Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Flegma, Irma ir Jonė sėdėjo ant suoliuko. Flegma piktai mataravo kojomis ir vis bandė nuspirti iš kažkur atsiradusį akmenį, bet šlepetė vis jo nepasiekdavo.
Kaimynė Marija žiūrėjo pro balkoną ir vis galvojo, kaip tas vištas nubaidyti - galiausiai atsinešė bliūdą vandens ir iš trečio aukšto paleido srovę vandens į antro aukšto balkoną.
- Ach tu šlykštyne! Kaliausė!
- Nususus varna!
- Idiotė! Valkata!
Mergaitės šaukė viena per kitą, tik Flegma tylėjo.
- Ė, Flegma, ko tyli? Negi patinka šlapiai būt?! - įžūliai paklausė Jonė. Irma tik pratarė aha ir įsispoksojo į Flegmos šlepetes.
- Ė, Flegma, tavo šliopkės - paršeliai! Cha cha cha! Cho cho! ki ki ki..!
O Flegma vis ramiai sėdėjo - jokios reakcijos jos veide.
Irma, taip ir negavusi atsakymo išėjo pro duris ir užrakino balkoną. Taip ir paliko Flegmą  su Jone ten sėdėti.
- Ei, Flegma, ką dabar darysi?
- Nieko. O ką daryt?
- Negi nematai, kad Irma mus užrakino?
- Ne. Aš akla, jei pamiršai. Ir kurčia. Ir nebylė. - Ji suglaudė lūpas ir pabandė kalbėti jų nepraplėšdama.
- Baik. Flegma, ką daryt?!
- Laukt. – Bet pati nelaukė.
Flegma užlipo ant turėklo ir pabandė ranka pasiekti lietvamzdį. Didelėmis pastangomis jai tai pavyko, ir ji kuo ramiausiai nulipo žemyn.
- O kas mane išleis?! – ėmė zirzti Jonė.
- Išlipk pati! – gudriai šyptelėjusi ištarė Flegma ir nusiskynusi žolės stiebelį prisėdo ant šulinio.
Smilgą ji ilgai sukiojo burnoje – išsivalė tarpdančius, beje, skanu buvo ir galiuką pakramtyt. Skonis toks salstelėjęs, nepakartojamas daiktas tos smilgos.
- Nagi, Flegma! – ėmė nepatenkinta šaukti Jonė.
- Flegma? Nepažystu tokios. – Piktai atšovė Guostė.
- Bet...
- Sakiau nepažystu.
- Na gerai jau, gerai...  Guoste, prašau, padėk.
- Ne. – Apsisuko ir nuėjo.
- Ei!.. – dar lyg ir ruošėsi kažką sakyti, bet nutilo ir stovėjo, kol Guostė visai iš akių išnyko.
Guostė ėjo greitai. Vos priėjusi ežeriuką ji pasuko į nendryną – nuošalią vietą, kurioje ji mėgo maudytis.
Nendrės driekėsi pirmyn sudarydamos puslankį, kuriame ji maudėsi. Guostė nusirengė iki pusės ir nėrė vandenin.
Šaltas vanduo ją šiek tiek atgaivino ir ji iškart pasijuto daug geriau. Tik ta mintis, kad Jonė vis dar uždaryta balkone jai nedavė ramybės.
Kitą rytą, vos Reksas atnešė laikraštį pamačiau jos nuotrauką ir užrašą virš jos – nusiskandino.
Perskaičiau trumpą straipsnelį:
„Vakar, N kaimelyje, N ežere nusiskandino 14-metė Guostė. Draugai tvirtina nežiną, kodėl taip įvyko, bet kaimynė sakėsi girdėjusi, kad ją jos tik Flegma ir tevadinančios. Tėvai tvirtina, kad šeimoje viskas gerai, Guostė visad buvo pavalgiusi ir net turėjo savo nuosavą žirgą...
Mergaitės savižudybės priežastis taip ir liko neaiški. Ką nors žinančius šeima prašo kreiptis į redakciją.
(Plačiau skaitykite 4psl.) “
To plačiau aš neskaičiau. Man užteko tiek kiek žinau.
2008-06-11 20:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą