar ilgai po to buvau tokioje bejausmėje ramybės būsenoje... Taip norėjau jai pasakyti ir tiek daug...

Emile,
Tu groji puikiai. Nežinau, Ellen's song galiu klausytis amžianai. Ta melodija vis skamba ir skamba, atrodo, jog tu tikrai gyveni muzikoje, o muzika - tavyje. Rodods, kad jūs gimėt viena kitai, augot viena kitai ir gyvensit viena kitai. Rodos, kad tą paprastutę melodiją kažkas atnešė ir įteikė vietoj taip reikalingos laimės...
Ir patikėjai ta laime. Ta melodija. Patikėjai tavimi. Žinau, esi dar pakankamai maža ir nelabai suprasi, ką noriu pasakyti - paprasčiausiai noriu padėkoti. Už tas kelias minutes, kurias džiaugiausi taip labai, kaip tik įmanoma džiaugtis.
Nežinau, ar kadanors galėsiu pamiršti tai, ką mačiau. O mačiau daug - tave prie fortepijono, tavo rankas kurios bėgiojo klavišais... Ir grojo ne kokį suš... roką ar popsą. Jos grojo klasiką, be kurios dabar negaliu. Taip noriu, kad ta daina nesibaigtų, noriu, kad grotum amžinai... Noriu visad girdėti tą melodiją. Matyti tavo šypseną...
Nežinau. Tą vaizdo klipą radau netyčia. Ir man jis taip patiko, kad negalėjau atitraukti ne tik akių, bet ir ausų. Klausiausi ir stebėjausi tavo jausmais - kaip tu jauti muziką, kaip tu jauti tai, ką atlieki - tu gyveni visu tuo ką groji. Juk taip?
Žinau, groti pradėjai maža. Skaičiau. Ir groji... Tobulai. Štai aš groti mokausi jau 8 metus, o vistiek to nepadaryčiau. Niekados nepadaryčiau to, ką padarei tu, niekad taip neatlikčiau šio kūrinio.
Aš jį atlikčiau savaip. Bet tas savaip... Jis niekad neskambėtų taip mano ausyse kaip skambėjo atliekant Tau.
Žinau, kad tai laiškas, kurio paprasčiausiai neišsiųsiu. Parašysiu ir paliksiu jį. Galbūt kadanors...
Aš tikiu, kad Tu grosi. Grosi ir grosi. Mocartą, Bethoveną, Jeigu norėsi - Haidną ar Grygą. Bet juk niekad daugiau tu taip nepagrosi Ellen's song. Niekad nepagrosi to taip, kad mano širdis suvirpėtų ir norėtų girdėti amžinai...
2008-06-22 19:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą