Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mano draugas šventė savo sutuoktuvių dešimtmetį. Susirinkome visi seni bičiuliai užsakytoje kavinutėje, šnekučiavomės, šokome, dovanas įteikinėjome jaunavedžiams, dainavome truputį. Ant sienos projektorius suko aštuoniasdešimtųjų klipus. Girgždanti juosta manyje -  akyse prasisuko mano gyvenimo  filmas, mano jaunystė.
Per liemenį apkabinau savo buvusią kursiokę Jolitą – visų švelniai ir draugiškai Jolituku vadinamą.
Spurdėjo jos raumenėliai mano rankose, malonūs buvo liesti, glostyti per atlasinę suknelę.
Taip graudu pasidarė, kad ne savo moters liemenį laikau, kad fotografijas, kurias jums galėčiau parodyti, yra ne apie tai, kaip su šeima kepame šašlykus, kaip ketčiupe pirštus mirkome, paskui  laižome, o sode augančių, mūsų skiepytų obelaičių lapai lenda į burną. Nuotraukos, kurias galėčiau parodyti - ir ne apie estafetes, kur savi, stiprūs, vikrūs ir  drąsūs vaikai užfiksuoti: dar įšilusiais veidais, akutėmis žibančiomis...
Štai, kodak paper, 13x18. Čia aš, prie raudonųjų serbentų krūmo, čia su bendradarbiais, čia – su mamute savo, naujo virtuvės baldų komplekto.
Jolitukas išsinėrė iš rankų: širdį lyg kas aštriausia adžnika būtų įtrynę, prieš plauką paglostę.
Įsipyliau truputėlį  saldaus „Damų“ likerio, kavos balintos, šakočio gabalėlį įsidėjau. Prieš mane sėdintis vyras – maždaug virš keturiasdešimties, maždaug  mano metų – mirktelėjo akį. Per visą sieną nusidriekė vaivorykštė, išsilankstė iš baltučio kabrioleto. Vyro rankose atsirado kortų kaladė, kuri taip judėjo, mainėsi, lyg Jolituko liemuo gundytų. Tada ir prisiminiau – draugas buvo minėjęs, pasakojęs apie savo žmonos pusbrolį, kuris su kortomis nesiskiria, daug triukų, fokusų moka.
Atsisėdome atokiai. Dviem pirštais sužnybiau tūzus – stipriai stipriai laikiau juos. Nieko nesuprantu: pirštuose atsirado keturi karaliai. Būgnų valetas sužvangino kalaviju kitapus stalo. Vaivorykštė susivyniojo į kabrioletą. Klipą keitė klipas – dvi brunetės laku purškėsi plaukus ir judėjo.
Iš ausies vyras man Pikų damą ištraukė.
Ar ne Jolituko sumuštinis čia tėškėsi į žemę? Ne jaunavedžių taurės skilo pusiau?
Klipe judančios brunetės nusivalė makiažą ir užsidarė į spintą.
Tąkart man gimė dukrelė: graži, juodbruva, tik nelinksma tokia. Kaip supratau vėliau – ligoniukė.
Jos draugės, būdavo, linksmos, mezga, gražiai skalbia, lipdukais mainosi, o ji - vis tai galvytę, tai pilvelį suėmusi virkauja.
- Pikuole, - tada įpykęs ją subariau, kai nugirdau bjauriai telefonu besikeiksinčią, - kas gi taip kalba? Ne mužikė juk tu.
Dukrytė tada nusišaipė, pamenu, piktai susijuokė ir sviedė seną vazą. Sviedė ir telefoną, išsinėrė iš savo tamsių džinsų, susidraskė visus auskarus. Juos irgi sviedė. Ir tada supratau – gyvatę užantyje sušildžiau. Širdis mano lyg senas kabrioletas, lyg į šiukšlyną būtų nusviesta pikčiausios rankos.
„Damų „ likerio butelis stovi puspilnis, nugertas tik tiek, kiek tada nugėriau – pusę kaklelio.
2006-01-03 22:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-25 04:22
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
perskaitšeu dar kartą. ant surfeiso.lt. blemba nugi vėl grįžtu prie nuomonės kad labai geras čia yra. man patinka tas siužeto (lyg čia būtų koks nors siužetas) kadrilis. nu tas dalykas, kad pradėjus apie draugą baigiasi kalvadosu. iš tikro tai labai stipru. ']
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-11 16:23
Svetlana Ryžikova
:)))
PZDC. As negaliu. NR. vienas yra Jolitukas ir shashlykai ir kabrioletas kechupuotas, chiut neapsimyzhau. o toliau ka galiu pasakyt. geras ir visai nemaishalyne, viskas aishku kaip diena ir graudu ir absurdo bombioshkes. vaiva blexa toks tobulas cinis nu chia reikia sugebet siurealizma toki sumegzt su tipishku lievu rashymo stilium apie mishchionishkus dzhiaugsmus. naujas virtuves kombainas tau. ir tukstantis buchiuku.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-11 13:25
Nendrelė
jolitukas... che che . blyn ent graudu pasidarre. pagailo to kabrioleto...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-11 13:07
justickis
Truputį maišalynė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-08 21:13
Juzė Erelickas
Damų pikas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-05 21:15
algimas
Malonia šypseną kelia šis sakinys;)
..."
Spurdėjo jos raumenėliai mano rankose, malonūs buvo liesti, glostyti per atlasinę suknelę.
"...
Geras
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-04 14:11
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
tai čia apie valetus istorija, ane? jie tokie nulakuoti vis būna ir su mažais skydukais apvalainais, lyg nuo ko gintųsi. ne taip kaip karaliai. tie tai skydus rimtus turi, nes iš tikro yra nuo ko gintis ir dar kalavijus karaliai, berods, atvirais ašmenais laiko. nu bet tos damos tai išvis -- nelaiko jokios kritikos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-04 13:54
M0NTĖ
hm, gana subtiliai slysti tuo pasąmoniniu lygmeniu, miela skaityti - nenuobodu, gan jautriai pinama realybė su virtualybe, nors yra kelios abejotinos duobelės, na bet - šiukšlių dėžė, vadinas - nebaigta:) 5
Pikuolė ar PYkuolė? ar čia žaidei fonetiškai? Na, tokioje realybėje, gal tai visai įdomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-04 02:32
linas kranau kranauskas
tu kirvoboica man kazkoks keista/s
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-03 23:06
kambariai
:))) aha, grynai is gero (gyvenimo paumeja) : nuo likeriuko, kavutes.
aciu, kirvoboica, uz eseistinius svarstinius - raidziu tvarscius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-03 22:53
Kirvoboica
gyventi gera, o gerai gyventi dar geriau... bet gyventi paprastai... va čia tai fokusas, kortom tokį damom iš pirštų neišmušt. O sielos ligos... jos tikrai baisesnės už kūno... bet ar ne iš „ per gero gyvenimo“ jos paūmėja...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą