Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ramybės nedavė nepastovūs, bet kaip skustuvas aštrūs prisiminimai. Ilgesys man – akyse įrėžtas. Nepastoviame pusiau sapne jau kelintą kartą kritau į jos angą, lengvame senos plokštelės fone girdėjau duslų jaudinančios putliakrūtės merginos balsą . Ji gulėjo išskėstomis rankomis ir kojomis. Ilsėjosi. Aš švelniai kasiau jos pilvuką, visai taip, kaip tai dariau savo numylėtajai, kuri visada mane traukė savo žaismingumu ir nerūpestingumu. Jos nebylios mintys, žodžiai bei žvilgsnis buvo lyg baltos gležnos gėlės, kurias ji nedrąsiai dalino gražiausio žydėjimo metais. Ta erotiškai kukli mergina!..
Taikiklio okuliare vienas kitą keitė mašinų ratų vėžės ir nepažįstami žmonių veidai. Aplinka tirpo rūke, ir akyse vis atsiverdavo begalinė sniego baltumo tuštuma, vis primindama man ją dėvinčią aksiominę bliuzelę su, kaip visuomet, gundančio ilgio dekoltė apie kaklą.
Visoje šitoje dienos bereikšmėje erzelynėje, pilkame bei niūriame didelio miesto fone, nuo soboro, per dūmelį, maždaug už pusantro šimto metrų, buvo matyti tamsus besikūprinančio žmogaus siluetas. Nejaugi tai jis. Pasitikslinu per binoklį. Taip, tai jis: mano taikinys. Nedvejodamas tvirtai įremiu Dragunovo snaiperio šautuvo buožę į išorinę menties ataugą. Nusitaikau. Taikiklyje - senyvo amžiaus, vidutinio ūgio liesokas vyrukas, kurio įdegusiame nejudriame veide švietė išblukę balti antakiai. Ką aš darau? Atpalaiduoju rankas, prisuku duslintuvą, nusiimu ausinę kepurę: noriu girdėti, ar bent geriau įsivaizduoti, jo agonijos klyksmus. Vėl nusitaikau, šįkart rimtai. Tylus šūvis nugriaudi, kai senuolis sustoja prie katalikiško namo gyvatvorės, norėdamas prisidegti kubietišką cigarą. Kulka kiaurai perskrodžia abi kojas: dešiniosios girnelę ir kliudo kairiosios blauzdikaulio viršutinę dalį. Viena kulka – dvigubai didesnis, bet nepribaigiantis skausmas…
Akinantis blyksnis: vėl ji lyg vaiduoklis išnyra mano pasąmonės gelmėse. Tiesiog iki deginančio karščio žarijomis nuklotu grindiniu ji, ugninėm plevenančiom garbanom, atkakliai suka ratus per bemiegį, iki raudonio įkaitusį, karcerį. Jos nuožmaus pykčio, grynos neapykantos ir tyro stingdančio liūdesio žvilgsnis nustelbia mane į neaiškią erdvę…
Palaukite, kur aš? Gerai įsiklausius, išgirdau plevenančius ant medžių rudeninius lapus. Mušė šaltas prakaitas – kažkodėl nejaučiau kojų. Prasimerkęs užklumpu save begulintį ant šalto pilko asfalto, nedidelio katalikiško vienaaukščio namo priekiemyje. Šįkart nesikankinsiu klausimais ir leisiu sąmonei tekėti ramiai. Laikas, atrodo, sustojo. Dar akimirka, ir mes būsime kartu.
Nebylus žudikas pasiunčia antrą preciziškai tikslų šūvį į pakaušį.
2005-10-24 17:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-06 23:48
active contacts
negerai toj vietoj, kur šūvis nugriaudi, kai senolis (ne "senuolis") sustoja... nors logiškai ir viskas tvarkoj - bet vistiek pirmas įspūdis toks, kad šūvis nugriaudėjo, tada, kulkai sukantis graižtu ir lekiant į šviesą šautuvo vamzdžio gale, senolis sustoja, išsitraukia cigarą.. nu čia taip, čia tik mano įspūdis, gal kitiem ši vieta neužkliuvo.
bendras reikalas yra visgi poshlostj, bet nebloga poshlostj. šitas man labiausiai patiko iš tavo kūrinių. tiesa, vėlgi,daug egoizmo tekste.

---
priešingai nei ir kiti, man ta moteris tokia, nu nežinau. :) putliakrūtė ir išskėstom rankom ir kojom? na nebent labai aukštos kokybės latekso ir su integruota pašildymo iki 36,6 sistema. :/
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-27 16:15
ir kiti
jei tikslus, tai preciziškai. jei cigaras, tai kubietiškas.
jei ne maxima, tai soboras. ...

moteris išties įsimintina.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-26 18:49
Paschendale
Kažkoks totalus dresiruotų beždionių, mokančių spausdinti ir ėsti šūdą, pasirodymas antpodiumo.
Nerealu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-25 23:17
_I_
_I_
Oj, į mentės ataugą. Bet tai, kažkoks invalidumas čia truputį gaunasi. Nors gal ir klystu. Juk niekad nelaikiau rankose medžioklinio šautuvo... Nors gal snaiperio patrankos laikomos kažkaip kitaip?
Ir, apskiritai, kai nėra apie ką daugiau rašyti, tai rašoma taip. Ai, menininkai, jūs meninkai. Literatai didieji.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-25 20:20
baklazanow
Įsivaizduok mentė, įsivaizduok, kaip ji šakojasi viršum į mažą ataugą, ten yra taip vadinama mentės petinė atauga(kurią aš pavadinau mentės išorine atauga), po kuria yra sąnarys>didžioji šiurkštuma>žastikaulio galvutė>žastikaulis, o nuožulniai ji  jungiasi su mentės dyglys (žinoma į krutinės pusę).
Tikuosi nepasirodžiau, kad žinau daugiau, nei žinau(?). Vis dėlto aš juk ne anatomijos žinovas, kai
"hey", o žinau tik virš šimto pagrindinių kaulų, kurių man prireikia piešiant...
...
tiek daug butu rases teisus zmogus?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-25 18:17
Paschendale
Linas Nereikia-> Išties smagūs pasakojimai apie jūsų mamą...lol(vert.Laughing Out Loud; jei kartais kas nežino)…
Reiktų įkurti kokį snobų kultą, kur rinktųsi savanoriai-šešto lygio vartotojai; ten jie galėtų sėkmingai ginčytis apie pasaulio esmę, juodųjų skylių kilmę, sentencijos “pakarti negalima pasigailėti” skyrybą, tyrinėtų žmogaus anatomiją sau lupdami odą arba tiesiog švaistytųsi tokiais nesuprantamais tekstais, kaip šis:
Kaip žinote, struktūralizmas – tai tik užsimaskavęs neokantizmas. Be abejo, jūs tuoj paklausite: o kurgi transcendentinis subjektas? Sutinku, gal tai ir ne subjektas, bet transcendentinis – tai jau tikrai. Ir aš jus klausiu: argi kultūros istorija neišvengiamai nėra struktūralizmo hėgelizacija? Nepaisant nė antihumanistinio posūkio? Ir dar – visai nereikalinga?
Geras, ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-25 14:53
Tomas Marcinkevičius
:DD

Neblogas. Tikrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-25 02:10
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
jei jau apie menties ataugas kalbėti tai norint ką nors įremti į jas tektų nusilaužti sprandą. bo jos kaip ir pati mentis turėtų būti nugaroje. ai bet čia turbūt nesvarbu tikslumas. kaip ir pasakyme "taikinio okuliaras", o kodėl ne "taikinio pensnė"? belieka atpalaidavus rankas persišauti sau abi kojas ties katalikišku (?) namu. aš tai žinau anekdotą kaip boba nukarusiais papais norėjo nusižudyti šūviu į širdį, bet liko šluba, nes kažkas jai sakė, kad širdis yra du pirštai po krūtine. geras?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-24 20:05
Paschendale
Kaulus dėstysiu vard. linksniu, kad nepagalvotum, kad moku linksniuoti žodžius, gerai?
Įsivaizduok mentė, įsivaizduok, kaip ji šakojasi viršum į mažą ataugą, ten yra taip vadinama mentės petinė atauga(kurią aš pavadinau mentės išorine atauga), po kuria yra sąnarys>didžioji šiurkštuma>žastikaulio galvutė>žastikaulis, o nuožulniai ji  jungiasi su mentės dyglys (žinoma į krutinės pusę).
Tikuosi nepasirodžiau, kad žinau daugiau, nei žinau(?). Vis dėlto aš juk ne anatomijos žinovas, kai
"hey", o žinau tik virš šimto pagrindinių kaulų, kurių man prireikia piešiant...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-24 19:35
baklazanow
išorinę menties ataugą- nejau tokia yra? pamenu kolkas tik dygline atauga...kazkaip kliuna menkniekiai..kai nori parodyti, kad zinai daugiau nei zinai..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-24 17:26
Tomas Marcinkevičius
Būtų iš tiesų nuostabu, bet tas žudikas neįsipaišo ir verčia kūrinį panašiu į "Bondinio" romano ištrauką. Dalis apie moterį - nuostabi, nepakartojama ir t.t.

A.P.: Šaunuolis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą