Rašyk
Eilės (79041)
Fantastika (2328)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (378)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Kodėl neleidžiama vartotojams diskutuoti? Jau nebe pirmą sykį, jeigu tik diskusijoje paliečiama administracija – tema uždaroma. Tik neseniai parašiau naują diskusijos temą ir... diskutuoti neleidžiama. Dar kiti vartotojai net ne...
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:48
Ak, aš ir vėl kalta, kad man rašomi įžeidinėjimai -įdomiai čia pas jus.

Ar aš  esu ką nors pasiuntusi?Aurimai, o kodėl jūs turite kažkaip artimiau ar giliau pažinti vartotojus? Prie ko dabar? Yra akivaizdus faktas -kam tie išvedžiojimai? Gal mano prosenelė buvo ne kokio charakterio, o wride gal koks ainis išvis...  Ką jūs čia svaigstat, norėdami išteisinti wride, kuris tai parašė ir man, ir Žiliui, ir Bebalsei, ir dar kažkam. O man kiekvieną dieną? Jis man praneša rusų kalba, kad kažkur eina???

Ar jūs patys skaitote,ką rašote? Ar negėda?
Manau,kad tai,ką čia rašote, yra pasityčiojimo tąsa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:46
Aurimaz
Jei tau nuo to pasidarys geriau - kelk. Bet turėk galvoje, jog po tokio elgesio galvosiu apie tave ne taip teigiamai, kaip iki šiol.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:41
bebalsė
Aurimai, nepažįstu nei gerb. Prano, nei Žiliaus, bet apie jų požiūrį į moralę ir kitus aspektus sprendžiu iš jų kūrybos, nes tai sielos atspindys, veidrodis.
"Pašol"- lengviausias wrides išsireiškimas. Ar įkelti autoriams skirtus "stipresnius" palinkėjimus ?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:34
klimbingupthewalls
all in
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:34
klimbingupthewalls
siužetas reikalauja popkornų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:30
Aurimaz
Meškiuk, man lygiai tas pats :( Net neturiu kada tavęs išvadint negražiais žodžiais. Manau, jog retsykiais reikėtų - už tai, jog užmetei savo kūrinį apie kibernetinę princesę. Obettačiau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:26
Meškiukas
Gerai kai žmonės neturi jokių, absoliučiai jokutėlių problemų gyvenime, nes jei turėtų, gi nieks taip neįsižeistų virtualiam pasauly pavadintas kažkuo virtualaus avataro, už kurio sėdi greičiausiai a)40 m. pilvotas dėdė arba b) kačiukas :( man tokį gyvenimą be rūpesčių, ot pasidraskyčiau. Užtektų Aurimui tik pradėt galvot ką parašys ir jau pulčiau aš aną visais nagais ir dantim už mano garbės ir mano protėvių atminimo pažeminimą. O dabar, deja. Tai TA baigiasi, tai žmona pikta, tai katinas mandarinus vartalioja. Nėr kada pykt ant Aurimo :(
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:19
TwentyFive
gerai tu čia klimbingupthewalls:

pošla ja pošlaja
kas reikštu :
    Te nueina nuo manęs nešvankioji ..
Vau , tenueina... melskimės
/pošlost- nešvankumas/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:17
klimbingupthewalls
p.s. taip, tai ne tik būtasis laikas, bet giminė vis tiek vyriška, o kadangi buvo parašyta moteriai, todėl darau prielaidą, kad kalbėjo apie save ir visi kiti išvedžiojimai šitam teismo procese yra tik subjektyvios interpretacijos.

iš esmės Aurimas labai puikiai sudėliojo. ačiū, Aurimai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:13
TwentyFive
Turiu galvoje  "Ego"  reiškiantį  primityvujį pradą palyginimui  superego, kas yra "virš savęs".../ bet čia jau filosofinė diskusija/.
O jei į tema, tai būtent tas primityvusis ir kelia klausimą " kodėl ... man ... neleidžiama..."prisidengiant tuo, kad visems neleidžiama".
Suvokiu tokia tiesą,- man čia viskas leidžiama mano primityvEgo, bet ar man to reikia? kam man užsidėti ant savęs narvą, kuris ir taip visur man paspęstas, užduotis - nepakliūti į jį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:11
klimbingupthewalls
jeigu iš tiesų jin būtų ignoruojama, tema galėtų egzistuoti, nes būtų ignoruojama. ji nebuvo ignoruojama, jai buvo atsakyta, buvo ne kartą reaguota

žodis pašol nėra keiksmažodis. tai rusiškas žodis reiškiantis ėjau.

пошёл – pasakė  wride. я пошёл. kur problema? kas galėtų paneigti, kad tiesiog informavo, kad jis išėjo, nuėjo ir nebenori kalbėtis?
juk tai vyriška giminė, būtasis laikas. alio.
jeigu būtų siuntęs kur nors kurią nors iš jūsų, būtų pasiūlęs panašiai taip: пошла бы ты стихи сочинять arba teisiai иди (ir tai negalėtumėt prikibti, kol gale neatsirastų на хy*)

пoшла я 

pošlaja
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 13:08
Aurimaz
Bebalse, ar jūs esate 100% tikra, jog puikiai pažįstate Emvilkę, Praną ar Žilį, kad rašote tokią savo nuomonę?
Jei atvirai, aš pats tuos žmones pažįstu labai paviršutiniškai, nors jų darbus regiu kiekvieną savaitę ir dažnai susiduriu su jų komentarais. Mano asmenine nuomone, siuntinėti žmones nėra gražu. Juolab nėra gražu be priežasties išvadinti ką nors kuo nors - ypač viešoje erdvėje. Tačiau nė vienas iš mūsų veikiausiai nežinome TIKRŲJŲ PRIEŽASČIŲ, kodėl taip nutiko. Wride yra tikrai nesusitupėjęs personažas, tačiau man kažkaip neteko matyti, kad jam lygioje vietoje pavažiuotų smegeninė ir jis imtų visus iš eilės siuntinėti. Tam turėjo būti priežastis, kurią akivaizdžiai pajuto ir kiti moderatoriai, turintys bent lašą supratimo, kaip vartotojai bendrauja vieni su kitais.
Kad niekas nesiėmė jokių veiksmų, tai jau yra kita kalba. Aš ir pats nesu tuo patenkintas, bet šiuo atveju nežinau, ką galėčiau pasiūlyti, nes yra sudarytas pretekstas, kuris atrodo taip:

a) Emvilkė nėra baudžiama ar šalinama, nes ji turi priežasčių būti nepatenkinta tuo, kaip kiti komentuoja jos kūrybą, ar ją pačią. Ji viešai reiškia savo nepasitenkinimą ir kartais netgi nurodo, kas jos nuomone yra toks blogas (tik pamiršta nurodyti, KODĖL)

b) Kadangi Emvilkei lyg ir leidžiama viešai visus jai nepatinkančius vadinti blogais (administracijos kaltė), kartais poetai neapsikenčia ir ima siuntinėti ją įvairiomis kalbomis. Jiems leidžiama tai daryti (administracijos kaltė), nes pati Emvilkė nebaudžiama. Wride nėra aklas ir juolab nėra kvailas. Jei leidžiama A, kodėl negali būti leidžiama ir B?

c) Yra tam tikri vartotojai (vadinkime juos C), kurie yra gan garbaus amžiaus ir kurie RETSYKIAIS turi problemų su teisinga jaunimo rašomų komentarų interpretacija. Žinau iš savo patirties (vieną kartą parašiau C nariui teigiamą komentarą ir buvau apkaltintas, jog ketinu jį pribaigti, ar panašiai). Taigi, sekundėlei pamėginkime įsivaizduoti situaciją, kur B susitinka C, C nesuvokia B komentaro ir ima kaltinti B įvairiais blogais dalykais.
Dar viena unikali savybė, kurią turi išskirtinai C vartotojai - jie mėgsta aršiai palaikyti vienas kitą. Taigi, jei  jūsų nesuprato vienas C, laukite tokio pat agresyvaus komentaro ir iš C2, C3 bei Emvilkės. Gaunasi lavina. Ir jei į tokią laviną pakliūtų, tarkime, Wride, jo atsakymą nesunku būtų atspėti. Pašli vy vsie na(čiort). Tik sutrumpintai. Ar galima šiuo atveju jį kaltinti? Ką tokiu atveju reiktų daryti su minėtais ponais C, kurie ŠVENTAI TIKI, jog viską suprato teisingai ir sureagavo taip pat teisingai?
Juo labiau - kaip reaguoti pačiai administracijai? Mesti lauk Wride už tai, jog ant kažko supyko? Mesti lauk visus C, kurie ne taip suprato?

Prieš skubėdami rašyti atsakymus prisiminkite, jog mano pateikta situacija yra TARIAMA ir aš tikrai nieko neketinu apkaltinti. Man asmeniškai teko patirti ne vieną "laviną", kai lygioje vietoje iš garbaus amžiaus nario gaudavau ypač piktą komentarą, po kurio iš karto sekdavo "palaikymo" komanda, nuoširdžiai tikinti, jog esu absoliutus blogis. Esu tikras, jei tai įvyko man, pasikartojo ir kitiems. Ir ne visi į tai gali sureaguoti šaltais nervais.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:41
Dyk UMA
Ester, o kaip be jo, to vienintelio, mylimiausio ir ištikimiausio, kitu atveju būtų apsimetinėjimas, farsas. Nėra nei vieno nejautraus menininko, jo pasaulėjauta visada išsiskiria iš kitų, kurie yra mažiau menininkai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:40
bebalsė
Emvilkė iškėlė diskusiją "Kodėl ignoruojama " ir ji buvo vakvako uždaryta kaip neaktuali ir nereikalinga.
Ar tikrai manote, kad wrides visiems siuntinėjamas "pašol" yra taktiškas, tolerantiškas, neįžeidžiantis pašnekovo ? Ar norėtumėte "pašol" girdėti ir skaityti savo žinutėse ? Turbūt ne... Net ne "turbūt", o tikrai nenorėtumėte, nes tai visiems suprantamas žeminančio pobūdžio pasiuntimas su nutylėjimu eiti nx.
Taip pat manau, kad administracija turi gerbti savo svetainės senbuvius ir neleisti jų žeminti. Turiu omenyje gerb. Praną ir Žilį, kuriuos viešai Wride išvadino melagiais ir tt. Nenoriu be šių gerbiamų poetų sutikimo įkelti juos žeminančius tekstus, bet manau, kad visi skaitėte ir žinote, tik ramiai praėjote džiaugdamiesi, kad tai ne jus užkabino, ne jums akmeniu sviedė. Ir apsimetam, kad nieko neįvyko, kad niekas nevyksta ir tai tampa lyg norma mūsų gyvenime...
Ir tada abejingai praeiname pro spardomą gatvėje, pro stumdomą eilėse, pro kenčiantį...
O juk Poezija turi mus daryti kilnesniais, geresniais, lyg ir taip ?
To ir linkiu visai Rašyko bendruomenei.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:31
TwentyFive
ar yra tokia vieta kur žmogus gali jaustis saugus ??? net giliai nugrimzdus savyje ... jaučiuos ypač nesaugiai... mintys , vaizduotė ypač jautraus menininko, man gali piešti pasaulio pabaigą ir tada aš ją vaizduosiu kitiems ypač tirštomis spalvomis... ir tai tiesa , pasaulio pabaiga tai yra mano ego marinimas... visada ir visur mes su tuo susiduriame, nes ko labiausiai laikomės įsikibę ? ne alkoholio , ne narkotikų, ne malonumų , o  s a v o  E g o... ir tai didžiausia priklausomybė nuo Ego ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:27
Aurimaz
Emvilke, jei jūs iš tiesų norite sulaukti GERO atsakymo, rašykite po vieną klausimą. Daug klausimų vienoje krūvoje atrodo kaip retorika (ką pastebėjo Klimb), arba kaip elementarus zyzimas (ką matau aš). Nei viena, nei kita rimtose diskusijose NEVEIKIA taip, kaip diskusijose yra priimta. Diskusijos yra tam tikros temos aptarimas, naudojant faktus, o ne emocijas. Tai reiškia, jog diskusijų dalyviai turi sugebėti ne tik pateikti, bet ir priimti bei apdoroti faktus.

Jei diskusijos būtų tokios, kokias jūs įsivaizduojate, tuomet Rašykuose prireiktų naujo diskusijų skyrelio, kuris vadintųsi maždaug "RAZBORKĖS".Ten turėtų negalioti jokios taisyklės. Ir aš neabejoju, jog tai būtų pats lankomiausias ir daugiausiai įrašų turintis skyrelis, galbūt net visame Internete. Tokio skyrelio privalumas būtų vienas - sužinotume, kurie Rašyk.lt nariai mėgsta peštis labiausiai.
Atsakykite man sąžiningai - ar pajėgtumėte ištverti nenuėjusi į minėtą skyrelį ir neparašiusi ko nors kitiems rašykų vartotojams bent kartą per dieną?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:23
Dyk UMA
Pirmas bandymas nepavyko, pakartosiu :)
Pritariu Aurimazui, "... gal darom kaip geri žmonės ir pradėkime nuo nulio - pamirškime visas blogybes, paspauskime vienas kitam rankas, nusiteikime naujam bendravimui", o komisija darys tą patį       
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:21
Dyk UMA
Pritariu Aurimazui, "... gal darom kaip geri žmonės ir pradėkime nuo nulio - pamirškime visas blogybes, paspauskime vienas kitam rankas, nusiteikime naujam bendravimui", [url=https://www.youtube.com/watch?v=t1D4XCl-xcM]o komisija darys tą patį :)[/url
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:17
Visur visi privalo pateikti redakcijas autoriui -o rašyk.lt administracija neprivalo:DDD Tai,kaip galima pateikti žmogaus vardu ne jo paredaguotą tekstą ?

Išties laukiu kitų vartotojų nuomonės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 12:12
Beveik. Kadangi žinau administracijos atsakymus, kurie vėl bus tokie, kad įžeidėjas liks nenubaustas ir galės toliau terorizuoti kitus vartotojus, o ypač mane ( nes esu jautri).Tie klausimai buvo pateikti,kaip diskusijos tema, kad kiti vartotojai galėtų pasisakyti, ką jie galvoja ir apie "pašol", ir apie administracijos reakciją.
Aš privalau jaustis saugiai paprasčiausiame internetiniame puslapyje, kur praleidžiu savo laisvalaikį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3 4
[iš viso: 74]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą