Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kūrinys skiriamas visiems autoriams, kurie skuba, rašo „ant greičio“ ar dėl kitų priežasčių neranda laiko peržvelgti to, ką atiduoda skaitytojui.

Pradžioje Dievas sukūrė dangų ir žemę. Žemė buvo padrika ir dyka, tamsa gaubė bedugnę. Tuomet Dievas išsitraukė cigaretę, prisidegė ir burbtelėjo: „Tebūnie šviesa. “ Ir tapo šviesu. Ir tuomet Dievas pamanė: „Gerai, kad yra elektrikai... Jei man pačiam būtų reikėję išvedžioti visą instaliaciją... Nors koks skirtumas, pasaulis gali būti ir tamsus. O šviesa yra geras dalykas. “ Pasibaigė pirmoji diena.
Dievas tingėjo mąstyti, todėl nei šviesos, nei tamsos niekaip nevadino. Kam tie pavadinimai? Kai prisireiks galės ir sugalvoti. Na, o dabar jis galėjo ramiai gurkštelėti alučio. Gerai, jog yra chemikai, kurie išmąstė alkoholį, rūgimo ir kitus procesus, kurie sutveria alų. Juk Visata tiek netektų, jei nebūtų šio gėralo! Pasibaigė antra diena.
Gulėdamas ant dykos žemės Dievas nusprendė, jog tai negerai. Tie kieti materijos gumulai, spaudžia nugarą. Ir sukūrė jis žolę. Ir saulę. Ir medžius, kad šešėlis būtų. Tingėdamas daug galvoti, Dievas visą žemę apaugino ąžuolais. Dideliais, kad geras šešėlis būtų. Pasibaigė trečia diena.
Slampinėdamas po šimtamečius, prieš dieną sukurtus ąžuolynus Dievas nusprendė, jog reikia pramogų. Pavyzdžiui, pažvejoti ar pamedžioti. Sukūrė Dievas lašišas, menkes, vištas, varnas, galvijus, voveres ir dar daug kitokio šlamšto. Pasiėmė meškerę ir pagalvojo: „O gal pirmiausiai reikėjo sukurti jūras ir upes? “ Ir sukūrė Dievas upes ir jūras, ežerus ir tvenkinius.  Atsisėdo ant artimiausios upės kranto ir užmetė meškerę. Per pusvalandį sužvejojęs penkiolika jaučių, tris mamutus, tris stručius, dvi vištas ir vieną silkę, Dievas įsitikino, kad tikrai reikėjo pirmiau kurti vandens telkinius. Bet koks dabar skirtumas? Žūklę galima laikyti labai sėkminga. Pasibaigė ketvirta diena.
Iš neturėjimo ką veikti Dievas nusprendė sukurti žmogų. Pagamino jis kaulus. Gera pradžia – pusė darbo. Ir nuėjo Dievas vėl pažvejoti. Grįžęs nusprendė – jei jau pusę darbo padariau, belieka sunkiausia dalis – įpūsti gyvybę. Po penkiolikos valandų dirbtinio kvėpavimo skeletas pagaliau įgavo gyvybės. Ir pavadino Dievas jį Adomu. Šis atsikėlė, skeptiškai save nužvelgė. Keliais ženklais parodė, kad nori skeletės. Dievas išlupo vieną Adomo šonkaulį. Išlupęs pagalvojo, jog reikėjo prieš tai skeletą kietai užmigdyti. Bet koks skirtumas – juk skeletas neturi nervų. Pasibaigė penkta diena.
Šeštą dieną Dievas prisiminė, jog turėjo sukurti skeletę. Deja, užmiršo kur padėjo kaulą. Todėl prisėlinęs Adomui iš nugaros vožė per galvą meškere. Skeletas vos nesubyrėjo, tačiau šiaip ne taip išsilaikęs vienoje krūvoje neteko sąmonės. Dievas ramiai išrovė dar vieną šonkaulį ir sutvėrė skeletę. Palikęs Adomą ir Ievą gulėti miške pats nuėjo žvejoti.
Septintos dienos Dievas neprisimena. Šeštosios vakare jį surado Adomas ir kuoka vožė per galvą.
Aštuntąją dieną Dievas pasigrožėjo savo nuostabiu kūriniu. Na ir kas, kad pusė gyvulių išdvėsė, nes nerado tinkamo maisto. Na ir kas, kad nuo trečiosios dienos pievose besimėtančios žuvys siaubingai dvokė. Na ir kas, kad jūrose ir ežeruose plūduriuoja paskendę gyvūnai. Na ir kas, kad Adomas su Ieva niekada nesidaugins, nes skeletams tai daryti yra techniškai sunku. Juk svarbiau, kad pasaulis sukurtas. Kad ne tuščia vieta. Galų gale, juk Dievas niekada ir nenorėjo čia gyventi. Jis turi geresnius dangaus rūmus. O žemės gyventojams turės sueiti... Na ir kas kad viskas buvo sukurta per septynias dienas?
Dievas giliai į plaučius įkvėpė oro ir vos neapsivėmė nuo pūvančios mėsos smarvės. Spjovęs ant pasaulio Dievas grįžo į savo dangaus rūmus ir daugiau niekada nebesirodė žemėje.
2004-02-23 00:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 35 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 13:06
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-11 01:39
Mikė Lilikė
Labai tikėtina, jog tas Dievas, kuriuo save laikome, gali ir tokį "pasaulį" sukurti. Blogiau, kad priešingai aprašytajam Dievui, mūsiškis ant savo sukurto pasaulio nespjauna ir vis grįžta į jį iš savo dangiškųjų rūmų. Dieve, daryk išvadas!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-09 19:34
Skiltelė saldaus
O šitas tai super :) Buvo labai įdomu paskaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-09 18:17
Ferrfrost
Esu nihiliste tai dauguma darbu apie dieva mane tesiog siutina! Na, bet sis tikrai labai geras ir idomiai parasytas, vietomis prajuokino, saunus! Na, realiai tikri bent poetai dar nei vieno nepazistu kuris save prievartautu kurdamas ir ieskotu tobulumo, nes dauguma raso savo sielos diktuota teksta, bet tai nesuprast primityviems hedonizmo ir jausmu atrofijos apimties zmonems, todel tikros kurybos gimima diskutuoju tik su zmonem, kurie turi patirti ir yra artimi man, ne artima man kuryba- man nerupi, ypac jei ji chaotiska ir per daug moderni, nes tai deformacija ir bandymas perspjaut viska kas buvo iki tol kurta. Na, bet neissipletosiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-03 16:40
baklazanow
manau įsirėminsiu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-26 20:54
Tataigi
Nušausiu :P
Vaikam gal paskaityt :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 11:22
adome mc
vaje
gerai, kad taip iš tiesų nebuvo
nors...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-15 11:23
Chariot
blyn, taip ir nesužinojau, ką gi Dievas veikė prieš sukurdamas Žemę. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-04 21:53
tolimas_riksmas
Pagamino jis kaulus. Gera pradžia – pusė darbo. Ir nuėjo Dievas vėl pažvejoti.
Ot geras dievulis:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-09 23:35
Linderfan
šimtamečius, prieš dieną sukurtus... cia geras...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-05 13:22
Ieskau zemeje Macernio
gera mintis...patiko man
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-28 20:46
fryla
labai gerai parasyta. apskutinej pastraipoj pasakyta cvis a esme. liuks darbas. attitinka siendienos betvarke, subtiliu purvinumu apmetytas dievas labai gerai atitinka kaltinima. arba paprasciausia paaiskinima :)
o man patinka viskas, kas su srakazmu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-24 20:45
DragonFLY
cia tikriausiai apie kazkoki kita pasauili, nes as visai nesijauciu skeletas:)
be to, MUSU pasauly jau yra daugiau nei du zmones, o ano pasaulio gyventojai gi negali daugintis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-08 18:14
Huomenta
įdomu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 10:33
NFS
NFS
Jo, Patiko bet jei as tikiu dievu reiskias cia ne fantastika o humoras, arba jausmai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-29 01:23
mist
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-28 17:03
Drizzlė Tyla Lu
supratau ;}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-28 10:40
Jaka
Taigi dievas žmogų kūrė panašų į save, taigi štai dėl to ir žmonės paleidžia į pasaulį darbus dievo pavyzdžiu atliktus :))) /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-27 20:36
Miegapiale
Tikrai idomiai isreikstas poziuris :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-27 12:54
Shaman
Liux!
Tuo paciu prisiminiau anegdota, kaip zmogelis papriekaistavo zydeliui-siuvejui, kad sis jam kelnes siuvo septynis menesius, kai dievas visa pasauli per septynias dienas sukure, i ka sis atsake: "bet tu paziurek i sias kelnes ir pasiziurek i si pasauli.."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2 3
[iš viso: 42]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą