Rašyk
Eilės (79402)
Fantastika (2351)
Esė (1606)
Proza (11110)
Vaikams (2742)
Slam (86)
English (1208)
Po polsku (380)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Manau, kad svetainėje reikėtų įvesti naują taisyklę - blokavimą už kitų vartotojų šmeižimą. Labai jau dažnai atsiranda nepatenkintųjų "valdžia", kritikais, gyvenimu, etc, kurie pradeda visiems aiškinti, kad tas ar anas nesilaiko taisyklių, užsiima kerštavimu, balsuoja subjektyviai, įžeidinėja kitus ir pan. Tačiau kai aš paprašau pateikti bent vieną faktą (žinutę, komentarą, dienoraščio įrašą - bet ką, fiksuotą raštu, o ne kažkieno vaizduotėje), tokie asmenys dažniausiai pradeda nusukinėti kalbą, aiškinti, kokia supuvusi sistema ir kaltinti, kad aš esu tariamai nusižengusių vartotojų draugė. Ir nepateikia nei vieno konkretaus fakto. (yra buvę ir išimčių, turiu pripažinti, tuos vartotojus gerbiu)

Konkretus pavyzdys. Drugelis7. Šis vartotojas staiga nusprendė, kad "Už nepagarbų elgesį su kitais vartotojais,įžeidinėjimus nebaudžiamas_idiotas" - citata iš vartotojo komentaro savo pačios dienoraštyje. Kai ši vartotoja manęs paklausė, kodėl _idiotas nėra drausminamas, iš karto nubėgau žiūrėti, ko jis jai prikalbėjo, kad imčiausi drausminimo. Deja, radau tiesiog eilinį dviejų rašyko vartotojų pokalbį. Gal jis ir keistokas, bet kas jame pažeistų taisykles, nematau. Štai, cituoju visą ir necenzūruotą:

_idiotas O, pasikalbam.
2010-07-05 14:42

drugelis7
labas, apie ka nori si karta pasikalbeti?
2010-07-05 14:54

_idiotas
Noriu paklaust, ar egzistuoja žymėtos žiedadulkės.
2010-07-05 14:56

drugelis7
O iš kur tu apie tai sumastei;D?
2010-07-05 15:06

drugelis7 Ar bitininkas esi ir mėgsti kopinėti medų?
2010-07-05 15:14

_idiotas
Ar bitininkas valgo medų?
2010-07-05 15:20

_idiotas
Man atrodo, čia klausimas, panašus į "ką geria karvės".
2010-07-05 15:20

_idiotas
Ką geria karvės? Pieną, ne?
2010-07-05 15:2

_idiotas
Neabejoju, kad jums - pieną :D
2010-07-05 15:21

drugelis7
Valgo
2010-07-05 15:22

drugelis7
Tu geri taip pat dar pieną:D.
2010-07-05 15:23

_idiotas
Apgailestauju, jūs nebūsit gerbiama dėl amžiaus.
2010-07-05 15:25

_idiotas
Į mano vertybių skalę tokia lygtis neįeina.
2010-07-05 15:25

_idiotas
Skrenda du drambliai, vienas raudonas, kitas į dešinę. Kiek sveria kilogramas obuolių, jeigu aukotume čirvų tūzą?
2010-07-05 15:26

drugelis7
Kam man šaldytuvas,jeigu aš rūkau:D
2010-07-05 15:28

drugelis7
Vincas Mykolaitis-Putinas rašė: „Aš pavydžiu bepročiams, kuriems, turbūt, viskas aišku ir kurių elgesio niekas nesistengia išaiškinti.“

Būti bepročiu, matyt, labai gerai, jei ne vienas rašytojas jau taip rašo... Bepročiai pastebi ir džiaugiasi tuo, ko paprastas eilinis žmogus nepastebi ir negali pastebėti, nes jo protas to nepripažįsta.

Beprotis yra tolygus vaikui, nes tik jie yra laimingi, kai aplink vien bėdos ir nelaimės. Tai − gyvenimo dovana...
Sąvoką beprotis (arba dar kitaip – idiotas) galima aiškinti įvairiai. Tai apibūdina kaip žmogų, dėl protinio atsilikimo beveik negebantį išmokti kalbėti ir mąstyti.

Emocinis gyvenimas apsiriboja primityviomis malonumo ir nepasitenkinimo reakcijomis. Štai Servanteso don Kichotą visi laikė idiotu. Jis gyveno savo sukurtame, fantastiniame pasaulyje, kuris buvo gerokai atitolęs nuo realybes.
2010-07-05 15:29

_idiotas
Žinot, kuo aš skiriuosi nuo bepročio?
2010-07-05 15:31

drugelis7
Nesisiskiri nuo bepročio,bet gal tau egzistuoja tau šios svetainės 1.4 Bendravimo tinklapyje normos ?
1.4.1. Visiems vartotojams galioja bendravimo etikos taisyklės (tolerancija, pagarba kitiems vartotojams, draugiškumas);

1.4.2. Už nepagarbų elgesį su kitais vartotojais, įžeidinėjimus, persekiojimą, bereikšmių žinučių siuntinėjimą ir kitų taisyklių nepaisymą administracija gali imtis sankcijų – vartotojas gali būti blokuojamas;
2010-07-05 15:36

_idiotas
Nuo bepročio aš skiriuosi tuo, kad aš ne beprotis. O jūs pasiskųskit, jei matot reikalą.
2010-07-05 15:39

Citatos pabaiga. Taip pokalbis ir baigėsi. Vienintelė vieta pokalbyje, kur galima prikibti prie _idioto yra ten, kur jis pasakė, kad drugelis7 nebus gerbiama dėl amžiaus. Turėkite omenyje, jis pasakė ne "bus negerbiama dėl amžiaus", o tik kad ji "nebus gerbiama dėl amžiaus". Aš štai irgi šioje svetainėje gerbiu žmones ne už tai, kiek jie užsirašo sau metų, o už kitus dalykus, tad šios žinutės nepagarba ar įžeidimu nelaikau (jei manote kitaip - laukiu nuomonių).
Kalbant apie visą pokalbį - bent jau man susidaro įspūdis, kad drugelis mielai ir noriai bendravo _idioto užduotu pokalbio stiliumi. Tikrai nepasakyčiau, kad ji reagavo kaip įžeistas, negerbiamas ar tiesiog nenorintis bendrauti su _idiotu žmogus. Tik pokalbio pabaigoje staiga pradėjo jam prikišinėti taisyklių pažeidinėjimus. Apie kuriuos vėliau rašė mano žinutėse. Šį susirašinėjimą irgi cituoju, kad parodyčiau, kaip vartotoja drugelis7 ėmė išsisukinėti vos paprašius nors kaip nors pagrįsti savo kaltinimus. Citatos pradžia:

drugelis7
Laba diena,
Norėčiau paklausti,ar visiems galioja:1.4. Bendravimo tinklapyje normos?
1.4.1. Visiems vartotojams galioja bendravimo etikos taisyklės (tolerancija, pagarba kitiems vartotojams, draugiškumas);

1.4.2. Už nepagarbų elgesį su kitais vartotojais, įžeidinėjimus, persekiojimą, bereikšmių žinučių siuntinėjimą ir kitų taisyklių nepaisymą administracija gali imtis sankcijų – vartotojas gali būti blokuojamas;
2010-07-05 15:38

ir vėl vilnelė piktas...
taip.
2010-07-05 15:39

drugelis7
O kodėl tai negalioja _idiotui ?Jis tas normas pažeidžia.Skaitykit zinutese mano ...Kaip tai suprast?
2010-07-05 15:47

ir vėl vilnelė piktas...
Atleiskite, bet kurias konkrečiai normas jis pažeidžia?

Kiek matau, _idiotas neperžengia jokių etikos normų. Įžeidinėjimų ir necenzūros nematau. Iš to, kad jūs noriai su juo bendraujate ir atsakinėjate, sprendžiu kad tai ir ne persekiojimas bei ne beprasmės žinutės. Tad nelabai suprantu, kokiu pagrindu jūs skundžiatės? Gal galite konkretizuoti?
2010-07-05 15:53

drugelis7
Dar karta pasitvirtino mano nuomone, kad siame tinklapyje nesilaikoma paprastu , zmogiskumo etikos normu.
2010-07-05 15:58

ir vėl vilnelė piktas...
Ar jūs galite pasakyti, kurios konkrečiai iš taisyklėse nurodytų normų buvo pažeistos?

Taisyklės galioja visiems vartotojams, tačiau jų pažeidimai turi būti realūs, o ne kažkieno išsigalvoti. Kaip jau sakiau, aš matau, kad jūs bendraujate su vartotoju _idiotas, bendravimas yra abipusis, visiškai cenzūrinis ir tik paskutinė žinutė nurodo, kad jūs šiuo bendravimu nepatenkinta. Jeigu jums nepatinka su juo kalbėtis - tai nesikalbėkite ir tiek. O jei tvirtinate, kad jis pažeidžia taisykles - tai pagrįskite savo tvirtinimą.
Kol kas gi, vietoj to, kad paremtumėte savo kaltinimus konkrečiais faktais, jūs ėmėte abstrakčiais teiginiais kaltinti visą sistemą.
2010-07-05 16:05

ir vėl vilnelė piktas...
Beje, viena iš šios svetainės taisyklių draudžia "spaminimą" - vienodų žinučių visiems vartotojams siuntinėjimą. Man regis, jūs bandote pažeisti šitą taisyklę.
2010-07-05 16:08 (
šita žinutė susijusi su tuo, kad pirmoji šio pokalbio žinutė copy - paste būdu atsirado dar pas keletą svetainės vartotojų - aut. past.)


drugelis7
Nieko aš nepažeidinėju,o kas pažeidinėja nebaudžiami...
2010-07-05 22:06

ir vėl vilnelė piktas...
Tuščias ir niekuo nepagrįstas žmogaus kaltinimas irgi yra etikos normų pažeidimas. Deja, už tai šioje svetainėje niekas nebaudžiamas, nors tikrai reikėtų.
2010-07-05 23:59


Citatos pabaiga.

Tai vat, mane jau užkniso. Kol viskuo nebūtu kaltino mane - žiūrėjau į tai pro pirštus. Tačiau kai kalba eina apie kitus vartotojus, tai tylėti nebesinori. Todėl ir manau, kad taisykles reikia papildyti - už nepagrįstus šios svetainės vartotojų kaltinimus įvairiais nebūtais dalykais taip pat reiktų blokuoti.
Tad kas už tai, kad blokuotume vartotoją drugelis7? (iš karto nuvilsiu - vartotojas nebus blokuotas vien dėl to, kad kol kas tokius veiksmus draudžiančios taisyklės nėra, o net ją sugalvojus - į praeitį taisyklės netaikomos, tačiau man įdomu, ar yra pritariančių mano nuomonei)



2010-07-06 00:43
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-09 16:39
Nepataisomas romantikas
Baikit tas rietenas pagaliau, bo jau užknisa. Man net nuo vaistų tapus agresyviu taip neveža pjautis kaip čia pjaunasi "kulturingi" žmonės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-09 16:33
vilnelė vėl
drugeli, ir vėl norite viską pradėti? gerai, pradedam.

jūsų niekas nepuolė. tai jūs užsipuolėte _idiotą, kad jis pažeidinėja taisykles. kadangi jūs mano namuose parašėte nusiskundimą, aš, savaime suprantama, pradėjau su jumis diskusiją. aš nemačiau jokių svetainės taisyklių pažeidimų, todėl paprašiau jus juos nurodyti. jūs to nesugebėjote, tik nesiliovėte kaltinti _idiotą be jokio pagrindo. dėl to aš tęsiau su jumis diskusiją. _idiotas joje nedalyvavo, jis jums neparašė nė vieno žodžio po to, kai jūs jį užsipuolėte. tad ne tik kad jūsų niekas nepuolė, bet aš bei idiotas su jumis vienu ir tuo pačiu metu nebendravo - pirma bendravo jis, paskui - aš.

taip kad jūs, drugeli, vėl užsiimate šmeižtu.  maniau, šis klausimas jau išbaigtas, kadangi paskutinėm žinutėm jūs jau prabilote apie atsiprašymą. deja, klydau - jūs ir toliau ketinate tęsti ta pačia nata.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-09 16:26
drugelis7
Matai ir vėl vilnelė piktas herojus -idioto advokatė.
Argi gražu buvo dviems prieš vieną pulti:D?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-08 19:01
Realistix
Jūs gal neturit ką veikt? Taigi vasara, apie atostogas galvokit, o ne apie blokavimus ir barnius. O drugelis7 su _idiotu patys kaip nors išsiaiškins.
Tik manau, kad nereikia karščiuotis ir drastiškų veiksmų iš karto imtis.
Čia geranoriškas patarimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-07 23:11
Melynuke
Man suprantama, kad žmonės kuria ir nori savo darbus parodyti kitiems, sulaukti kritikos, bet bartis internetinėje erdvėje ir bandyti iš pagrindų keisti tvarką. Gal tik man, bet atrodo per sunku ir nereikalinga. Aš, kaip asmuo nežinantis situacijos, nešališkai matau, kad drugelis7 yra piktas ir drumsčia ramybę, taip pat iš ginčo išlošia populiarumo sau. Perskaičiusi pateiktą dialogą išsigandau. Jei už tokius pokalbius jau blokuot reikia, tai mane gali ištrint, nes aš ekspresyviau emocijas reiškiu. Skaičiau tuos pokalbius ir vis tiek nesupratau kame tragedija.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-07 00:32
vilnelė vėl
o kerštauti man turėtumėte už ką? už tai kad atskleidžiau jūsų tikrąjį veidą? ar už tai, kad nebūsite blokuota? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-07 00:26
drugelis7
Oj,jūs administracija ,daug ko nežinot...Bet tiek to...
Aš tikrai nekerštausiu,kaip jūs darotear iš manęs to laukiat-galit miegoti ramūs...
Karštos žarijos jau sukrautos ant galvų:)...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 21:03
Vydė Brėkšta
Kaltinti nebūtais dalykais yra visiškas absurdas, deja, tiesa, jog tai pasitaiko, gal iš pavydo, gal dar iš kokios dingsties, ne man nuspręsti. Šįkart pritariu Vilnelės nuomonei, tik gal nereiktų iš karto blokuoti, čiakaip su darbinėm nuodaudom, pirma pvz. apribojimas rašyti kitiems vartotojams, vėliau gal ir blokavimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 19:36
Čia ne Aš
Koks įdomus "linksniavimas" :)

Kuo daugiau nuobaudų, ir kuo griežtesnių, ypač blokavimų... Taip sakant "dezinfekcija" būtina. Turi likti tik "grynuoliai" . kol koks nors vaikėzas pasakys "o karalius tai - nuogas" :);)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 15:44
Miracheso
boba iš ratų - ratams lengviau...
o gal įmanoma padaryti taip, kad kiekvienas, užsiregistravęs rasyk.lt, turėtų galimybę pats blokuoti kažkurį iš "kūrėjų" (na, tipo, pažymėti varnele kokį drugelį ar kundalinę ir nematyti jų kūrinių, komentarų, dienoraščių ir t.t.)?..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 14:56
vilnelė vėl
Etiškai pasielgtumėte atsiimdama išgalvotus kaltinimus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 14:52
drugelis7
Etiškai pasielgsiu-duosiu jums visiems... kelią.Jau daugiau manęs nebeišprovokuosite...
Dėkinga už pamoką:)...
Sėkmės:)...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 13:23
vilnelė vėl
Miracheso, puikus jūsų pasiūlymas. Deja, niekas nesutiks su juo įgyvendinimu :)

Drugeli, vėl užsiimate šmeižtu? Gal galite nurodyti, kur ir ko aš reikalavau išeiti iš rašyko?  
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 13:02
drugelis7
Aš nepritariu Miracheso,nes jeigu ištrintų vartotojus,kurie nesurenka daugiau nei 2,
liktų vartotojų tik manau trečdalis.Nes ranka ranką plauna...
vilnelei....,taip pat nepritariu,nes jie nori su manim ir su kitasi, panašiais, susidoroti.Net reiklauja išeiti(teko skityti)iš rašyk'o...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 12:35
Miracheso
o nakui tas mėgavimasis "labiau išmanančio" role ir betikslių aistrų eskalavimas??? duokit durniukams kelią (nes jų čia daugiausia) arba ištrinkit vartotojus, kurių kūriniai nesurenka daugiau nei 2.  pys.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-06 10:14
Valkas
Blokuot Drugelio nereikia, manau ji ir pati po kurio laiko susigaudys. Jei nebandys kabintis į principus ir nebus nepagrįstai užsispyrusi (labai tikiuosi).

Kiek pastebėjau, _idiotui su kuo nors užmezgus panašų pokalbį, jį labai lengva nutraukti. Ne piktybiškas tas žmogus - po prašymo atsikabinti daugiau neberašinėja. Tačiau ne visi taip elgiasi, kai kurie provokuoja, kiti - provokuoja provokuojančius, todėl kažkokias sankcijas vis dėl to reikėtų įvesti. Ne itin griežtas, tačiau suformuluotas taip, kad nekiltų bereikalingų klausimų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (1)
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą