Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kodėl aš nerašau laiškų? Klausimas nėra iš maloniųjų. Anglija tokia šalis, kad rašyti joje gali nebent Šekspyras arba Dikensas. Gal dar vieną kitą pavardę galima paminėti.
Tiesiog šioje šalyje niekas nevyksta. Iš pažiūros lyg tai kažkas juda kruta, lyg ir matosi kažkoks bruzdesys, bet ištikrųjų tas įspūdis yra apgaulingas. Viskas yra beviltiškai sustingę, sustabarėję, suakmenėję, tikėtis kokių nors įžvelgiamų pokyčių yra tuščias reikalas.
Rodos, tik atvažiavęs imsiesi kokios nors veiklos, kažką apčiuopiamo nuveiksi, kažką pakeisi, kažkuo papuoši šią amžinąją salą, bet kur tau - viskas čia jau yra padaryta iki tavęs, viskas, ką galėtų sumąstyti mąstanti būtybė, viskas seniausiai įgyvendinta ir be sutrikimų funkcionuoja: demokratija, dviaukščiai autobusai, futbolas ir ponas Bynas.
Per keletą dienų puoli į visišką neviltį ir begalinį nusiminimą dėl to, kad nerandi ir tikrai nesurasi, kame pasireikšti tavo nepakartojamai individualybei. Viskas čia jau seniai žinoma, šimtus kartų matyta ir girdėta, apčiupinėta, paskanauta ir suvirškinta. Nespėji išsižioti apie kokį nors kongenialų sumanymą tau jau parodo jo materialią išraišką. Tas visapusiškas pasiruošimas netikėtumams, ta nepakenčiama ramybė ir nesutrikdomas orumas norom nenorom verčia kiekvieną sutiktą anglą apšaukti snobu. Tokie jie po teisybei ir yra, ir pats snobizmas kaip sąvoka nebūtų atsiradęs, jei nebūtų šioje žemėje Anglijos. Snobizmas kaip rūkas, neatskiriamas šios salos atributas, kyšo iš visų pašalių. Anglai patys geriausi, jų karalienė pati pati…, jų Bekhemas pats seksualiausias, o Diana tai angelas, palikęs šią ašarų pakalnę ir prilygti jai niekas niekada nesugebės, jei nebus kilęs iš Anglijos, net motina Teresė ir t. t. Ir laikas visame pasaulyje skaičiuojamas pagal Grinvičių, o tai irgi Anglijoje. O kur dar anglų kalba, pati teisingiausia ir pati tobuliausia.
Taigi, patekau į šalį, kur viskas iš pažiūros turėtų stebinti, bet iš tikrųjų stebėtis neverta, nes taip ir turi viskas būti. Tai yra normalu, taip turi būti visur. O jeigu kur taip nėra, tai čia jau didelis neatitikimas ir kažkoks nedovanotinas aplaidumas. Anglija ir anglai ir yra sutverti tam, kad būtų savotiškas atskaitos taškas, nuo kurio pradėtum kažkur eiti, arba etalonas, ženklas, į kurį visi turi lygiuotis.
Čia nebūna cunamių, revoliucijų, sekso skandalų. Ir po to tu klausi, kodėl aš nerašau laiškų. Ką galima parašyti iš tos siaubingai tobulos šalies?
2005-01-05 15:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 12:30
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-14 14:57
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
Labai gerai. Tiesiog pavyzdinis, kaip galima iš paprasčiausio įspūdinio parašymo apie šalį pasidaryti puikiausią kūrinį.Nuo pat pradžių, kai tik panaudojamas ta ...švelni, neperspausta ironija, deranti su begaliniu taiklumu - Anglijoje gali rašyti nebent Šekspyras ar Dikensas.
Toliau tai gerai atkartoja ir padeda išlaikyti stilių bei kūrinio vientisumą ponas Bynas. Dar vėliau brangioji Diana ir viskas vyksta taip saikingai, netgi šiek tiek snobiškai, o tuo pačiu ir angliškai, kad...siaubingai tobulai parašyta:) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-17 01:44
klimbingupthewalls
moki Tu parašyti tuo savo nepakartojamu stiliumi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 18:27
matematinis nulis
neprikarksėk ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 17:45
ir kiti
įpūsk žalio. kasdienybė kitokia darosi. net anglijoje. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 15:58
Danutė
..neeeee....atskaitos taškas - malūnas:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 00:08
fintas
Suinteresuotieji nieko ir nekeist be perstojo imasi bet kurios naujos situacijos keist į nieko čia jau nebeįmanoma ir bepakeist atrodysiančią. Taip ir vyksta nieko nevyksta. Žmonių gyvenimui vis labiau panašėjant į simuliavimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 00:05
Irna Labokė
Grįžk į malūną... :) Ten geresnė aplinka rašyti :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-17 01:44
klimbingupthewalls
moki Tu parašyti tuo savo nepakartojamu stiliumi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 18:27
matematinis nulis
neprikarksėk ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 17:45
ir kiti
įpūsk žalio. kasdienybė kitokia darosi. net anglijoje. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 15:58
Danutė
..neeeee....atskaitos taškas - malūnas:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 00:08
fintas
Suinteresuotieji nieko ir nekeist be perstojo imasi bet kurios naujos situacijos keist į nieko čia jau nebeįmanoma ir bepakeist atrodysiančią. Taip ir vyksta nieko nevyksta. Žmonių gyvenimui vis labiau panašėjant į simuliavimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-06 00:05
Irna Labokė
Grįžk į malūną... :) Ten geresnė aplinka rašyti :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą