Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Už lango pusto. Skirtingai nei tu, aš negalvoju apie vietą kurioje gyvenu. Ant balto namo sienos kabo raudonas namo numeris, ir tiek. Namai. Iš virtuvės sklinda maisto kvapas. Nesu gurmanė, bet žaviuosi žmonėmis, kurie mėgsta gaminti.
Sninga tamsoje. Tu  vis kalbi, kalbi, kalbi... Užsimerkęs.
      Pasakoji: tvenkinys apžėlęs krūmais. Medinis tiltukas. Praskečiu šakas ir matau nuogą moterį, juodais, žemę siekiančiais, plaukais ir trumpom raudonom kojinaitėm. Ji lieja sau ant šlaunų vandenį. Lėtai, ritmingai, nesivaržydama ir nekreipdama į mane nė menkiausio dėmesio. Vanduo ramus, o dangus apniukęs.
      Paleidžiu šakas ir nueinu. Širdis plaka tarsi pašėlusi, kalbi užsimerkęs. Susigaunu į pievas nuklydusį arklį, ir joju. Lyg tai namo. Vėjas kyla iš už horizonto ir regimai vis artėja. Atsigręžęs matau, kaip jo šuorai jau šiaušia tuos krūmus.
      Bet negrįžtu. Joju. Namo. Kažkodėl mane staiga apsupa rūkas. Arklys tarsi įbestas sustoja vidury laukų - maža vėlelė rožine suknele mindžikuoja priešais... Ir vėl nieko. Rūkas.
      Ir aš užsimerkiu. Pro blakstienas vis dar klausaus, vis dar girdžiu tavo balsą. Pasakoji nesustodamas. Mikčiodamas. Nustembu, kad mikčioji. Bet ne... Tu jau visiškai miegi...
      Glostau tavo plaukus. Tamsius, besigarbanojančius. Tavo beveik išnykę žodžiai persipina su mano mintimis... Jei būčiau Froidas, tai... Bet esu tas tavo “namo”.

      Ką man daryti? Žiūriu į lubas.  Jau senokai užminiau dvylika norų, o kambaryje auginu drugelį. Kasmet, kai atšyla, vieną išleidžiu į pasaulį. Štai ir dabar kokonas kabo palubėje. Nieko nedarau. Tik žinau, kad jis ten. Mano noras. Gerai žinau,  kad išsiris didelis gražus ir spalvotas drugys. Laukiu.
      Nejučia užsnūstu, užliuliuota tavo murmesio. Nepamenu savo sapnų. Gal dėl to, kad aš turiu savo norus. Savo drugelius.
      Paryčiais lūpomis paliečiu tavo skruostą, ir išeinu. Noriu būti toliau nuo tavo sapno ir arčiau savo svajonės.
      Lipdama laiptais kažkodėl pamanau, kad auksaplaukis perukas kiekvieną daro panašų į angelą. Gal tai kokia sapno nuotrupa? Gailiuosi, kad neprisimenu.
      Einu į baseiną. Nešuosi tik maudymosi kostiumėlį ir rankšluostį.
Prikandu lūpą ir susikaupiu. Tik neseniai pradėjau mokytis plaukti, bet jau nebegaliu be to. Vanduo pasidarė man būtinas. Kaip oras. Be jo neišgyvenčiau.
      Mėnesio pabaigoje pradėsiu lankyti jogos kursus. Vėl prikandu lūpą ir šokteliu į viršų. Toks juokingas šuoliukas, kai pakyli nuo žemės ir ore sukryžiuoji kojas. Man linksma. Taip, man linksma.
      Paskui į darbą.
      Paskui į parduotuvę.
      Paskui namo.
      Prie namų mane pasitinka šlapias, ka tik išmaudytas, kvepiantis ramunėlėmis šuo. Nors dar tik kovo pradžia ir gerokai spaudžia šaltukas.  Pažvelgiu į jo rudas akis ir leidžiu lyžtelti skruostą. Neimu bartis, kam išleidai šlapią. Šypsausi... Jis mane myli. Jam šalta. Jis virpa, bet vis tiek mane myli. Gerai, kad išmaudei, sakau.

      Štai ir vėl naujas rytas. Kažkur skaičiau, kad pirštai simbolizuoja gyvenimo smulkmenas. Sukišu pirštus sau į plaukus ir pakedenu. Vis dar esu arti tavo sapno. Tu vis dar miegi atmetęs savo juodaplaukę galvą, pilną sapnų, kuriuose kaštonai žydi našlaitėmis.
      Keliuosi. Šypteliu, nusižiovauju ir primenu sau, kad šiandien juk šeštadienis. Niekur nereikia eiti. Pasitaisau arbatos ir vėl įsliuogiu į lovą. Jauku. Už lango vis dar pusto.
      Miegok.
2005-03-07 06:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-06 22:44
palėpės pelytė
puikus.. Net kazkaip linksmiau pasijutau perskaicius :) Jei galeciau balsuoti skirciau 4.87 :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-09 23:05
pasiu
zavu!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-14 12:49
dilvass
Nebesikartosiu.5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-12 11:57
Eva Jota
Dekui uz komentara ! Cia pora dieneliu nepriejau prie kompo, tad rasau siek tiek paveluotai. Labai dziaugiuos, kad perskaitei mano kurini ir  parasei. Tie zodziai apie kurinio kokona labai taiklus :) ....o drugelis dar neissirites, jo tik laukiama, jis tik nujauciamas. Gal todel apie ji tik tiek, tik uzuomina. Mat, net nesusimasciau...
Bet kogero tu teisus :) Aciukas uz pastebejima !!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-10 07:52
justickis
Nor kūrinys užburiantis, baisiai gražiai įtraukiantis, tikrai puikiai suręstas, tačiau vis dėlto nenuoseklus, yra atsietų minčių, o ir tas drugelis... nėra jo persipynusio, įsipynusio į kūrinio kokoną, kas kad jį pamini vieną er net kelis kartus. Taigi trūksta tos vienaplanės kūrinio slinkties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-09 10:51
Paparacė
Labai gražiai paišai tuos vaizdus,emocingas,moteriškas kūrinėlis.
Dailus,nugludintas kaip akmenukas,išmestas iš jūros.
Švelniai virpantis,romantiškas....
Labas raminantis,geras stilius...
Žodžiu,puikiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-09 00:52
čiunga čianga
labai mergaitiškas. gali būti, kad tai yra gerai. o kartais kūriniui nesinori priskirti lyties:)

skaityt tikrai malonu. bet gal dėl to, kad labai lengva;)

ir šilta ir oras. vanduo. jutiminis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-08 21:36
Dara
idomus.. toks melancholiskai ramus ir keistas, bet smagus skaityti ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-08 11:44
Ramute Saule
...toks meditacinis...  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 22:01
M0NTĖ
Įdomu, ar tų drugelių bus dvylika, kaip ir norų?:) O kas po dvylikos metų? Girdėjau, yra toks šamaniškas prietaisas - sapnų gaudytojas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 21:36
Švelnus Jungas
Dar pagalvojau: šis kūrinys yra kokonas. Dar neišsiritęs, tarytum snaudžiantis drugelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 21:34
Švelnus Jungas
Jaukus. Šiek tiek primena sapno ar pusiaumiegos būseną. Šiek tiek kambarinis. Vis dėlto - žemiško, motiniško lygmens. Gražus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 21:21
va va va
nuostabus kūrinys. kasdienybė ir sapnai - puiku. iš tiesų nuostabūs kontrastai. nors ir pakankamai skaudžia tema...

iškart į mėgstamiausius. be kalbų. beje, jo įvertinimas visiškai neatitinka tikros kūrinio vertės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 21:00
Suglumes
Liūdnas.
Nebloga vieta: "Jau senokai užminiau dvylika norų, o kambaryje auginu drugelį." Priešingybė. Man tokios patinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 17:41
Rapolas Pagalvė
Šiltut šiltutėlis, tačiau, vietomis toks kirstinis-eilėraštinis ritmas, kad ir ties:

"Ant balto namo sienos kabo raudonas namo numeris, ir tiek. Namai. Iš virtuvės sklinda maisto kvapas. Nesu gurmanė, bet žaviuosi žmonėmis, kurie mėgsta gaminti.
Sninga tamsoje. Tu  vis kalbi, kalbi, kalbi... Užsimerkęs."

Per staigūs taškai, smegenys nori kažkokio nuoseklesnio dėstymo vietomis... Na, bet turinys kaip man miego žmogui Pagalvei patiko :) bet ai: 5 :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 13:46
Mari Poisson
Nuostabus kantrastas. Buiki israiska. Sveikinu. Man atrodo, tai "rimciausias" Tavo darbas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 11:06
justlife
ramybė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 08:50
Zeta Drugelis
Grazu. Taip tai pavadinimas suintrigavo (zinai, ta savimeile...), bet ir pats tekstas vertas demesio. Jei ismes, dek i dienorasti arba parasyk si kurini i laiska zmogui, kuriam sakai "Miegok". =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-06 22:44
palėpės pelytė
puikus.. Net kazkaip linksmiau pasijutau perskaicius :) Jei galeciau balsuoti skirciau 4.87 :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-09 23:05
pasiu
zavu!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą