Rašyk
Eilės (79039)
Fantastika (2328)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (378)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įdomu, kaip atrodytų komentarai ir vertinimai, jei skaitydami tekstą nematytumėm, kas jį parašė? Įsivaizduoju, kad ne vienam tektų gerokai pakraipyti galvelę...


2012-06-15 21:27
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-20 17:31
______________________________
kaip pakistų rašyk.lt populiarumas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-19 13:31
augaviskas
Autoriaus slėpimasis, jei dingtų sąsajos su jo rašykine veikla bei kitais kūriniais, sumažintų skaitytojų nusimanymą apie kontekstus. Kai kuriais atvejais tai gerai, kitais – ne. O komentarai ir vertinimai nuo to netaptų labai žymiai labiau neprognozuojami, gal tik vos vos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-19 09:31
Flax
Jau žinau, kad nesinaudosiu suteikta galimybe būti anonimišku. Nafig to reikia. Jeigu yra 5 žmonės, kurie perskaito tai ką parašė Flax todėl, kad tai parašė Flax, tai kam juos kamuoti nežinioje?

Bet vat konkursuose, vat ten anonimiškumo opcija labai labai pageidautina.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-19 09:01
Aurimaz
O "vertinga diskusija" čia reiškia "darom!" ar kaip?..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-18 11:30
webmaster
Labai vertinga diskusija. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-18 11:13
St Sebastianas
P.S. Mano idėjos neužsilenkė. Dabar bandau į savo siūlymus pažvelgti iš naujo ir suformuoti galutines idėjas.:) Žinoma, visada smagu, kad kai kas primena, jog yra darbų kuriuos reikia atlikti.;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-18 11:11
St Sebastianas
Manau autoriaus slaptumo laikotarpis turi būti ribotas, nes kaip minėjau, turi veikti į abi puses. Po metų galiu ir pamirši, kodėl vertinau kūrinį taip, o ne kitaip ypač jei jis netrumpas.

Reikėtų apgalvoti sąlygas, kurias autorius galėtų pasirinkti, kada kūrinys taps matomu. Na tarkime:

Jei praėjo laiko tarpas t<= 3 mėn;

Jei atsirado komentarų daugiau nei k;

Jei komentarų simbolių suma daugiau nei s;

Galima sugalvoti dar kažką. Na, tarkime, kūrinio autorystė parodoma, kai jį pakomentuoja tam tikri vartotojai. Tarkim noriu, kad mane pakomentuotų Valkas, Aurimaz ir Laukinė Obelis. Vartotojas norėdamas anonimiškai įdėti kūrinį pažymi, kurios sąlygos jį domina. Tarkime, mėnesio terminas ir ne mažiau kaip 8000 simbolių komentarams. Kas įgyvendinama pirmiau, tuomet ir atsiranda. Galutinis terminas turi būti, kad neprivistų krūvos anoniminių kūrinių. Kartais būtų įdomu paspėlioti kas to autoriaus kūrinys, tačiau kiek tokių būtų? Du trys per metus?

Dėl komercijos, tai tarkime kiekvienas vartotojas atsiradus funkcijai gauna 5 nemokamus užsislaptinimus, naujas vartotojas -3, bet juos turi sunaudoti per tam tikrą laiko tarpą, tarkim trys mėnesiai. Išnaudojus galima juos pirkti kaip atskirą paslaugą arba gauti kaip rėmėjui. Dėl komercijos galime bambėti kiek norime, tačiau tai yra papildoma paslauga, o už ją galima susimokėti. Vienaip ar kitaip tai atskira diskusija, nes jau esu minėjęs, kad reikėtų permąstyti mokamas paslaugas ir iš viso paslaugas. Tenka pripažinti, kad rėmėjas gauna mažai bonusų. Anonimiškumas galėtų būti vienas jų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-18 00:25
Ačiū_
pakraipyti galvelę... įdomus išsireiškimas, ačiū! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-17 23:32
_ ho ho ho ir olimpiada _
ir leisiu sau spėti — greičiausiai ne kažinkiek tepakistų daugelio autorių vertinimas, bet kai kurių tai tikrai pakistų.
šiaip tai aš nematau reikalo mokėti pinigėlius žvilgčiojant į tuos vertintojus, kai juos nori pamatyti. juk tada reikštų kad pasitikima vertinusiųjų objektyvumu. tas žvilgtelėjimas lyg jų įvertinimas būtų, jei ne visu šimtu nuošimčių, tai bent jau iš dalies. () ar kažkas panašaus )
todėl aš nežvilgčioju. nes neturiu intereso tam )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-17 23:25
_ ho ho ho ir olimpiada _
Tikrai taip, Obelie. Būtų įdomu pažiūrėti, kaip visi sėdi, paskui pakyla ir atsistoję nueina nuo savo monitorių krypuodami lyg žąsys visu kūnu, nuo apsunkusios galvos, kurioje būtų tik vienas sunkus klausimas.
Kas. kas išdrįso.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-17 23:08
Laukinė Obelis
Visiškai pritariu paskutiniajam Valko komentarui ir labai noriu, kad kažkas vyktų.
Taip, tokiems užslėptos autorystės kūriniams gal reikėtų atskiros skilties.

Ir tai jokiu būdu neturėtų būti užslėpimas vienai-dviem dienoms. Manau, idėja, kad autorius pats terminą pasirenka, pati šauniausia.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-17 20:51
Valkas
Šaunu, kad kažkas kristalizuojasi.
Nešaunu, kad jeigu nepaimsim idėjos už ragų, ji užsimirš kaip ir viskas gero šioje svetainėje.

Kyla klausimas, kur būtų matomi kūriniai, kurių autorius slepiasi. Tik bendruose sąrašuose? Bet tada jie greitai nueitų užmarštin ir tik patys geriausi turėtų šansą išlikti mėgstamiausiųjų sąrašuose. Bent jau aš nemažą dalį kūrinių visgi perskaitau užklydęs į juos per autoriaus namus (pardon, jei tik vienas taip darau). Derėtų sukurt kažkokius papildomus sąrašus. Tai idealiai tiktų prie srautų sistemos, kurią kadaise administracijos irštvoje buvo pasiūlęs Sebastianas ir kuri, nepasiant to, kad buvo išties gera, dabar turbūt jau visai numirė.

Dar nemanau, kad funkcija turėtų būt visiškai mokama arba duodama su rėmimu. Tarkim yra prastas autorius, kuriam visi rašo pakenčiamus balus tik dėl aštautumanizmo. Jei pasislėpimo funkcija būtų nemokama, jis greičiausiai bent kartą ją pabandytų, ir paaiškėtų, kad karalius nuogas. Jei už tai, kad demaskuotų pats save jam dar reikėtų sumokėti... Patys suprantat.
Ir šiaip, mokamumas pakeltų burbesį dėl svetainės komercializavimosi. Manau, kažkoks limitas - tarkim trys kūriniai ar pan. - turėtų būt nemokamas, kad visi galėtų atsikąst, net žali naujokėliai. Taip juk būtų daug smagiau.

Taip pat pritariu dėl įjungimo - išjungimo autoriaus nuožiūra, tik šitą dar nušlifuot reiktų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-16 22:23
Silvanas
atrodytų labai gerai - už balsavimą be išankstinių nuostatų ir gražias autoriaus akis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-16 12:02
St Sebastianas
Taip, tai būtų žaidimas, bet iš kitos pusės žiūrint - kodėl gi ne? Labai abejoju ar tai turėtų reikšmingą įtaką kūrinių vertinimui, tačiau kartais, eksperimento dėlei taip būtų galima padaryti.

Diena kai visi nemato kas ką parašė - briedas. Jei norėčiau būti nematomas, turėčiau kentėti mėnesį užspaudęs savo genialų šedevrą ir tik tam, kad po dienos sužinotų kas autorius.

Idėja, kad autorius nustato laiką kada bus atskleidžiama autorystė atrodo ženkliai geriau. Sakyčiau, tai galėtų būti tam tikras laikotarpis, arba komentaro simbolių skaičius. Pirmiausiai reikėtų komentaro ilgio apribojimo, tarkime slaptojo kūrinio komentaras negali būti trumpesnis kaip 20 simbolių, o tuomet autorius tam tikrose ribose pasirenka po kiek simbolių kūrinio autorystė paaiškės. Tarkime jei atbėga tik komentatoriai, kurie sugeba išstenėti tik "Wow koks fajnas koorinukas!:DDD" reikės daug tokių komentarų. Jei atbėga koks sunkiasvoris komentuotojas, kurio trumpiausias komentaras yra 5000 simbolių ilgio - autorystę gali paaiškėti ir po pirmojo. Arba galima daryti kad ne mažiau kaip tam tikras komentarų skaičius ir nemažiau kaip tam tikras kiekis simbolių. Kam toks žaidimas? Manau, kad autorystės slėpimas siejasi tik su siekiu sulaukti skaitytojo nuomonės. Vertinimas balais yra svarbus tik dviem atvejais: kai tai vienetas ir kai tai penketas. Visais atvejais svarbus komentaras - kodėl skaitytojas vertino būtent taip.

Autorystės turėtų būti atskleista daugiausiai po trijų mėnesių. Kodėl netinka amžinas slėpimas? Žaisti šį žaidimą turi būti įdomu ne tik autoriui, bet ir komentatoriui. Atskleidžiama autorystė ir supranti, kad savo korešui užantin prikakojai...

Ši funkcija galėtų būti kaip svetainės rėmėjo bonusas, tarkime rėmėjas gali tris kūrinius užmaskuoti. Jei neužtenka trijų kūrinių arba jei nenori būti rėmėju gali nusipirkti vienkartinę funkciją už tam tikrą taškų skaičių.

Kalbant apie stilių, kai kurie autoriai turi išskirtinį stilių arba stiliaus nebuvimą, kurį nuslėpti galima tik nepublikuojant kūrinio. Bet pripažinkime, jei kas nors įdėtų kūrinį pavadinimu "Velnių medžiotojas n+1 dalis", kuriame pankas vardu Bevardis Didvyris keliauja į vizualizatorių tam, kad patektų į pasaulį, kuriame stotų laikrodžiai ir siaustų iš sapnų ištraukti vilkai... Pripažinsiu, kad kiek sutrikčiau.:]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-16 01:34
Aurimaz
Trumpalaikis tai žaidimas būtų...
Mano asmenine nuomone, idealiausias variantas, kad pats autorius galėtų tiek paslėpti, tiek atidengti savo autorystę kada panorėjęs. Nes toks metodas paprasčiausiai panaikintų bet kokią sukčiavimo galimybę.
Pavyzdžiui, jeigu daryti nematomumą tam tikram laikui, tai žmogus, ketinantis padaryti "aštautuman", galėtų tiesiog palaukti ir tada jau pakomentuoti "pa polnoj programe".

Jeigu daryti nematomumą, tarkim, iki n įvertinimų balais, tai vėlgi niekas netrukdo truputį pakentėti ir jau po visko parašyti minėtą "aštautuman".

Bet jeigu procesą kontroliuoja pats autorius, tuomet niekas nežino, kiek visi turės laukti. Gal savaitę. Gal metus. Gal amžinai. "Aštautuman" jau nebeišeina padaryti, belieka pilti pagal sąžinę. Nebent autorystę sužinotum aplinkiniais keliais.

Be to, autorystę iš stiliaus galima nustatyti, jeigu autorius tokį turi. Kas be ko, serialų rašytojams kaži ar tokie slaptumai padėtų. Man užtektų parašyti pavadinimą "Velnių medžiotojas III" ir jau būtų aišku, kas ir kaip net neatsivertus. Na o jeigu dar horizonte Bevardžiai Didvyriai sušmėžuotų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-16 00:14
Laukinė Obelis
Aha, ta idėja su varnelėm labai įdomi.
Tik tas mokėjimas...
Jei jau taip reikia pinigų, padarykite simbolinį kūrinių publikavimo mokestį, pvz. vienas kūrinys 100 taškų, tada visiems būtų po lygiai. (Žinau, kad idėja bus klaikiai nepopuliari, susilauksiu daugybės "blogas"...)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-15 23:59
______________________________
kiek taškų kainuos
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-15 23:36
Valkas
Mintis iš tiesų klaikiai gera, tik va yra marios variantų, kaip tai galėtų atrodyt. Pvz - visi vartotojai vienai dienai ima atrodyti vienodai (vienodos ikonėlės ir vardai). Arba - vienai dienai iš naujų kūrinių sąrašų išnyksta vardai, ir nauji kūriniai nerodomi vartotojo namuose. Arba galima būtų talpinant kūrinį uždėti varnelę "savaitę nerodyti vardo" - ir savaitę kūrinys kabėtų kaip anoniminis, bei nebūtų matomas namuose. Arba, arba, arba. Reik nuspręst.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-15 22:25
Ana su pynėse
Ar įsivėlė klaida, ar tikrai adminams autorių nerodo? Nebūtina visiems būti adminais, užtektų padaryti šią f-ją visiems vartotojams
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-15 22:21
Laukinė Obelis
Aha, tikrai - padarykim tai visiems.
Tik pirmiausia būtų įdomu pamatyti, kaip tai funkcionuoja, nes tokie komentarai, kaip "teko skaityt geresnių autorės tekstų" prieštarauja Gmitės teiginiui.

Gal vienai dienai padarykite visus administratoriais? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 22]
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą