Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vaikščiodamas prekybos centro labirintais jis sustojo prie laikraščių ir paėmęs vieną peržvelgė pirmą puslapį... „Keistasis žudikas maniakas dar laisvėje“ – skelbė antraštė. Sukrizenęs akimis perbėgo straipsnį: „Policija vis dar nesėkmingai spėlioja... jau penkiolikta auka šį mėnesį... nėra jokių liudininkų... visos aukos rastos besišypsančiais veidais ir išterliotos aviečių uogine... ekspertai niekaip negali nustatyti, kaip žmonės galėjo mirti iš juoko...“. Jis nusikvatojo ir padėjo laikraštį į vietą. Beveik kiekvieną dieną panašūs straipsniai. Tie kvailiai tikrai niekada nesusigaudys. Linksmai nusiteikęs šiaip taip surado uogienių skyrių ir iš lentynos, gerai paieškojęs, išsikėlė pusės litro aviečių uogienės stiklainį. Ją mėgo labiausiai. Burnoje susikaupė seilės, pagalvojus, kad greitai vėl galės užkąsti.
Kasininkė maloniai nusišypsojusi palinkėjo labos nakties. Jis tik linktelėjo ir pasuko prie išėjimo. Apsidairė – dar keletas žmonių vaikščiojo blausiai nušviesta gatve. Reikia kurį nors išsirinkti, kad galėtų pagaliau suvalgyti savo uogienę. O rytoj vėl mirgės laikraščiai: „Dar viena maniako auka“. Juokinga – juk jis visai ne maniakas, o tik paprastas vampyras. Jei galima taip pavadinti. Atbukusios iltys ir kraujo baimė – netinkami tikro vampyro palydovai (o kur dar plokščias tankiais šereliais apaugęs liežuvis), tačiau jis buvo būtent toks ir tikriausiai vienintelis.
Niūriai sustojo prie žibinto ir ėmė žvilgsniu ieškoti. Pasirinkimas nedidelis, bet nieko nepadarysi, kai valgyti baisia norisi – juk nekabinsi uogienės tiesiai iš stiklainio. Mintyse dar pakartojo veiksmų eigą: susirasti auką, nusekti iki tylios vietos ir gerai nusitaikius į nugarą sviesti atidarytą stiklainį, aukai pargriuvus pulti ir valgyti.
Pro šalį praėjo moteris, taukšėdama smailiakulniais bateliais. Lengva suknelė plaikstėsi apie kojas. Jis apsilaižė sekdamas ją žvilgsniu ir jau jausdamas saldų aviečių skonį burnoje. Lyg tikras nakties gyventojas (nors jam ir diena nekenkė) nusliūkino iš paskos.
Proga pasitaikė vienoje siauroje gatvelėje tarp aptemusių namų. Atsuko stiklaini. Gerai nusitaikė. Ir paleido. Tiesiai i dešimtuką. Smagiai nusijuokęs prilėkė prie ant kelio nukritusios moters. Ji atrodė be sąmonės, o uogienė iš sudužusio stiklainio tekėjo jos nugara. Lėtai, besimėgaudamas būsimais naktipiečiais, nurinko šukes ir ėmė laižyti avietes. Skanu. Ypač nuo nepridengtos odos.
Po kokių dešimties minučių pasigirdo atsipeikėjusios moters krizenimas. Nejau ir vėl neišeis ramiai pavalgyti. Kodėl nors vienas negali nesijuokti (gal per silpnas smūgis, o gal liežuvis pernelyg šeriuotas). Jis piktai suurzgė.
- Nepyk jau, - pasigirdo linksmas moters balsas, kai ji pasikėlė pasiremdama rankomis į žemę. - Tiesiog baisiai kutena.
- Žinau, - jo balsas buvo piktas.
- Sakiau, kad nepyktum, - ji jam mirktelėjo. – Beje rankinėje turiu litrą uogienės. Tik man labiau patinka braškės.
Jis sutrikęs klausėsi moters ir nesuprasdamas žiūrėjo jai į tamsias akis. Ji tik keistai nusijuokė.
- Nejaugi manei esąs toks vienintelis?
- Koks? – jis pasijuto baisiai pasimetęs.
- Ogi vampyras, nuo odos laižantis uogienę. – Moteris vėl nusijuokė parodydama atbukusias iltis.

Kitą rytą laikraščiai mirgėjo naujomis antraštėmis „Maniakas keičiasi – rastos dar dvi aukos, išterliotos braškių ir aviečių uogienėmis“.
2004-04-05 01:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-03 21:42
Nuar
Originali interpretacija vampyrų tema. Šiek tiek saldi, šiek tiek seksuali. Žaismingas pasakojimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-18 23:29
Čia tai super. Myliu vampyrus, o nuo šiol ir uogienę valgančius. (Man pačiai prie širdies braškinė.) Gal ir aš sutiksiu kada savo uogieniautoją, kuris, tikėkimės, saulėje nežibės. Skaniai suėjo, žavi istorija, lengvas stilius, humoras... Žodžiu - originalu, savita ir nepaprasta. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-10 10:36
Svetima
skani istorija :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-07 15:37
viena skruzdėlė
seniai jis turėjo mirti dėl kraujo užktrėtimo, nes kad liežuvio nepažeistų stiklo šukės...:] pabaiga gera. tik laikraščiai taip greit neaprašo įvykių, nutikusių išvakarėse naktį, čia jau kak pit' dat'.
šiaip nieko. ypač kaip konkursui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 20:00
Mandarino Svajonė
geras:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 19:43
Rikute
5 ir jokiu kalbu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 19:30
mersy
fainai:)  keiti mano poziuri i vampyrus, ir pasakas apie juos:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 18:39
Juodoji_Hydra
nu cia tai geras :) man patinka kazkas neiprasto ir orginalaus :) penki balai, zmogau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 17:08
experiment
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 16:53
Weird Star
Gražu. Šmaikštu. Originalu. Pavasariška. Nenoriu kabinėtis:) Į mėgstamiausius - už "naujavampyrizmą" ir juoką:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 01:26
KasPasakeKaTikKar
primena pasakeles is rusio, kur laikomos uogienes ir grybai. neblogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 22:38
Noriu Likt Vaiku
Liuks :) Pajutau šiokią tokią erotiką (uogienės laižymas nuo nepridengtos odos ir moters kikenimas..)...

Mmm.. pavasaris...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 19:27
Mrr Drugelių Paišytoja
labai smagus kūrinėlis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 15:31
NulenktąGalvąGalimaParemti
tu mane labai stebini:)). cia tikras sedevras - nuosirdziai - linksmas, be to tas stilius...ir visgi svarbiausia - LINKSMAS:), nepaisant vargsu(siu) auku:)..saunuole:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 14:34
čiunga čianga
apie kraują ir ogėnę jau buvo vienas kūrinukas...i dar apie vampyrą...gal jis iš tikro kur siautėjaaa....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 08:21
Chipsyte
Linksmas toks ir dar su gražia pabaiga=]]]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 02:33
St Sebastianas
Žiūriu, liaudis alaus ištroškusi.:) Trečias konkursinis darbas ir visai neblogas.;) Na, bet kelias pastabas turiu.:]
prilėkė prie ant kelio nukritusios moters. Nerašyk taip. Užtenka tik: "prilėkė prie nukritusios moters." Abejoju ar nuo stilklainio smūgio moteris galėjo nukristi ant sienos ar stogo.:)
Centre žvengiantis vampyras bent man nesižiūri ir tikrai kelia įtarimus.:)
Na, galėčiau prisikabinti dar prie poros vietų, tačiau nesinori gadinti nuotaikos autoriui. Ypač kai kūrinukas man patiko.:) Šiaip pagal pateiktą temą siužetas sugalvotas visai neblogai. Trumpas, paprastas ir smagus. Neblogas derinukas, kai norisi pasakėlės prie miegą.;)
Laukiu dar vieno kūrinuko!:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 01:54
Miegapiale
Cia tipo pagal duota tema :}
Juokdavosi todel, kad vapyro šėriuotas liezuvis baisiai kutendavo, o mirdavo is juoko prarade kvapa (cia juk fantastika) :}}}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 01:50
pabaiga_
neeiline istorija apie vampyra. ne tokia, kaip visos kitos, kuriose tik apie krauja geriancius vampyrus. tik turiu kelis klausimus - kodel jis zudydavo tuos zmones? ir kodel jie juokdavosi?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą