Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







„Mums reiškiasi ne tai kas vyksta aplink mus, o mūsų reakcijos į kažkokią tai išorę. „ (http: //www. aphorism. ru/author/a7961. shtml). Kitaip tariant, mūsų pasaulio vaizdas tai musų savybių reakcija į kažkokį tai išorinį jėgos lauką - Absoliutą, kurio gradacija iš viršaus žemyn tas musų savybes tokias ir suformavo visu įmanomu spektru būtent tam, kad mes turėtume galimybę jį suvokti visose įmanomose pozicijose - nuo žemiausios iki akščiausios, nuo materialiausios iki šviesiausios, nuo dispozicijos iki pozicijos, nuo disharmonijos iki harmonijos - iki Absoliuto. Ir tai palikta mūsų laisvam pasirinkimui. Pozicija pati sau nėra nei gera nei bloga, juo labiau kai nėra su kuo jos palyginti, t. y. su ją formuojančia priežąstimi, kuri visada paslėpta būtent pasirinkimo laisvės labui, o dižiausias trūkumas kyla dėl pozicijos stagnacijos, kuri ir formuoja gyvenimo rutinos, nevilties, bebprasmybės, nuobodulio, bei visų kitų šviesos trūkumo išraiškų formas. O šviesa - tai malonumas, kuris slypi kaitoje, t. y. santykio su Absoliutu dinamikoje. O ši dinamika gamtos palikta mūsų valiai, nes jei ji būtų automatiška - tai žmogui būtų atimta galimybė įgyti šią galią, šią savybę. Čia slypi gili išmintis.

2008-04-15 23:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą