Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pirmadienį apie tai pranešė visų laikraščių pirmieji puslapiai, bet pirmieji negerovės požymiai išryškėjo dar šeštadienį vakare.
Visų pirma nutrūko telefono ryšys su visais objektais Latvijos teritorijoje. Tuo pat metu nustojo veikti tiek laidiniai, tiek palydoviniai ryšiai.
Netrukus sukruto visų Latvijos diplomatinių atstovybių darbuotojai, mat pora ambasadorių kritiniu momentu šnekėjosi telefonu su savo artimaisiais Latvijoje. Po kelių nesėkmingų mėginimų atkurti ryšį (ir paaiškėjus, kad kitų valstybių ryšiai veikia), latviai ėmė skambinėti vieni kitiems, vėliau – visoms ryšių tarnyboms, ir galiausiai sukėlė visą pasaulį ant kojų.
Rusijos pusėje naftotiekio darbuotojai, gavę pranešimą, kad vamzdynuose atsirado didelis nuotėkis, pirmieji nuvyko į įvykio vietą ir atrado, kad vamzdžiai trūkę ties Latvijos sienos riba. Užsukę naftos kranus ir šiaip susėmę dalį išbėgusio produkto, jie pasiuntė latviams telegramą ir grįžo namo miegoti.
Apie vidurnaktį latviai susisiekė su tautiečiais Lietuvoje bei Estijoje, ir beveik tuo pačiu metu iš šiaurės ir pietų pajudėjo skautų būriai, pasiųsti išsiaiškinti, kas ir kaip.
Netrukus, apie pirmą valandą vietos laiku, iš abiejų pusių pasiųsti skautai – lietuviai iš pietų pusės, estai iš šiaurės ir susirūpinę latviai iš abiejų pusių – susitiko.
Abi komandos palaikė viena kitą išvykstančiais iš Latvijos ir puolė klausinėti.
Iš pradžių pokalbis vyko latviškai, bet netrukus įsikišo lietuviai ir po penkių minučių visas būrys suūžė rusiškais keiksmažodžiais. Latviai, atėję iš Estijos, negalėjo patikėti, kad priešais juos – lietuviai ką tik iš Lietuvos.
Dar po pusvalandžio lietuvių ir latvių būriai nubėgo Lietuvos link. Po kiek laiko grįžo ir nubėgo į Estiją. Kartu su jais nuskubėjo ir nustebę pasieniečiai. Estų pasieniečiai atsisakė įleisti juos į Estiją, nes nesuprato rusiškai, tačiau įtikino, kad čia – Estija ir toliau eiti negalima.
Išblyškę latviai ir įraudę lietuviai grįžo atgal į susitikimo vietą ir rado ten tebežiopsančius estų skautus, laukiančius žinių.
Kol lietuviai aiškino estams situaciją, latviai išsilakstė po visą plotą nuo Lietuvos iki Estijos sienos, ieškodami Latvijos kilometro pločio ir dviejų ilgio išartame lauke.
Paryčiais latvius surinko Lietuvos atsiųsti gelbėtojai ir nuvežė į Kauno klinikas. Estai vis dar nieko nesuprato ir atsisakė imtis kokių nors priemonių.
Šeštą valandą ryto pasaulį pasiekė palydovinės nuotraukos. Visi žagtelėjo iš siaubo.
Estai, pamatę naują pasaulio žemėlapį, taip išsigando, kad staiga prisiminė rusų kalbą ir ėmė šnekėtis su lietuviais, tačiau tuo metu jau lietuviai nebenorėjo su niekuo šnekėtis, nes paaiškėjo, kad Mažeikiai, Šiauliai ir Panevėžys, nors ir nenukentėjo, bet pavirto praktiškai vienu miestu.
Pasaulis susirūpinęs skaičiavo, kiek pasikeitė Žemės masė, skersmuo ir – o siaube! – orbita, bet sekmadienio vakare su palengvėjimu suprato, kad globalinių katastrofų nebus, Žemė į Saulę, o Mėnulis į Žemę neatsitrenks, ir grįžo prie Latvijos klausimo.
Sekmadienio naktį visi stebėjo, kaip CNN demonstruoja mokslininkų paskubomis sukurptą „Latvijos dingimo“ modelį. Diktorė paėmė į rankas nedidelį melsvą balioną, nupiešė ant jo Latviją, tada suėmė pažymėtą plotelį pirštais ir aprišo siūlu taip, kad visas kontūras susitraukė į vieną tašką. Tada nukirpo Latviją žirklėmis. Šypsodamasi paaiškino, kad aplink Latviją esančios šalys ir Baltijos jūra patyrė nežymių teritorijos nuostolių, tačiau dingo iš esmės tik tuščios žemės ir nepasigesta nė vieno žmogaus, buvusio ne Latvijoje.
Baigusi šnekėti pranešėja dar porą sekundžių šypsojosi į kamerą, vėliau nualpo. Niekas nesusiprotėjo įjungti reklamos, ir visas pasaulis stebėjo, kaip ją kažkas išnešė iš studijos, o jos vietą užėmė kitas pranešėjas.
Jis pasakė, kad kitose pasaulio vietose pokyčių neužfiksuota, ir perskaitė reportažą apie žemės gelmių būklę nelaimės regione.
Visą savaitę mokslininkai ginčijosi, kas galėjo atsitikti. Kitą pirmadienį atsipeikėję pasaulio politikai vienas per kitą ėmė reikšti užuojautas Latvijos piliečiams ir Latvijoje nelaimės metu buvusių žmonių artimiesiems.
Jungtinės Tautos paskelbė apie specialios komisijos sudarymą nelaimės mastui ir priežastims nustatyti. Taip nedelsdamos sudarė tribunolą baudžiamajai bylai dėl galimo genocido tirti – nes dingo beveik 2,5 mln. žmonių.
Visame pasaulyje buvo paskelbtas gedulas ir giedamas Latvijos himnas.
Pusė milijono likusių pasaulio latvių ir jiems prijaučiančių susirinko Hjustone, JAV ir kreipėsi į Jungtines Tautas prašydami sudaryti sąlygas įkurti naują Latvijos valstybę.
Praėjus mėnesiui po nelaimės dienos, NASA pranešė, kad nežymiai pakito Marso orbita, bet katastrofa negresia.
Visas pasaulis puolė į isteriją. Įsivyravo nuomonė, kad Saulės sistemą užpuolė planetų valgytojas. Po savaitės erzelio NASA pranešė, kad Marso masė nesumažėjo. Priešingai – padidėjo. Taigi iš Marso paviršiaus niekas neatimta.
Tiesą sakant, pridėta.
2003-08-12 23:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 62 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-14 16:35
raidžių šalis
*nei
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-14 16:34
raidžių šalis
Man tai čia didesnis nonsensas, ne aš parašiau šiandien.

Ryšiai neveikė, bet jie vistiek skambinėjo?..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-28 01:06
nyor
Kam trijų sakinių neužteko ir dar laikotės nepriblokšti, apie distopiją daugiau galite sužinoti pažiūrėję filmą Nine Lives Of Tomas Katz.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-27 13:43
Laukinė Piliakalnio Radasta
Mane pribloškė faktas, kad nutrūko telefono ryšis, bet vis tiek visi kalbėjosi telefonais. Kažkas nepaaiškinamo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-27 13:00
NulenktąGalvąGalimaParemti
buvo labai įdomu skaityti, ačiū
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-27 12:50
Koncervų vartotojas
Dieve, kada tai buvo
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-26 07:15
omnia_mea
Per ilgas. Būtų užtekę šių trijų sakinių:

„Dingo Latvija! Mažeikiai, Šiauliai ir Panevėžys, nors ir nenukentėjo, bet pavirto praktiškai vienu miestu. Marso masė šiek tiek padidėjo.“

Fantastinė idėja neveža viso teksto, tad šis ir guli, beveik nejudėdamas, dialogais neplasnodamas, tarptautinių santykių pranešimų ir anekdotų plokštėmis apsišarvavęs, nerandantis kelio, kuriuo galėtų kur nors nuvesti skaitytoją.

Autorius rašyti gali. Jam trūksta tik temos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 17:22
Arbatinukas Vėl
Taip ir nesupratau, ar čia turėjo būt juokinga, ar ne? Nes man kažkaip ta šypsena neišsispaudė, kad ir kaip bandžiau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 14:46
Patarnaujantis
Super. :DD Ypač pabaiga. :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 03:10
mea
mea
Dievs sveti latviju, mus garbo teviju !!! :DDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 02:31
dėdė kurmis
fainas, aha
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 02:12
Prozerpina
super :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-01-25 00:42
tls
tls
Čia tai geras :D :D :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-06 20:55
Artikelis
Linksmas anekdotas. Kūriniu šio teksto nepavadinčiau, bet orginalių minčių jame yra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-02 18:14
Proza i kas
Heh :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-26 15:16
kondensofkė
nerealus dalykas! vienas geriausių fantastinių darbų kuriuos apskritai teko skaityti
o skaityti teko, trustme:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-24 16:17
nykštukas devintas
Puiku. Tai tikrai reto įdomumo kūrinys rašykuose.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-23 23:44
Odinas (gerute mergiukste)
http://nemezide.fantastika.lt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 13:11
čiunga čianga
bleha, maldauju, įdėkite dar ką, neskriauskit :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-27 03:33
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
cool!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2 3 4
[iš viso: 65]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą