:)pagavos:
pripazinsiu kad vienas ish sunkeu pagaunamu eiliu.
tad toks paprastas Juzes pagavimas kaip:Kalbama apie draugą, išėjusį iš šio pasaulio kiek kelia shypsena, bet pripazinsiu kad galimas , zinoma, ir toks pagavimas, bet toks paprasceusias nesiderina su shiuo eiliumi, mano nuomone.
pirmosios refleksijos perskaicius prisishauke Kastaneda, kai jis kalba apie mirti kuri visada selina ish paskos, gal ne selina, o shiuo atveju vaziuoja: tiesiog kartais ji ishjungia shviesas. sasajos su automobiliu man ce kyla ir ish pavadinimo-kiek artima ishjungtom, uzmerktom lempom/akim.
nezinia, gal net galima aliuzija ne tiek i draugo netekti, o i danties netekti, nes tai vizuliai ish pavadinimo irgi imanoma spresti, be to - "kandesniu".
ir dar: mane daznai glumina tiek neigiami vertinimai be aiskiu komentaru "kodel", tiek teigiami be aishkiu komentaru. vien del to kad kaip pastebejau daznam ypac geram eiliui ju ir gailima...ai zodziu..
nesakys
geras eilius
Ko jūs čia nepagaunate? Kalbama apie draugą, išėjusį iš šio pasaulio. Skausmingai ir aiškiai lietuvių kalba pasakyta. Stiprus eilius. Ar dar reikia kam nors vertimo?
Numirė tas draugas be šviesų,ar ką??Jokios skyrybos,dižiųjų raidžių..Nepatiko,nieko ypatingo,paprasta rašliava,taip per nuobodžią pamoką petskiot galima.Gaila man to draugo,į pernelyg kandaus,vieno eiliaus mumiją įšokusio.