Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kai mėlyno gaublio savininkas Dzeusas pirmą kartą suvokė, jog tik jam vienam priklauso visa šita velniava, tai griebėsi už galvos ir nubėgo saulėlydžio pusėn. Šalia sėdėjęs debesų pilių architektas Dionisas tik palingavo galva ir toliau sau skaitė kažkokį  straipsnį iš seno sukiužusio laikraščio. Jis ir pats nežinojo ,kas tai per straipsnis, nes nemokėjo itališkai.
  - Ar mano katinas čia neprabėgo?- čiupusi vyriškį už rankos sušnabždėjo Atėnė visiškai žilais plaukais ir kaulėtomis rankomis.
  - Mieloji, jūs neturite katino, juk jau sakiau jums tai prieš keletą minučių, netrukdykite, aš skaitau,-maloniai atsakė Dionisas.
  - Žino mat jis .. turiu .. neturiu. Pats skaito laikraštį laikydamas atvirkščiai,- burbtelėjo moteris ir besilaikydama sienos nuslinko tolyn.
      Pirmą kartą architektas pasijuto taip kvailai. Juk iš tiesų: laikraštį jis laikė apvertęs aukštyn kojom! Tačiau dar kvailiau pasijuto mėlyno gaublio savininkas, kada atsitrenkęs kakta suprato, kad jo saulėlydis tik nupieštas ( ir tai nevykusiai). Žmogysta klestelėjo ant žemės ir ilgai žiūrėjo į tą butaforinį saulėlydį:
      - Dionisai, ar tau niekada nėra pasirodę, kad tavo pasaulis netikras?
      - O koks?-pagaliau padėjęs laikraštį paklausė šis.
      - Na, netikras, pieštinis, lipdytas iš atskirų detalių, iš molio, stiklo dulkelių, visokio nereikalingo šlamšto.
      - Tik tada kai sumaišiau piliules pasaulis byrėjo trupiniais po mano kojom, o aš maniau, kad sninga.
        - Ne, visai ne tai turiu galvoje. Anksčiau, kai dar buvai sveikas. Kai dar nebuvome nei karto susitikę.
        - Ne, neatrodė, niekada apie tai negalvojau. Nors dabar manau, kad tu teisus, bet ar čia kas keisto?
        - Nežinau, bet man baisu. Kaip manai, jei pasaulis tikrai būtų kažkieno nulipdytas, ar mes tai suprastume?
        - O koks turėtų būti tikrasis pasaulis? Nenulipdytas?
        - Tikrajame viskas būtų tikra. Net šitas prakeiktas saulėlydis, kurį aš visada maniau esant tikru. Tikrajame aš dabar negulėčiau čia su praskelta kakta, o tu neskaitytum prancūziško laikraščio manydamas, kad parašyta itališkai. Supranti?
          Pro bekalbančius žmones prarieda Kalipsė, ji žaidžia akmenį. Dionisas su Dzeusu trumpam įsispokso į ją. Žiūri tol, kol ši dingsta iš akiračio kitame koridoriaus gale.
          - Ar tu buvai ten?- baugščiai paklausia Dionisas.
          - Ne, mums ten negalima. Bet, žinai ką, man atrodo, kad ten gali būti tikras pasaulis. To koridoriaus gale.
          - Kodėl mes niekuomet ten neiname? Kodėl mūsų neleidžia?
          - Gal mes niekada neklausėme? Gal mes nenorime į tikrą pasaulį?
          - Aš tai noriu, bet truputį bijau. O jei ten niekas neduos mažų šokoladukų sekmadienio popietėmis?
            - Bet ten mes galbūt pagaliau pamatysime tikrą saulėlydį.
            Kelionei į tikrąjį pasaulį šie du bepročiai ruošėsi keletą savaičių. Galiausiai vieną dieną ryžosi eiti tamsiu koridoriumi, kaip ir kiekvienas kvailas žemės gyventojas uždavinėdami sau klausimaą'kas gi bus kelio gale?'. Jų didžiai nuostabai kelio gale nieko nebuvo. Visiškai nieko.
            - J.Meko pjesėje 'Pati pradžių pradžia' kelio gale bent jau kiškio buvo būta ir spirų palikta ...,- nusivylęs pravirko Dzeusas. 
2003-05-17 01:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą