Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2716)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Prozos skyriaus iniciatyvinės grupė: jos kūrimas ir veikla Skaičiau diskusiją "Ar proza blogiau už šiukšlių dėžę?" ir, pabendravę su Garso Bangomis, nusprendėme, jog reikalingas kampas diskusijose skirtas skaitantiems, komentuojantiems, ir norintiems kokyb...
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-02 11:06
Ciklono Kalavijas
Atsiprašau, nepasakiau kur: mano dienoraštyje :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-02 11:06
Ciklono Kalavijas
Prašom nepasididžiuoti ir užsukti paskaityti "auksinių minčių" rinkinuką iš vasario 22-25d. prozos pateikimų.

Bus daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-02 10:05
Garso Bangos
Labas rytas, visiems! Jūs man pasakykit, kaip čia taip atsitiko, kad darbų srautas sumažėjo, o darbas tik pasirodo ir po juo KALNAS komentarų? kažkokia visiška priešingybė, negu buvo tarkime prieš savaitę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-02 09:56
Ciklono Kalavijas
MuteSuvienykit ir poetus ,kitus kūrybingus jaunus žmones , paskatinkim ir juos imtis plunksnos ir išsakyti savo nuomonę .

Jeigu pradėsim lįsti į ne savo sferą (poezijos, bent jau aš, nemėgstu skaityti ir tuo labiau racionaliai, objektyviai komentuoti), tai iš galbūt neprastos idėjos gausis farsas. Be to, dar neįgyvendinom šitos - tik pirmieji nedrąsūs žingsneliai.

Taigi jei yra poezijos skyriuj "aktyvo", tegul organizuojasi. Neužkraukit ant svetimų pečių naštos, kurią patys puikiausiai galit nešti. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 17:10
Garso Bangos
kol kas mes tik buriamės, bet žinoma, niekas poetams nesako nebūti aktyviems. štai jums Mute ir kitiems pasiūlymas, kaip mano dienoraštyje bus pradėta vesti prozos statistika, jūs veskite poezijos, kas savaitę atnaujinkite duomenis. pastebėsime pasikeitimus. taip pat pabandykite palaikyti galvoja kaip su vertinimais, manote, kad jie buvo naudingi autoriams, koks bendras vaizdas. po savaitės tai taip pat užrašykite ;). tai jau būtų kažkokia pradžia, parodymas, kad skyrelis kažkam rūpi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 16:57
Mute
Suvienykit ir poetus ,kitus kūrybingus jaunus žmones , paskatinkim ir juos imtis plunksnos ir išsakyti savo nuomonę .
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 15:58
Garso Bangos
Dvasių Vedlė teisi, svarbu, kad komentaras būtų naudingas darbo autoriui, štai kur pagrindinis prioritetas. To siekiančius žmones ir buriame.

Ir dar kartą norėčiau paprašyti, kurie yra šia tema nepatenkinti, mano, kad ji prasta, nereikalinga, negadinti savo laiko ir joje nedalyvauti. Dėkoju :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 14:17
Dvasių Vedlė
Jeigu turi ką pasakyti - komentaras būna žymiai ilgesnis. Jei neturi arba turi, bet mažai, - trumpesnis. Nematau čia prasmės diskutuoti apie tai, kokio ilgio komentarus po kokiais kūriniais rašyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 13:01
Ciklono Kalavijas
Gal iš tiesų visai ne nuo to galo pradėjom - ne komentarai svarbiausia, o aktyvumas palaikant Prozos skyriaus gyvybę. Daugiau komentarų, vertinimų.

Tai jau vyksta, todėl šią temą užvedžiau tam, jog, nurimus aistroms dėl prozos, vėl nesumažėtų komentarų skaičius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 12:28
Šnekorius
Na, kad visi nori to nagrinjimo ir vertinimo. Ir dar ne šiap vertinimo, bet profesioalaus. Pakartosiu kažkieno čia jau išreikštą mintį. Profesionalus vertinimas visiškai ne problema. Pasiimi savo puslapio apimties kūrinuką, eini pas profesionalų kritiką, sumoki jam 100 arba du ir po paros gauni visapusiškai išanalizuotą savo šedevrą kuris bus taip išanalizuotas ir sukritikuotas, kad vertinimas kuolu atrodys kaip paskatinimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 11:34
Ciklono Kalavijas
Turėjau omenyje, ne palikti prastus kūrinius likimo valiai, juos reikia vertinti. Tik nesigilinti tiek, nes dažniausiai tokius kūrinius rašantys autoriai parašo juos šiaip sau ir nagrinėjimas nekaži ką duoda.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 11:32
Šnekorius
Atsakysiu Ciklono kalavijui. Labai trumpai. O ką tuomet daryti su Jūsų nuomone beviltiškais kūriniais? Jū iš vis neskaityti ir nevertinti. Palikti skyrelyje ir tiek? Tuomet dėl ko mes diskutuojame? Viena savo smegenų dalimi norime tokius(Jūsų manymu beviltiškus ) kūrinius iš prozos skilties panaikinti, o kita priešingai, kad jie tokie čia ir liktų. Aš elgiuosi priešingai nei patariate Jūs. Blogą kūrinį skitau keletą kartų tikėdamasis ką nors užčiuopti, ko iškart ir nepastebėsi. Žinoma ir tuomet padarau klaidų, lygiai kaip ir vertindamas gerą kūrinį. Sutinku, kad neretai pro mano akis ,o ypač smegenis, lieka nepastebėta ir kai kurie geri kūrinio bruožai ir tokiu būdu aš (kaip Jūs sakote) nuvertinu visai neblogus kūrinius. Gali būti, Tačiau kas tas neblogas, geras ar blogas kūrinys. Kas gali jį tiksliainustatyti. JUk tai visiškai realiatyvios savokos. JUms jis gali būti neblogas arba geras, o man visai nepriimtinas. Ir tai normalu. JUk kiekvienas turime savo grožio, tame tarpe ir literatūros vertinimo kriterijus kurie susiformavo besimokant, bestudijuojant ir skaitant. dažnai savo komentaruose pabrėžiu, kad tai yra tik mano nuomonė kuri nebūtinai yra teisinga. Tokiu principu remsiuosi visada. Žinot, kai kažkas iš vertintojų [pareiškia, kad čia viskas negerai, nes nėra taip kaip noriu aš kuris išmanau viską ir visur, tai man sukelia šypseną.  Tai pavadinčiau MInedo sindromu. Visi iš jo juokiasi, visi supranta, kad dainuoti jis negali, bet jis pats save laiko genijumi. Žinoma, čia spalvos sutirštintos, bet įspūdis labai panašus. Žinoma, geruosius kūrinius būtų galima išstudijuoti geriau ir komentarus parašyti kokybesnius, bet sakykit kuo tuomet turėtų maitintis šios svetainės tariamasis kritikas. Oru? Galiausiai visi Autoriai turėtų suprasti kad čia esantys kritikai (aš tai tikrai) nesu joks profesionalas, o tik toks pat kaip ir visi skaitytojas, gal kiek drąsiau reiškiantis savo nuomonę, kuri (kaip jau anksčiau minėjau)yra tik mano nuomonė. Ir dar štai kas. Vertinime paklaidų neišvengsi. TIk ar tas pats kūrinys gavęs penkis, keturis ar tris balus tampa geresnis? O gal blogesnis? JUk to nėra. Pats objektyviausią vertinimą gali duoti tik sakitytojai. Kuo nuomonių daugiau tuo ir vertinimas bus tikslesnis. Tai gal tiek. Atleiskit už klaidas,nes tikrai labai skubėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 11:26
Aurimaz
Man atrodo, su šita tema jūs nusivažiavote konkrečiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-01 11:02
Ciklono Kalavijas
Taigi atsakau Šnekoriui į jo prašymą įvertinti jo komentarus. Tai bus mano asmeninė nuomonė, pastebėjimai, galite ir nesutikti.

Tai štai: sveikintinas dalykas, jog stengiatės kiek įmanoma suvardinti pastebėtas klaidas (logikos, stiliaus). Tačiau gilinantis tik į detales, nukenčia kontekstas ir bendras turinys - jis lieka antroje vietoje ir kartais visai neblogas kūrinys Jūsų būna nuvertinamas. Tam, kad to išvengtumėte, turėtumėte skaityti antrą kartą, bet tai užimtų dvigubai daugiau laiko.

Siūlyčiau akivaizdžiai prasto (Jūsų nuomone) kūrinio nenarstyti po kaulelį, nebent pats autorius nori dialogo ir nurodytų klaidų. Tada sutaupytumėt laiko ir galėtumėt leisti sau gilintis į ne visai beviltiškus kūrinius :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 19:59
Šnekorius
Pabandysiu Atsakyti Tiek "Garso Bangoms" tiek ir "begemotui"
Pirmiausiai paminėsiu, kad kalba eina apie Ilja kūrinį „Paukštis“ Taip aš jį įvertinau kuolu. Jei ne suicidinė pabaiga būčiau vertinęs dvejetu. Kodėl kuolu? Kad kūrinyje prasta raiška, paminėjo net begemoto, darbą vertinęs penkias balais. Jei raiška prasta, tai reiškia blogai sukonstruoti sakiniai. Sutinkat? Po manęs  dvejetu vertinusi Vilnelė taip pat mato, kad viskas per daug sumakaluota ir nelabai aišku apie ką tekstas. „Anarchistas“ taip pat tokiam vertinimui pritarė. „Ciklono kalavijas“ taip pat teigia, kad ta dėžė bei „Meisrtas ir Margarita“ prie kūrinio visiškai nelimpa. „Dear Gerda“ abejoja kūrinio pabaigos tikslingumu. „A Puokas“ taip pat turi pastabų Autorei.  O štai Jūs gerbiama „Garso bangos“ tų pastabų turite bene daugiausiai 
Pateikiu ir savo(po kūriniu pirmąjį) komentarą:
Šnekorius 
“Na, man nelabai kaip atrodo sakinių struktūra.Pvz:
"Kieme apledėjusiom garbanom rymo  šalia surūdijusių metalinių sūpynių išaugęs  gluosnis." Ar ne aiškiau būtų, kad ir taip: Kieme,šalia surūdijusių metalinių sūpynių, tarsi paauglių mėgstamas senukas rymo apledėjęs garbanotas gluosnis. Na, ar neaiškiau? IR vienu sakiniu mažiau? Kuriems galams kūrinyje daryti makalynę įterpiant Lesyklas, dailųjį čiuožimą ir net"Meistrą ir Margaritą" Na kam? Ką bendro tai turi su kūriniu? ką bendro su siužetu turi tas namas vaiduoklis? SUprantu,kad čia bandoma aprašyti norą nusižudyti. Oi, kaip jaučiasi , kad už lango pilnatis. Kuolas”
Ir dabar nenorėčiau atsiimti iš šio komentaro nieko išskyrus: “. Oi, kaip jaučiasi , kad už lango pilnatis.” Čia didelis mano netaktas. Na o kas parašyta virš šios klaidos, anksčiau pritarėte ir Jūs mielieji. Žinoma už tai kuolo rašyti nereikėtų, bet yr air kitų dalykų kurie mano komentare neparašyti. JUk neišvardinsi viską po kiekvienu kūriniu, nes tuomet komentaras taps trigubai ilgesniu už patį kūrinį. JŪs, “Garso bangos” giriate siužetą. O aš teigiu, kad tokių siužetų pilni laikraščiai. Kas savaitę kas nors žudosi. JUk kūrinyje jo (siužeto) tik tiek. Aš tave myliu, o Tu manęs ne, Tai aš pro langą ir viskas baigta. Atleiskit, bet čia tik “pasiseiliojimas.” Kur vidiniai herojės išgyvenimai, kąkūrinėlyje sužinome apie tą didįjį “Plėšrūną” vagiantį trupinius? O kur intriga? Bet net irpo šių pastabų būčiau parašęs dvejatą, ne kuolą jei nebūtų suicide kaip išeities iš visko propogandos. Esu kategoriškai prieš tokius dalykus, tad ir parašiau kuolą, nes nuo savižudybių Lietuva jau verkia. O herojė, ar bandė ieškoti kitokio kelio? Na. gal užteks. Ai. Dar dėl sakinių. Taip aš manau, kad mano variantas geresnis, bet kaip žinote komentatorių ir kritikų pastabos tuo , kaip ir kitais klausimais, yra tik rekomendacinio pobūdžio. Vertinam kūrinio visuma. Manau kad ją įvertinau teisingai. Žinoma tikrai nepretenduoju į absoliutų teisingumą. Kiekvienas apie viską turime savo nuomonę, o kad jineretai skiriasi tai tik labia gerai. Kaip ten bebūtų, bet kuolas, o ir penketas kūrinį nepadaro nei blogesniu nei geresniu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 19:59
Ciklono Kalavijas
Tokia būtų vizija.

Kostruktyvūs ir konkretūs pasiūlymai laukiami.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 19:58
Ciklono Kalavijas
Noriu šiek tiek apibrėžti, ko tikiuosi iš šios temos (truputį sumaliau pirmame poste ir nepasakiau esmės):

1. Surinkti grupę aktyvių vartotojų, kurie skaitytų ir išsamiai (pagal savo suvokimą) komentuotų bei vertintų prozos kūrinius;

2. Vyksta bendravimas tarp grupės narių, diskutuojama apie komentarų objektyvumą/konstruktyvumą/informatyvumą/subjektyvumą ir kt. Žodžiu, mokomės vieni iš kitų;

3. Aptariamos prozos skyrelio tendencijos (kad nereiktų kartotis komentuojant).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 18:34
Garso Bangos
Kas trukdo aptarti begemoto siūlytą temą? Šnekoriau jūs įvertinote tą darbą. Vienetu.
Toks vertinimas netinkamas. Kodėl?
1. darbe yra geras vidinis siužetas.
2. raiška visai nebloga, blogiausiu atveju, vidutinė prozos skyreliui.
3. jūsų siūlymai keisti sakinio tvarką, manyčiau, netinkami.
Štai jūs ir esate skalbiamas. Siūlote keisti autoriui sakinio tvarką, nors ir jo nėra prasta. Pamenu savo darbą, įžvelgėte ten milžinišką logikos klaidą, su kuria aš nesutinku, bet įvertinote jį 4 balais. kaip čia išeina?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 18:21
begemotas_
visai begemotas ne vargšas. tiesiog labai lėtapėdis. ir čia ne vieta diskutuot apie begemoto svorį, ėjimo - lipimo iš pelkės greitį. va.diskusija apie kampą. gal net pagauk kampą ir naudą buvimo kampe. kas prieštaraus pastatysiu į kampą.

va siūlau pirmą aptarimo temą.

autorius Ilja kūrinys ''Paukštis''.

komentarai po kūriniu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-28 17:57
Ciklono Kalavijas
Gerb. Sebastianai, ši tema skirta šnekėti ir diskutuoti, ar reikalinga apskritai tokia iniciatyva ir idėja, išjudint liaudį.

Kai turėsim bagažą komentarams, "saugyklai" - bus ir atskiros temos, kuriose bus aptarinėjama tik komentarai ar tik saugykla.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
1 2 3
[iš viso: 48]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą