Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 38 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-25 08:57
Danutė
,,vienai skruzdelei... NES - jungtukas priežasties šalutiniams sakiniams jungti, todėl juo pradėti pagrindinį sakinį yra negerai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-24 14:54
viena skruzdėlė
mažai rauginta:)
aišku, pabrėžimas "Išmovė senė į Vilnių. Išmovė ir dingo". visiškai normalus. ir sakinys "Nes tik nemirtingi būna laimingi." normalus lygiai taip pat. bet šiaip, aišku, nieko nuostabaus. ne fantastika, bet ne per baisiausia pasakėlė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-24 13:25
Sūpuoklių rasa
Aš tai nematau čia nieko įspūdingo ar kažką ten. Tokio lygio kūrinį parašyt ir vaikas sugebetų. Nieko originalaus ir dar klaiduotai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 19:59
Haukas su Archangelu bendraus realybėje
Nu, vaizdzelis įdomus...Patiko tas kur atsirado ,,Electrolux'' šaldytuvas...:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 16:36
Reinik
Nebloga pasakėlė, priminė tą "bobutę" prie geldos, bet naujoviškai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 15:08
Westwood
Pasaka, tačiau ne blogesne už kitas pasakas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 13:37
Kaladė Alter Ergo
Gerai, kad suskirstyta į dalis- ir dar gražiai ir maloniai. Labai patiko lengva kalba ir vietomis, visiškai nedirbtinai (čia neturiu omenyje "gražaus vaizdelio :) ) iššokantys gražūs įvaizdžiai. Suvirškinau tekstą lengvai kaip agurką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 12:57
IXAON
SKyryba kai kur labai kliūva. Pora klaidelių irgi nebuvo labai prie širdies. Ne prie širdies ir pasikartojimai, pvz "Išmovė senė į Vilnių. Išmovė ir dingo". Arba čia vieną sakinį padaryti, arba kažką kito vartoti..kažkas tokio. Tokių sakinių yra ir daugiau - tad patarimas autoriui nevartoti "trumpų salvių".
Niekada nepradėčiau sakinio žodžiais "ir", "nes" ("Nes tik nemirtingi būna laimingi") - retai kada toks jumoras pasiteisina, nebent kokiam (pseudo)religiniam tekste.
O kūrinys patiko. Aišku - išmesti, išspirti, suspardyti ir pan.išpravadyti politiką. Menas ir politika - nesuderinami; o jei suderinami, tai nebent "Valstiečių laikrašty".
Nepaisant trūkumų - patiko, šiuolaikiškas auksinės žuvelės remake'as su modernia runkeline mąstysena.
Moraliai duočiau daugiausiai 3 (mažiausiai 1 balą minusuoju už gramatiką ir 1 balą - už politizavimą)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 12:50
Suglumes
Manau, kad reikėjo į skiltį vaikams dėti. Pasaka ir tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 11:24
_I_
_I_
Man tikrai labiau patiktų šis kūrinys, jei ne akis badančios klaidos. O kad "Auksinę žuvelę" primena, tai nieko - svarbu, kad glaaazu.
Šiaip nuvylė pabaiga su tuo "agurkichu" - šitam darbe politizavimas nesižiūri.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 10:51
Maliciuos
ZacirkOs i dubeneli nepila... lbet.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 10:44
Šniūrbertas Špokelis
Man tai primine perrasyta auksine zuvyte. Perkelta i siuos laikus. info.fantastika.lt yra daug geresnis pasakos perkelimas i kita aplinka variantas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-23 10:02
ištrinta
...saldi šalna ankstų rytą ,apsisiautusi balta migla, bangelėmis slydinėja...- cool! ! ! ! !  ir balutė nieko sau:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą