Rašyk
Eilės (78176)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nors pro langą jau seniai žvalgėsi akla tamsa ir nebylus šaltis, o kieme nebevaikščiojo jokie pažįstami atšvaitai, mano kamaraitė niekaip negalėjo užmigti. Protarpiais užgiedodavo medinių lubų plyšys, sudejuodavo spintos vyriai. Graužikiškai prakaitavo kirvarpa. Lange paslydęs lašas užkrito ant musės kantrybės.
Gindamasi sulindau į platų kaimiškos pagalvės glėbį. Bet joje radau susigėrusius giminaičių kvapus ir išsikasiau laukan. Nesinorėjo uždusti ne savo sapnais.
Dieną buvau nužiūrėjusi kampe stovintį kibirą su negyva bite ant dangčio. Ji bluko dulkėse, kurių buvo prisnigę matyt ne per vienus metus.
Kliūdama už neįžiūrimų daiktų spąstų, nusigriozdinau iki nevalytos kambario istorijos. Atplėšiau dangtį ir užsimerkiau: iš vidaus kvėptelėjo medumimedumi.
Pasilenkiau virš kvepiančio šulinio ir mane pasigavo aitrus bičių dūzgesio vėjas. Mintys ėmė cukruotis, klimpau į saldžią gintarinę šviesą. Ja buvo užpiltas visas dangus. Bitės lengvumu skridau per patį vasaros zenitą tarp priešistorinių medžių bokštų. Jie neturėjo šakų, tik aukso samanomis žvilgančius storus kamienus. Įsitvėrusi viršūnės žievės, pamačiau plačią drevę, kurioje muistėsi žmonės. Stumdydami tamsius vidaus patalus, taisėsi joje ilsėtis.
Naują rytą pasitiko praverto kibiro pusmėnulis bedante šypsena su iškabinta piršto gylio skylute medaus putose. Ir besparnė bitė, užkritusi ant rankos atspaudo dulkėse.
Miegojau prilipusi prie vasaros.
2003-01-08 17:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 25 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-07 12:19
Real Maumas
O tai velnias... he... toki kurinuka buvau praleides. Uzh bausme perskaichiau 5 kartus ir kiekviena karta uzhtekdavo vieno atsikvepimo. Tokios smulkios jaukios detales lyg holograma galvoje atgaivina vaikystes atsiminimu nuotrupas. Ech... kad bent isivaizduotum, kaip staiga pasiilgau pries 10 metu susmegusio i zheme mochiutes vienkiemio...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-17 11:29
Danutė
Pakvipo vasaros pievomis...Šauni miniatiūra.Džiaugiuosi ją radusi taip sklandžiai ir vaizdingai parašytą.
Ypač nuostabios paskutinės dvi pastraipos.
P.S.Gal reikėtų žodį "prisnigę" imti į kabutes.Na, bet tai autoriaus valia.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-13 20:11
viena skruzdėlė
medžių bokštai užvedė ant minties, kad bitę mają neseniai skaitei}:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-11 15:37
korsas
Labai gražu ir idomu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-10 10:02
Razinka
:))taip greitai bėgau, kad pamečiau nosines, atsiprašau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-10 09:59
Razinka
Tam ir rašau, kad noriu pabėgioti tiltu tarp esu ir nebuves krantu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-10 09:44
Alius Gauriškis
galima kartais sugrizti i pasauli, kuriame nesi buves, esi nebuves, buves ten, kur nera pasaulio, kur uz viena bites sparneli eitum keliais iki nezinia ko, vien uz tai, kad leistu pamatyti brangu prisiminima.... dulkes. kraujo dulkes.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-09 13:43
Irna Labokė
Gražiai ir sklandžiai rašai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-09 02:08
nuojauta
;)) saldi vasara..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą