Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dr. Oliveriui Baumui
2008 m. spalio 10 d.


Sveikas, senas drauge.
Greičiausiai nebūčiau tau parašęs visą amžinybę (nemėgstu rašyti laiškų, juolab elektroninių), tačiau mano laiškas nėra emocinis - jis iš tų, apie kuriuos sakoma „yra reikalas“.
Taigi, yra reikalas. Noriu gauti patarimą, nes žinau, kad tu domiesi panašiais reikalais ir turi kažkiek patirties.
Greičiausiai nustebai, kad tokia neišprususi žmogysta kaip aš nusprendė tokia neįprasta tema, todėl papasakosiu, kas gi man nutiko tokio, kad prakalbau apie paranormalius reiškinius. Beje, gyvenu gerai, sveikata mano laikosi kaip darbinis jautukas, negalavimais nesiskundžiu.

Žodžiu, aš vis dar gyvenu toje pačioje vietoje. Tas pats namas, tie patys gyvūnai, o artėjant žiemai prisidėjo ir pelės (ačiū Dievui, žmona jų nebijo). Kartais jos ima siaubingai krebždėti paryčiais sienose. Mane tas garsas dažnai pažadina, po to sunkoka užmigti.

Užvakar mane irgi pažadino pelių krebždėjimas. Tai įvyko gal penktą valandą ryto. Nenorėdamas, kad nuo tų bjaurybių pabustų ir žmona, atsikėliau ir pirštais atsargiai pabeldžiau per lentas, kol nelabosios susiprotėjo ir nutraukė savo juodus darbelius. Žinojau, kad bjaurybės netrukus vėl ims krebždėti, tad pasiskubinau grįžti į lovą ir pasistengiau kiek galima greičiau užmigti.
Deja, užmigti man sunkiai sekėsi, nes pelės pradėjo savo gerokai anksčiau. Teko pakišti galvą po pagalve, antklodę užmesti ant pagalvės ir dar delnu pridengti ausį, kad negirdėčiau įkyraus krebždesio.
Tačiau aš ne tik silpnai girdėjau krebždesį. Gana neblogai girdėjosi ir mano Matildos alsavimas, kas šiaip stebino - ji kvėpavo itin tyliai, o krebždesys - tas triukšmas gerokai garsesnis už jos šnopavimą.
Taigi, pragulėjau taip gal dešimt minučių, nei miegodamas, nei nemiegodamas. 

Ir staiga girdžiu žingsnius, tolstančius nuo lovos link sienos, kurioje krebždėjo tos bjaurybės. Nustebau, mat žmonos šnopavimas vis dar aiškiai girdėjosi šalia, o aš... na ką - aš vis dar buvau šalia jos.
Klausydamas žingsnių ir vos vos girgždančių grindų mintyse galėjau labai aiškiai įsivaizduoti, kurlink juda tas trečiasis žmogus, atsiradęs mūsų miegamajame.
Jis priėjo prie sienos, kur prieš dešimtį minučių krebždenau pirštais, ir staiga kambarį sudrebino gana stiprus smūgis į lentas. Greičiausiai į sieną trinktelėjo kumščiu.
Tau turėtų būti labai smalsu, kaip gi tas padaras atrodė, tačiau negaliu tau to papasakoti, nes per visą tą klausymosi laiką taip ir nepanorau ištraukti galvos iš po pagalvės, o mano akys buvo užmerktos. Keista, bet nebijojau, tik labai stebėjausi.
Name tebegyvename dviese, todėl trečio asmens pasirodymas mažų mažiausiai turėtų gąsdinti. Tačiau negąsdino...
Po minėto smūgio žingsniai ėmė artėti prie lovos. Supratau, kad jie artėja į mano pusę. Prisiartino visai šalia ir tada pajutau neįtikėtiną dalyką - akimirkai susvaigo visą kūną, lyg kažkas būtų atsigulęs į mane! Kai jausmas išblėso, vis dar neketinau atsimerkti, nors jausmas, kad name dar kažkas yra, pradingo. Tik iš po pagalvio labai aiškiai galėjau girdėti, kaip kitoje patalpoje, už dviejų durų, neramiai miaukia maža mūsų katytė, kuri paprastai naktimis tylėdavo.
Tai štai koks tas keistas įvykis, mano drauge. Iki pat žadintuvui suskambant gulėjau ir klausiausi savęs, lyg tas kažkas, tūnantis viduje, galėtų duoti atsakymą. Bet atsakymo nebuvo.

Jeigu kurie nors tavo pacientai yra jutę panašių dalykų, ir jeigu jums ten pavyko ką nors išsiaiškinti, leisk man žinoti. Noriu suprasti, ar esu saugus. Dar daugiau - ar yra saugi mano žmona.

Tai tiek. Neklausiu, kaip tau sekasi, nes tu visada man tai primeni pirma proga. Iki kito karto, lauksiu tavo atsakymo.

V.
2008-10-10 11:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-12-01 17:11
Natrix
Man užkliuvo 'laiškas', forma. Taip ir dvelkia kokiu XIX amžiaus romantiku, bet elektroninis...
Stilius irgi romantinį primena, tačiau iki galo neišbaigtas. Atrodo, kad pasakei, jog elektroninis tai laiškas, tačiau pamiršai laikmetį...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-28 12:08
Prisukamas
Prastai. Trūksta fantastikos ir šiaip nieko gero. Pliusas yra, jog šį rašinį perskaičiau vienu prisėdimu. Daugiau pliusų, lyg ir nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-17 22:18
Loke1
hm.. pažįstamas jausmas
išmokau nesiklausyti tamsoje
man tai wisada baisu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-14 22:10
Šaukštelis_Cukraus
patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-28 13:53
Weird Star
Jeigu norima kūrinį parašyti taip, kad jis atrodytų tarsi išplėštas iš dienoraščio lapo, tai dar nereiškia, kad galima rašyti paviršutiniškai. Suprantama, šio teksto "kabliukas" turėjo būti tai, kad autorius, kaip pats vėliau prisipažino, iš tiesų patyrė viską pats. Bet jei jau buvo nuspręsta viską paversti kūrinu, galbūt reikėjo įdėti daugiau darbo ir širdies? Turint omenyje kitus autoriaus darbus, šis atrodo prastai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-27 19:21
Up ir down
2.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-27 10:50
Assassin
Nu man tai visai patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-25 13:33
Aurimaz
Ką jūs čia bandot mane guosti... Ir taip aišku, kad total bullshit...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-24 21:52
viena skruzdėlė
na jo, neblogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-19 11:20
Darius 30
Mistika. Šiaip geras kūrinys, gražiai perteikta įtampa. O dar jei tai ir realus potyris buvo - tai šiurpoka...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-14 09:30
Fantomas Nemiga
Aurimai, tu čia pajuokavai, ane?
žinok geriau nejuokauk. kažkaip nejuokinga buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-11 14:44
Flax
Galėjai savo sapnui leisti truputi "pabręsti" :)

Autentika gerai, bet kūrinys gavosi kaip neišisivaikščiojęs vynas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 23:05
Valkas
Na, šiaip ar taip, sklandumo trūksta. Gan gražiai atrodytų mistinis prierašas "pagrįsta tikrais faktais", tik reikėtų jį kaip nors gražiai įpint.

O jei jau nori sužinot kas ten įvyko, pažiūrėk per teliką vakarais - ten kažkokia laida eina "Nepaaiškinami faktai" ar panašiai. Sužinosi kad tavo protėviai buvo senovės naurų šamanai, dabar jie susisiekė su Pilkaisiais iš Sirijaus A ir bando užvaldyt savo palikuonio kūną, kad pavergti pasaulį. Arba parašyk į "Valstiečių laikraščio" mistikos skyrelį (jei jis dar egzistuoja, senokai skaičiau), ten patyrę parainfraterašyzopsich-ologai pateiks dar keliasdešimt viena už kitą įtaigesnių versijų.

Bet jei klaustum manęs, sakyčiau kad prisisapnavo. Būna.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 22:46
zirzule
Nu, labai fain.
Įtikėtina.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 22:43
Aurimaz
Manau reikėtų šiek tiek paaiškinimų. Visų pirma, čia ne šiaip mintis, o tikras potyris, gerokai nustebinęs mane praeitą naktį. Dabar galvoju, kas aš toks - ezoterinio apreiškimo auka, šizofrenikas ar smegenų disfunkcijos auka :) Visiems trims variantams buvo sudarytos idealios sąlygos, jeigu tikėti ezoteriniais ir medicinos šaltiniais.
Visgi neatmetu galimybės, kad pirmą kartą gyvenime prisisapnavo itin realus sapnas, nes jo metu nejaučiau didelės baimės, lyg kažką žinodamas apie situaciją.
Maniau, kad parašydamas šį menką įvykį sulauksiu bent kažkokių paspėliojimų šiuo klausimu. Beje, pirmieji pasirodė ŽaliojŽolėj - ten mane šizofreniku išvadino :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 18:37
Valkas
Ech, atrodytų visiškai neatidirbta. Užplaukė noras, atsirado mintis, prisėdai ir parašei. Finito. O kaip iš tavęs, tikrai norėtųsi šiek tiek daugiau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 14:15
Flax
Gan spontaniskai parasei, ar ne? Vienu prisedimu? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 12:35
Jugo_Džiova
bus 3some :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-10 11:51
Plogutits 518
:)Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ma..ma viskas pagaugais nuvėja...ir..ir ..jau dabar bijau eit miegot.., o kas vakary tik bebus...tai tava žmonai..manau jau rimtai kapėc bus..su tokium vyrum..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą