Sakyk, Ar daug pasaulio tu matei? Juk akimis, tik akimis stebėti moki. Kiek boružių taškelių suskaitei? Aš pagal laumžirgių sparnelių muziką vis tebešoku. Taip, tirpūs debesynai tave aukštai pakėlė, Bet nubloškė, vėl tamsžalė, ūksminga praraja. Ir panardino į palaimos būvį, Stangrią krūtinę tu lietei, deja. Ne širdimi, ne širdimi. Nusruvo. Sakyk, Ar daug pasaulio tu matei? Taip, užgaulus šėšėlis nuo dangoraižio nukrito. Apsikabino, apglėbė tave. Žavėjais: stiklas, marmuras, granitas. Tik greikeliai ir geležinkeliai tave supras. O aš, o aš. Aš širdimi liečiu erdvias gėlių taures Ir rasoje bandau nusiskandinti. Suskubo lūpos baikščiai prasiverti, Bučiuoju kvapnią žemuogę. Ir tiek, nereikia patirtim dalintis. Nesikalbėkime, tylėk.
būtų dienoraščio lapelis sau, jei ne įsakmi liepiamoji nuosaka: nesikalbėkime, bet kvota „ar daug pasaulio tu matei?“ nereikia patirtimi dalintis, bet „sakyk“ (pavadinime). gal todėl ir atsiliepusieji griežtai vertina tik kaip viešą kūrinį (skaičiuoja pėdas ir klaidas, netobulumus pabaigoje)
aš tai manau, kad vienetus rašyti galima tik tada kai autorius įdeda tik kūrinio pavadinimą. visa kita, net jeigu tai ir nėra geniali kuryba, reikalauja autoriaus pastangų, o pastangos tikrai nėra lygios 1. geriau tokiu atveju kai kurinys nepatinka, tai patarti kaip jį patobulinti, nes vienetas yra kaip apspjovimas veido, kai tu kažką bandai, mėgini ir į Nobelio premija nepretenduoji.
oi ne. silpnai visų pirma tai reikia valyti t.y. lakoniškiau stenkitės, tamsta antra metaforos itin nevykusios girdėtos šimtus kartų tad skaitytojo (na bent jau manęs) visiškai nekabino, nesukėlė intrigos o pabaiga nuvylė