Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tėvas buvo geras meistras, o slaptose kišenėse dažnai turėjo užslėptų pinigėlių, kuriuos gaudavo už po darbo valandų atliktus darbus. Šiaip jo būta gana šykštaus, tačiau, užlipus ant kamščio, širdis atlėgdavo, ir tuomet vaikai buvo apdalinami pinigais, kurie po trumpos pertraukėlės nukeliaudavo pas mamą pirkti pašarų galvijams. Tėvas savo laisvalaikį pašvęsdavo žvejybai, nes ši aistra buvo jo atotrūkis nuo žmonių ir nuo gyvenimiškų problemų. Kartą, kai šilti vasariški orai sakyte sakė, kad sekmadienis bus palankus žvejybai, tėvas ir susiruošė. Anksti pakirdusi Mildutė įsiprašė, kad ir ją paimtų žvejybon. Devynmetė mergytė jau iš vakaro buvo pasiruošusi riešutmedžio meškerę, o valo ir kabliuką pažadėjo duoti tėtis. Taip jiedu ir iškeliavo prie gražiosios Šešupės.
Vaiskus dangus žadėjo gerą laimikį. Šalia tėvo, pasišokinėdama, it žiogas, ėjo maža žvejė su savadarbe meškere. Kai priėjo, kaip sako žvejai, savo vietelę, tėvas išsitraukė meškerę ir, užmetęs kabliuką su masalu, palinko prie mažosios meškerės. Kai paruošta meškerė buvo paduota Mildutei, ši nuliuoksėjo tolėliau. Taigi prasidėjo didžioji žvejyba. Tačiau argi vaikas ilgai išsėdės vienoje vietoje? Ji pradėjo dainuoti. „Ša“, – nutildė tėvas mažąją. Keletą minučių patylėjusi ji vėl tyliai pradėjo niūniuoti, kojomis taškyti upės pakraštyje esančią balutę. „Ša“, – dar griežčiau sudraudė dukrą tėvas. Tačiau ar ilgam? Mažajai pabodo žiūrėti į srovės vaikomą plūdę. Nekibo. Ir kur kibs, kai ant kranto visas koncertas! Po kiek laiko mažoji žvejė užsinorėjo valgyti. Tėvas, kad ir labai pykdamas, išvyniojo iš popieriaus keletą sumuštinių ir padavė, sakydamas:  „Valgyk tyliai ir nesikraipyk“. Ramybė truko tol, kol buvo dorojami sumuštiniai. Tada Mildutė nušuoliavo prie savo meškerės. Nekibo. Tuomet ji pradėjo kalbinti žuvis, kad šios kibtų. Eilinį kartą tėvelis sudraudė neklaužadą, tačiau po kiek laiko vėl prasidėjo nenuoramos solinis koncertas. Tėvui kantrybė baigėsi. Jis priėjo prie Mildutės, ištraukęs iš slaptosios kišenėlės padavė popierinį pinigą ir liepė eiti namo. Suspaudusi saujoje pinigą ji net nepajuto, kaip parskriejo. Pinigą padavė mamai pasakydama, kad tai – vietoj žuvų, ir nuliuoksėjo į sodą pas vaikus. Mama neklausinėjo mažosios, iš kur ji gavo  pinigą, tačiau vakarop grįžus tėčiui iš žvejybos, sėdėdami ant laiptų linksmai juokėsi, nes šis pasakojo, kaip Mildutė „žvejojo“ kviesdama žuvis, kad šios kibtų ant jos meškerės. Tačiau nuo tol tėtis nei vieno vaiko nesivedė žvejoti.
2008-06-03 20:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą