Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... keturidvidešimtpenki keturidvidešimtpenki keturidvidešimtpenki...

Greitai žingsniuojant, šaligatvio plytelės susilieja į vientisą masę ir tada nebereikia taikyti. Keturios plytelės susiliečia šonais į kryžių. Penki kryžiai - dvidešimt plytelių. Keista...

... keturidvidešimtpenki keturidvidešimtpenki...

Kas čia keisto - paprasta matematika. Dar tik to betrūko - iš prietarų prietarus lipdyti.

Sustoju prie spaudos kiosko. Jame sėdi blondinė, atsivertusi prieš save keturis žurnalus su VIP nuotraukomis, veidrodėlyje apžiūrinėja savo nosytę.
-Laba diena, "Geras naujienas".

... keturidvidešimtpenki keturidvidešimtpenki ketur...

-Keturi penkiasdešimt.

... šimtpenki...

-Kodėl keturi penkiasdešimt, juk visada kainuodavo keturis dvidešimt penkis? - paklausiau visiškai netikėdamas jos "penkiasdešimt".
-Vakar "Blogose naujienose" rašė, kad brangsta "Gerosios naujienos". Jūs neskaitėte? - pakelia nustebusias akis no suraukto nosiuko veidrodėlyje. Matyt jis kažkuo neįtinka vargšas. Todėl taip dažnai ir raukomas.

... šimt...

Naujiena tikrai bloga, tokios tos "blogosios naujienos" - visada jas kitą dieną sužinai ir apskritai - visada jas sužinai.
- Kiek kainuoja cigaretės? Tikiuosi apie tai vakar nerašė BN?
- Keturi, - atsainiai mesteli blondinė.

Staiga prisimenu, kaip pernai rudenį sėdėjau miesto parke. Oras buvo drėgnas ir vėsus. Pažeme rangėsi rūkas ir deginamų lapų dūmai. Parko takuose mosavo savo šluotomis šlavėjai. Suolai buvo numindžioti "parkinių" batais, o "Laisvės angelas" glaudė savo šlapius sparnus. Sėdėjau vienas po kašonu ir rūkiau.

- Ar pirksite? - nekantriai pakausia blondinė, dar labiau suraukdama savo nosiuką.
- Taip, prašau, - padedu keturis ant plastmasinės lėkštelės su "Gerųjų naujienų" logotipu.

... dvidešimtpenki...

- Sakykit, o jūs turite ką nors už dvidešimt penkis?
- "Not for sure", - jau jaučiamas atviras susierzinimas jos balse, o nosiukas taip surauktas, kad iš dešinės šnervės lauk lenda visuotinės depiliacijos metu nepastebėtas plaukas.
- Gerai, duokite ir tai, - greitai paprašau, pažerdamas paskutinius savo dvidešimt penkis.
Blondinė pro langelį iškiša cigaretes ir "Not for sure", padėkoja už pirkinį ir palinki gerų naujienų dienos. Ciniška.

... notfošor notfošor notfošor...

... greitai žingsniuojant šaligatvio plytelės susiliečia ir susilieja. Kryžiai tampa vientisa mase ir tada nereikia taikyti...


Nužingsniuoju į parką. Susirandu tą patį suolą.
Diena kitokia nei pernai. Oras vėsus bet skaidrus. Pažeme nesiplaiksto nei dūmai, nei rūkas. Lapų krūvos stovi neuždegtos, šluotos tyli. "Laisvės angelas" išdidžiai papurusiomis plunksnomis ir tik suolai numindžioti, išraižyti paaugliškomis meilėmis.
Atsisėdu ant suolo krašto, prisidegu ir leidžiu dūmus pažeme. Kuriu būtąją nuotaiką...

... notforšor notfošor...

Galvoje išnyra girdėtos melodijos, rikiuojasi žodžiai, kabinasi už rankų į eiles. Apie lietų ir išeinančius, besiruošiančius išeiti artimus žmones...

... notfošor ...

kai lyja
ir artimi žmonės ruošiasi išeiti
ir naktim
vis blizgina savo senus batus
ir tyli tyli
vis blizgina pačius seniausius
minkštais padais
kad tik tyliai

kai lyja
ir naktim
pakilęs rūkas pažeme
ir nenumintos mylios
neišmylėtos meilės
ir neišbučiuotos rankos
... dieve, kad tik tyliai

kai lyja
ir sustoję angelais
už rankų susikibę
tylim tylim

kai šitaip lyja
norisi taip greitai greitai žengti
šimtamyliais
kad susilietų kryžiai
ir tada nebesvarbu
tada nereikia taikyti

kai šitaip lyja



Matau kaip kitoje aikštės pusėje nuo suoliuko pakyla mergina ir lėtai žingsniuoja link manęs.

... greitai žingsniuojant, šaligatvio plytelės...

Jos plaukai trumpučiai, šviesūs, nupešioti kaip žvirblio. Veidas - akys.
- Gal galiu su tavimi parūkyti, - paklausia visiškai ramiu balsu, tokiu būtent šios dienos ir nuotaikos balsu.
Ištiesiu jai cigaretes. Ji prisėda šalia.
- Kodėl tu taip darai, - paklausia apie mano pažeme pučiamus dūmus.
- Kuriu būtąją nuotaiką. Noriu sugrąžinti pernai metų dieną - gerų naujienų dieną.
- Bet juk tai neįmanoma, - taip ramiai ir be jokios gaidelės, - jos juk išeina visam laikui.

... notforšor notfošor notfošor...

... greitai kartojant žodžius, jie susilieja ir gimdo naujus. Reikia tik labai labai greitai juos kartoti ir tada nereikia taikyti...


Ji paliečia mano ranką.
- Eime su manimi...
- Notfošor, - išpučiu su dūmais pažeme.
Ji atsistoja, numeta nuorūką į lapų krūva ir nueina.
- Palauk, turiu tau kai ką, - pasivijęs įbrukų jai į ranką "Not for sure".
Ji pasižiūri į geltoną šypseną ant raudonos pakelio ir nusišypso man.
- Tu keistas, - mesteli ir nueina.

Grįžtant prie savo suolo mane apima keistas tirštumo pojūtis. Toks, kai laikas, oras įgauną tankį. Sunkiai skverbiesi pirmyn, viskas aplink juda greitai, o tu pats, atrodo, nepajėgi nė piršto pajudinti.

... labai labai greitai judant laikas susilieja, sulėtėja ir tada nereikia taikyti...

Staiga išnyru ir suprantu kodėl - pažeme rangosi dūmai. Nuorūka sugrąžino būtąją nuotaiką.

... labai greitai judant laikas sustoja ir tada nebereikia taikyti...
2004-07-29 09:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-19 14:46
pizzicato
pakeičiau nuomonę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-14 17:59
katalike
artimas, nors čia, anaiptol, ne faktorius vertinant. ale pavarei. lygus kaip šaligatvio plytelės. skaičiau kažkodėl iš kito galo. tada viltingesnis, blin
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-04 11:53
čiunga čianga
galiu prisiekt...kad buvo keturipenkiasdešimt...nuo pat pradžiū......
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-02 03:35
paNeDeiKa
nu tikrai. infantilus. mudu esam teisūs maždaug
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-02 03:34
paNeDeiKa
vienu mauku daugiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-02 03:34
paNeDeiKa
nu blyn, chariot, vienu mauku.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-31 14:11
in the deep of light
idomu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 16:58
Chariot
sure:) galėtų ir daugiau už tokį duoti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 13:00
REaliste
nuostabu!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 10:57
devynbalse
tos nuotrupos, pasikartojančios ir susiliejančios, labai gerai čia. visas pasaulis jomis kuriamas. gerai.
mėgstu:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 10:43
Liepu Ziedas
puiku:) galima iš tavęs pasimokyti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 10:37
pizzicato
:)
va taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 09:46
Lavondėmė
O forume skaičiau, kad čia prozai sunkūs laikai. Pasirodo- ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą