Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mėnulis jau kurį laiką nesėkmingai dangstėsi debesimis, o kieme džiūstantys skalbiniai sumirko nuo rasos.
- Gerą vakarą, - tarė žiogas. Čia pat susimąstė apie frazės savotiškumą gramatiniu požiūriu ir nusprendė esąs eruditas. Persikas gūžtelėjo pečiais.
- Aš tikiuosi, kad mano trumpas poilsis netoliese jūsų pernelyg nesutrikdys, - vėl tarė žiogas, tūpdamasis ant persiko.
- Naktis! - sušuko Naktinis Paukštis, skrisdamas pro šalį.
- Tamsta labai įžvalgus, - mandagiai atsakė jam žiogas.
- Žinote, kalnuose kartais būna, kad kerpės auga visai ne ant šiaurinės medžių pusės. Paprastai pagal kerpes galima atskirti kryptį, ar ne? Tai va, kalnuose kerpės tartum susipainioja, - tarė persikas.
  Gatve pravažiavo keli automobiliai. Veikiausiai tai buvo viena draugų kompanija, grįžtanti namo iš šventės, nes tokiu paros metu net vičvienaitė mašina - retenybė.
Žiogas atsikando persiko ir susimąstė apie savo nelaimingą meilę.
- Man keista, kai kerpės auga ant akmenų, - bylojo persikas.
- Žuvis! - suklykė Naktinis Paukštis, gretimoje kūdroje išvydęs šmėstelint apsimiegojusią žuvį.
- Gerbiamasis, aš tik truputėlį, - žiogas įsitaisė patogiau.
- Gerai pagalvojus, apkerpėjusių akmenų būna ne tik kalnuose. manau, net kieme galėtume atrasti bent vieną.
Mėnulis kaip tik visiškai išlindo iš už debesies, apšviesdamas dviratininką be atšvaitų, pūškuojantį į kalną.
- Puiki naktis, - pamanė sau žiogas. - Ir nekaršta.
Sucypė automobilio stabdžiai, dusliai bumptelėjo.
- Jei jau kalbame iš esmės, kerpės gali augti bet kur. Net ant gyvų daiktų. Net ant žiogų ir, tarkim, persikų. Jūs taip nemanote? man regis, mes visi truputėlį apkerpėję.
- Mėnulis! - riktelėjo Naktinis Paukštis, nerdamas į tirštą medžių lają.
- Jūs visiškai teisus, - atsakė jam žiogas ir, pasilenkęs arčiau persiko, pridūrė:
- Nekreipkite į jį dėmesio, gerbiamasis. Jis lengvai kuoktelėjęs.
2008-03-06 21:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą